Wat zijn volgens jou dan de standaarden om een topic in KLB te openen? Ik persoonlijk vind het een erg vervelende reclame, beetje overacting en door het Beglische/Limburgse accent van die kerel dubbel zo erg.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:04 schreef onearmedman het volgende:
Best aardige reclame, niet voldoende voor KLB iig.
Gelukkig bepaal jij dat niet, scheelt weer.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:04 schreef onearmedman het volgende:
Jij ook niet, anders zat er nu een slot op.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Gelukkig bepaal jij dat niet, scheelt weer.
Jammer joh.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:07 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Jij ook niet, anders zat er nu een slot op.
Gelukkig bepaal jij dat wel. Want jij weet wel wat terechte en onterechte klachten zijn, anders was jij geen mod gemaakt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Gelukkig bepaal jij dat niet, scheelt weer.
Kuttroll.quote:
volgens mij is het je transsexuele moeder.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:08 schreef Oldbie het volgende:
Wat is het dan wel?
Nederlander is hij zeker niet. Er komt geen normaal woord uit.
Nee, je bent geen wigger.quote:
Homo.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:53 schreef Oldbie het volgende:
Zit ik lekker de Currie Cup finale (rugby) te kijken mat schaatsen op het achtergrond.....komt die achterlijke Belg weer door het beeld: "het is feest" (gelukkig alleen bij het schaatsen, niet bij rugby).
Steek je feest maar in een plek waar geen behang hangt!! Domme belg!!
Je moeder ja. En lelijk!quote:
Redelijk matige reply.quote:
Nee, 'wijf' was scherp en ad rem.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:05 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Redelijk matige reply.
Maar goed, sommige mensen kunnen nou eenmaal niet anders. Even een tip: probeer gevat te reageren. Dat vinden mensen leuk
pardon?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:04 schreef onearmedman het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |