quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hij spreekt over mijn frikandellenobsessie![]()
was toch patat? of friet? voordat ik weer commentaar krijg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Je wacht al heel je leven op me alleen besef je dat pas als je me ontmoet hebt, maar dat terzijde![]()
In bolivia jejeje... zou het niet kunnen benoemen, Hun gebruiken Vosotros anders geloof ik, en er zitten veel leenwoorden van hun indiaans in en de basis ligt in oud andalusisch
hij had een compleet oranje shirt aan dus makkelijk te herkennenquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
Of jij moet hetzelfde t-shirt dragen voglende week. Kijken of ie weer op je afstapt.
Je weet wel. jij als lokhomo![]()
dan moet ik ook maar eens uit met jouquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Juist als ik dronken ben geef ik drank aan de hele kroeg
frikandelspeciaal met patatquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
was toch patat? of friet? voordat ik weer commentaar krijg.
hhmm klinkt wel lekker! Maar ja, ik moet nog ontbijten/lunchen.quote:
dat 1e wist ik al, ik kom binnen kort wel naar Sevilliaquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Je wacht al heel je leven op me alleen besef je dat pas als je me ontmoet hebt, maar dat terzijde![]()
In bolivia jejeje... zou het niet kunnen benoemen, Hun gebruiken Vosotros anders geloof ik, en er zitten veel leenwoorden van hun indiaans in en de basis ligt in oud andalusisch
beetje gay shirtquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hij had een compleet oranje shirt aan dus makkelijk te herkennen
of een voetbal shirt voor Koninginnedag.quote:
K kan nog wel een berichte achterlaten op het gastenboek van de kroeg dat ie volgende week een biertje van mij krijgtquote:
welke kroeg was het ?quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
K kan nog wel een berichte achterlaten op het gastenboek van de kroeg dat ie volgende week een biertje van mij krijgtmaar daar moet ie dan ook net kijken
:-) Ligt niet aan jouquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dat 1e wist ik al, ik kom binnen kort wel naar Sevillia![]()
ze gebruiken soms hele rare zinnen, maar goed dat kan ook aan mij liggen
en de naam is ?quote:
ja dat vo viel me al op, maar ik wen er wel aan, net zoals zij aan mijn portugees moeten wennenquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:01 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
:-) Ligt niet aan jouhun praten echt te anders, qua uitspraak komt het nog wel in de buurt van hoe we hier praten, west andalusisch, maar ze kiezen andere woorden
ik zeg tu ábla/utede ablaí
en hun vo abla/utede ablan
ze gebruiken andere werkwoords vormen
Ik heb al een beetje moeite met mensen uit andere streken in Spanje.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:01 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
:-) Ligt niet aan jouhun praten echt te anders, qua uitspraak komt het nog wel in de buurt van hoe we hier praten, west andalusisch, maar ze kiezen andere woorden
ik zeg tu ábla/utede ablaí
en hun vo abla/utede ablan
ze gebruiken andere werkwoords vormen
Flauw, wou gewoon even op de website kijken, verder niksquote:
als je over de weken goed heb opgelet dan weet je het volgens mij welquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Flauw, wou gewoon even op de website kijken, verder niks![]()
O Wacht ik vraag het iemand anders, MisterO wat is de kroeg waar Yuri het over heeft ?
hehe, I can't blame youquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik heb al een beetje moeite met mensen uit andere streken in Spanje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |