Zoals gewoonlijk dus...quote:Op zondag 4 oktober 2009 05:38 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
het slechte spel van El Dramatisch wellicht
Je moet 'm niet?quote:Op zondag 4 oktober 2009 08:58 schreef Happel het volgende:
en vond het ook jammer dat Babovic gisteren wat minuten kreeg.
Maar zijn tegen de kleintjes wel aardig efficient met de paar kansen die ze wel krijgen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 08:58 schreef Happel het volgende:
Drie punten is het enige wat telt. Had ook niet verwacht dat we wel even zouden winnen. Ze hebben echt moeite om goede kansen te creëeren, vind ik.
Daarom is het mooi dat je hem tegen RKC mist en niet tegen Ajax of AZ.quote:Denk dat zelfs Fer in dat opzicht wordt gemist
He dat heb ik gemist, voor wie kwam ie erin?quote:en vond het ook jammer dat Babovic gisteren wat minuten kreeg.
kutquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:10 schreef Jorwol het volgende:
Hoe speelde de Cler? Ik heb helaas niet kunnen kijken =/
Zag Bahia, op een gegeven moment, op de positie van Biseswar staan gisteren. Kwam nog een acceptabele voorzet uit voort ook.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:46 schreef Droopie het volgende:
Leerdam vind ik voor zijn leeftijd wel een goede speler.
Moet nog een hoop leren, opbouwen, meer durven.
Maar hij is erg snel en had gisteren een paar goede acties..
Valt me niet tegen..
Wel denk ik dat Bahia beter mee moet gaan voetballen, daar komt echt te weinig van.
Verdedigen kan ie wel.
Offtopic:
Ajax 2-1 achter
Eus.quote:Supporter boos om worstenbroodjes
Een Feijenoord supporter heeft zijn beklag gedaan bij de directeur van NAC over de gratis worstenbroodjes die de Rotterdamse toeschouwers zondag in Breda kregen. Supporter Eus Roovers klaagt niet over de kwaliteit, maar over het feit dat NAC geen rekening hield met vegetariërs, meldt Bakkerswereld. De supporters kregen de worstenbroodjes als troost omdat ze slecht zicht hadden op de wedstrijd NAC-Feijenoord. Volgens Roovers is NAC geheel voorbij gegaan aan het feit dat er zich onder de bezoekende Feyenoord-supporters ook vegetariërs bevinden. "Op geen enkele wijze is met hen rekening gehouden, bijvoorbeeld door het aanbieden van een snack met volwaardige vleesvervanger", meldt hij NAC-directeur Theo Mommers. "Al met al bent u in deze kwestie ernstig tekortgeschoten. Daarom heb ik nog getracht om als passende straf de welbekende Vegan Streaker op u af sturen. Deze had helaas zijn bedenkingen vanwege uw reputatie."
quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zo, heb het nu al gehad met dat andere kneuzen forum.
quote:'Cissé moet dwingender gaan spelen'
Ondanks dat Sekou Cissé weer fit is, geeft Mario Been zaterdag de voorkeur aan Diego Biseswar. Mario Been liet weten dat hij wil dat Sekou Cissé dwingender gaat spelen. 'Ik wil dat Cissé meer dwingend gaat spelen, zoals in zijn tijd bij Roda JC. Maar hij zit er al weer aan te komen. Want als ik hem vrijdagochtend zie trainen, dan denk ik: ja, dat komt wel goed.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |