Volgens mij is dat hetzelfde.quote:
is goed!quote:
Nee, de titel is niet per se een regio in Nederland.quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:41 schreef conleche het volgende:
Boudewijn de Groot, Land van Maas en Waal.
njah gaat over data compressie, heeft iets te maken met de manier waarop je comprimeerd. losless is dat die ene die bit voor bit comprimeerd?quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:48 schreef PhysicsRules het volgende:
Wat houdt lossless compressie in?
tot zover goedquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:23 schreef skittelman het volgende:
[..]
njah gaat over data compressie, heeft iets te maken met de manier waarop je comprimeerd. l
Nope. Lossless is een bepaalde manier van comprimeren inderdaad met een hele specifieke en belangrijke eigenschap. Wat is die eigenschap.quote:osless is dat die ene die bit voor bit comprimeerd?
Dat je weer terug kan naar het origineel.quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:48 schreef PhysicsRules het volgende:
Wat houdt lossless compressie in?
Dat is het beste antwoord. Om exact te zijn is een lossless compressie een compressie die geen informatie weggooit, in tegenstelling tot methoden die informatie weglaten die weinig toevoegen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:31 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dat je weer terug kan naar het origineel.
Maak er anders 10 vanquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:44 schreef YoshiBignose het volgende:
Andere vraag.
Noem 15 nummers van de band Talking Heads
Psycho Killerquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:11 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik heb zelfs nog nooit van de Talking Heads gehoord, laat staan van hun nummers...
het enige wat ik kon bedenken wasquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:35 schreef YoshiBignose het volgende:
Welke Nederlandse artiest had eind jaren ''70 een hit over een lid van een muziekvereniging in een bepaalde regio in oost Nederland?
Of Liesbeth List met "De Fanfare"quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:16 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
het enige wat ik kon bedenken was
Jan Klaassen de Trompetter van Rob de Nijs.
Maar dat voldoet geloof ik niet aan het oosten een ook niet aan eind jaren 70
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |