om frikandellen te halen of zoquote:
Ik gebruik dat woord echt nooit (voor die betekenis) en heb het ook nog nooit gehoord (in die betekenis).quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik ben vreemd met het herkennen van mensen, sommige herken ik na jaren gewoon, en laatst zag ik ene oud klasgenoot in de kroeg en toen moest ie gewoon zeggen wie hij was![]()
hij kan beter gewoon hetzelfde shirt weer aan doen
Hier zou ik dat zo snel niet doen. Alleen als je al met hem gepraat hebt etc..quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:19 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Biertje gekregen van iemand die je niet kent dus...Hmmmmmmmm zou er bijna wat achter zoeken
ik hou van frinkandellen maar die zijn hier niet verkrijgbaar, daarom misschienquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Nuno, wat is dat toch met jouw frikadellenobsessie? Het is niet de eerste keer dat je er over begint?
Juist als ik dronken ben geef ik drank aan de hele kroegquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Hier zou ik dat zo snel niet doen. Alleen als je al met hem gepraat hebt etc..
Stroekiequote:
zou wel leuk zijnquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:19 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Biertje gekregen van iemand die je niet kent dus...Hmmmmmmmm zou er bijna wat achter zoeken
Nelly Frijdaquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:22 schreef Peter het volgende:
Ik zag een tekst die door Ma Flodder gezongen is
gooi ik thuis in de frituurquote:
Echt niet, daar ben ik iets te verlegen voor wat jij allemaal uitspookt.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
As always, maar luister jij er weleens naar
Echt niet? Misschien is het iets uit het Westen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik gebruik dat woord echt nooit (voor die betekenis) en heb het ook nog nooit gehoord (in die betekenis).
lieve Yuri, wat dacht je ervan om volgende week gewoon een praatje te maken met hem, adt kan toch gewoonquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zou wel leuk zijn, maar daarom heb ik ook een aan mensen ontmoeten in de kroeg je weet nooit zeker of er wat achter zit
Nog een keerquote:
hij spreekt over mijn frikandellenobsessiequote:Op zondag 4 oktober 2009 16:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Nuno, wat is dat toch met jouw frikadellenobsessie? Het is niet de eerste keer dat je er over begint?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je wacht al heel je leven op me alleen besef je dat pas als je me ontmoet hebt, maar dat terzijdequote:Op zondag 4 oktober 2009 16:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik zat op je te wachten, weet jij wat voor een accent ze daar in Bolivia spreken ? R heeft vrienden over uit B en ik kan het bijna niet verstaan, terwijl in Spanje ik nooit problemen heb
Hier hebben we zo'n Nederlandse tent die echte Hollandse kroketten verkoopt. Soms na het stappen gaan we er heen. Eerst moesten mijn vrienden er niets van hebben, maar ze vinden het wel erg lekker.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik hou van frinkandellen maar die zijn hier niet verkrijgbaar, daarom misschien
-edit- obsessie met het onbereikbare![]()
Ik heb 'm bij mijn youtube favorieten gezetquote:
Als hij er volgende week is tenminste, heb hem dacht ik nog nooit eerder gezienquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
lieve Yuri, wat dacht je ervan om volgende week gewoon een praatje te maken met hem, adt kan toch gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |