quote:
Je houdt je zonnebril op, want ik wil niet geraped worden!quote:
Dan spreken we af voor acht uur...quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:45 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Hangt er geen tuig rond bij de Appie na acht uur?
Er is dan familie aanwezig! Ik ben zo'm tragische superheldquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:45 schreef Ang3l het volgende:
Je houdt je zonnebril op, want ik wil niet geraped worden!
quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
goed, heb gister nog bier gekregen van iemand die ik niet ken
nee en nee, maar hij woont wel in de buurt bij mij maar ken hem niet en had hem verder volgens mij nog nooit gezien daarquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
netjes! was je in een gaykroeg?
Natuurlijk meteen e-mailadres uitgewisseld... of niet?
dan spreken we af na acht uur, maar op een andere plek?quote:
wat gaan we doen dan?quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:48 schreef PhalanX het volgende:
[..]
dan spreken we af na acht uur, maar op een andere plek?
I dunno.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:49 schreef Keukenkast het volgende:
wat gaan we doen dan?
Dat is ZOOOOO passé. Creampie-gangbanging teenage preggo bitches is tegenwoordige helemaal de bom.quote:toch geen bukkake-tentacle-rape?
dumbassquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee en nee, maar hij woont wel in de buurt bij mij maar ken hem niet en had hem verder volgens mij nog nooit gezien daar
hey, geen disney referenties!quote:
Ben jij niet de man met het plan?quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:51 schreef PhalanX het volgende:
[..]
I dunno.
[..]
Dat is ZOOOOO passé. Creampie-gangbanging teenage preggo bitches is tegenwoordige helemaal de bom.
Poor unfortunate souls!quote:
Disney is mijn religiequote:Op zondag 4 oktober 2009 15:52 schreef PhalanX het volgende:
[..]
hey, geen disney referenties!
Ik ga naar een verjaardag.
Volgens mij welquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dumbassin de buurt nog wel.
Zag ie er wel o.k. uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |