Ik raakte in de Appie aan de praat met een mevrouw die zei dat er om je lichaam nog energielichamen zaten en dat je die kon trainen en zo. En ik sta in de Appie bekend als die jongen die achterstevoren loopt. Om die energielichamen te trainenquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:55 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Daarvoor moet je in een ander gedeelte zijn, vooral in de binnenstad, in het gallerie-gedeelte van het centrum. Die teven daar zijn echt helemaal zweef.
Nou het heeft idd wel iets met fysieke gezondheid te maken, want ik kan me herinneren dat hij eens gezegd heeft dat het een paar jaar terug heel slecht met hem ging en dat ie heel erg moet opletten dat ie gezond eet en zo.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:56 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het is allemaal redelijk mellow,hoor.
Alleen de Temazepam baart me een beetje zorgen. Dat slik je, voor zover ik weet, tegen angststoornissen. En je kan er op slapen, dat ook. Maar daar zijn veel effectievere middelen tegen. Heeft hij misschien last van een of andere gewrichtsziekte?
Ik heb gister ook zo'n gesprek gehad met de fotograaf, maar dat was in Breda. Die kon echt halverwege een gesprek ineens zeggen "O sorry wacht even, ze zeggen iets tegen me".quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:57 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik raakte in de Appie aan de praat met een mevrouw die zei dat er om je lichaam nog energielichamen zaten en dat je die kon trainen en zo. En ik sta in de Appie bekend als die jongen die achterstevoren loopt. Om die energielichamen te trainen
Migraine aanvallen?quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:53 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz.... 't gaat niet zo goed met Tibo ......
1 pakje Paracetamol, 2 Aleve Intense 550, 1 Strepsils en van die Trachitol zuigtabletten. 10 stuks Temazepam, 1 Advil Liquid Caps, een stripje Valdispert en een Suprise ei.
...en ik krijg er maar niet uit waarom. Hij zegt alleen maar dat het niet zo goed gaat, maar dat binnenkort samen lachen met Brigitte kaandorp ook wel zal helpen.
Hij slikt alleen ontzettend onpraktisch. Valdispert is niet meer dan een placebo, vooral niet als hij Temazepam gebruikt. Ik denk dat hij iets heeft dat hem een boel pijn bezorgd. Alleen, die trachitol... Ik zou zeggen dat het dan iets aan zijn keel is. Ik durf niks te zeggen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou het heeft idd wel iets met fysieke gezondheid te maken, want ik kan me herinneren dat hij eens gezegd heeft dat het een paar jaar terug heel slecht met hem ging en dat ie heel erg moet opletten dat ie gezond eet en zo.
Ik vraag me af waarom ik altijd zulke mensen tegenkom. Bizarre mensen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb gister ook zo'n gesprek gehad met de fotograaf, maar dat was in Breda. Die kon echt halverwege een gesprek ineens zeggen "O sorry wacht even, ze zeggen iets tegen me".Hij noemde ze gekscherend "Hullie-Zullie".
Dat overkomt mij dus echt NOOIT. De laatste keer dat er iemand tegen me sprak in de supermarkt was toen ik met een kennis aan de telefoon hing en in de rij voor de kassa stond en mijn gal aan het spuwen was over hoe walgelijk nutteloos kinderen wel niet zijn.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:57 schreef Keukenkast het volgende:
Ik raakte in de Appie aan de praat met een mevrouw die zei dat er om je lichaam nog energielichamen zaten en dat je die kon trainen en zo. En ik sta in de Appie bekend als die jongen die achterstevoren loopt. Om die energielichamen te trainen
Doe jij je boodschappen bij de albert Heijn in Korvel? Dan zal ik je eens aansprekenquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:01 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Dat overkomt mij dus echt NOOIT. De laatste keer dat er iemand tegen me sprak in de supermarkt was toen ik met een kennis aan de telefoon hing en in de rij voor de kassa stond en mijn gal aan het spuwen was over hoe walgelijk nutteloos kinderen wel niet zijn.
omdat je lang haar hebt!quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:00 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom ik altijd zulke mensen tegenkom. Bizarre mensen.
Ik vidn het eng dat jij al die dingen nu al kentquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:00 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Hij slikt alleen ontzettend onpraktisch. Valdispert is niet meer dan een placebo, vooral niet als hij Temazepam gebruikt. Ik denk dat hij iets heeft dat hem een boel pijn bezorgd. Alleen, die trachitol... Ik zou zeggen dat het dan iets aan zijn keel is. Ik durf niks te zeggen.
Duh. Da's heel Tilburg toch?quote:
Werk je daar dan?quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:02 schreef Keukenkast het volgende:
Doe jij je boodschappen bij de albert Heijn in Korvel? Dan zal ik je eens aanspreken
quote:
Ok, sinds kort ben je een uitzonderingquote:
En voor deze baan had ik OOK gewoon werk...quote:
Neen, hallo.quote:
we waren in een hetero kroeg en het was meer praten, lachen en zo, dus ik weet het niet, het was niet zo'n flirt avondquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
net zo hetero als de mannen die jij altijd ontmoet zeker
Mijn haar is niet zo heel lang, en ik ben nu eenmaal een cutiepiequote:Op zondag 4 oktober 2009 15:03 schreef PhalanX het volgende:
[..]
omdat je lang haar hebt!
werkschuw tuig!
was je ziek?quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
we waren in een hetero kroeg en het was meer praten, lachen en zo, dus ik weet het niet, het was niet zo'n flirt avond
Nou roep maar een tijd en een datum waarop je boodschappen gaat doen, dan mag je me wel spontaan tegenkomen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:16 schreef Keukenkast het volgende:
Neen, hallo.
Ik doe daar de boodschappen, en in de Albert Heijn kom ik altijd de leukste mensen tegen
Oh. En dan mag ik gaan praten over energielichamen en de prijs van sigaretten?quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:22 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Nou roep maar een tijd en een datum waarop je boodschappen gaat doen, dan mag je me wel spontaan tegenkomen.
En omdat jij maar steeds geen tijd hebt ga ik vanavond wat drinken met ene andere Tilburgerquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:24 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Oh. En dan mag ik gaan praten over energielichamen en de prijs van sigaretten?
Of gewoon kijken wat voor ranzige zooi ik in mijn mandje heb.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:24 schreef Keukenkast het volgende:
Oh. En dan mag ik gaan praten over energielichamen en de prijs van sigaretten?
Ik heb heul wel tijd, alleen door de weeksquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En omdat jij maar steeds geen tijd hebt ga ik vanavond wat drinken met ene andere Tilburger
Fout op veel vlakkenquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:25 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Of gewoon kijken wat voor ranzige zooi ik in mijn mandje heb.
Ik ook hoorquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:26 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik heb heul wel tijd, alleen door de weeks
quote:
handtasjequote:Op zondag 4 oktober 2009 15:31 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen kinders![]()
gefeli met dierendag!
Zo, nu ff koffie
Omdat ik een god onder sterfelijken ben!quote:
quote:
quote:
quote:
Omdat hij dan bij mij isquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:34 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Omdat ik een god onder sterfelijken ben!
quote:
Geekschquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Omdat hij dan bij mij is
IEDERE week.
Jep. Vampire-freaks.quote:
morgenavond dan maar daten bij de Appie?quote:
Romantischquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:42 schreef PhalanX het volgende:
[..]
morgenavond dan maar daten bij de Appie?
![]()
![]()
goed, heb gister nog bier gekregen van iemand die ik niet kenquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
hoessie jongen?
Ben voor mijn doen vroeg wakker, beetje een kater (toepasselijk op dierendag).
Nog wat gedaan gisteren?
name your time.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |