wtf.quote:
de bordjes met 'free soulwah on saturdays' of 'give life a chance' en het feit dat ze niet eens echte kaarsen hadden... je kon voor een dollar een lampje aan laten floepen...quote:
Lijkt me eerder Amerikaans dan Katholieks, met die kaarsjes. In nog geen enkel land heb ik nepkaarsjes gezien.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
de bordjes met 'free soulwah on saturdays' of 'give life a chance' en het feit dat ze niet eens echte kaarsen hadden... je kon voor een dollar een lampje aan laten floepen...
oh ook vaak zat in NL of Italie of Frankrijk...quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lijkt me eerder Amerikaans dan Katholieks, met die kaarsjes. In nog geen enkel land heb ik nepkaarsjes gezien.
Tja ik vind religie heel interessant, maar hoe ze het hier doen stoort me enorm...quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:32 schreef iamredleader het volgende:
'navond
Nem! Alles goed?
PS: religie moet je maar net liggen. Ook binnen een kerkelijke gemeenschap is het niet overal hetzelfde
Dan zijn we nooit in dezelfde kerken geweest dusquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh ook vaak zat in NL of Italie of Frankrijk...
Ja hoorquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:32 schreef iamredleader het volgende:'navond
Nem! Alles goed?
PS: religie moet je maar net liggen. Ook binnen een kerkelijke gemeenschap is het niet overal hetzelfde
Ik heb wel lampjes gezien, volgens mij in Duitsland en ook in Spanje.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lijkt me eerder Amerikaans dan Katholieks, met die kaarsjes. In nog geen enkel land heb ik nepkaarsjes gezien.
ja tochquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:45 schreef Nembrionic het volgende:
Ik geloof niet eens en zelfs *ik* vind dat je genaaid wordt met nepkaarsjes
Doet me gelijk denken aan de lelijkste en goorste kerk die ik ook gezien heb: in Dinant.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ook, cheap ass oplossing. (volgens mij is het argument dat de koolstof uit de vlammen inwerken op de steen van de kerk)
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He PS, mocht je in Amerika nog uit willen leggen hoeveel dialecten we hier hebben...
http://www.meertens.knaw.nl/soundbites/kaart.html#
quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]inderdaad
En nu ga ik lekker met m'n vrouw kletsen / koffie drinken / spulletjes voor morgen klaarzetten / naar bed
quote:
Ga je toch met je ouders Skypen?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hmmm zit min of meer opgesloten in mijn kamerMet een ijskoude knie
ik heb met red geskypet, ouders zijn bezig..quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ga je toch met je ouders Skypen?
heb geen inspiratiequote:Op maandag 5 oktober 2009 22:00 schreef Nembrionic het volgende:
En ik heb op dit moment geen Skype geinstalleerd![]()
Je kunt natuurlijk overwegen heel saai huiswerk te gaan maken
I second thatquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:45 schreef Nembrionic het volgende:
Ik geloof niet eens en zelfs *ik* vind dat je genaaid wordt met nepkaarsjes
Waarover?quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
heb geen inspiratiemoet een essay schrijven...
Een modelletje deed mij pas versteld staan door die dingen op Youtube op te zoekenquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He PS, al ik een registratiecode wil "vinden"voor een programma welke site zou ik dan kunnen gebruiken zonder al teveel zooi binnen te krijgen?
je wil dus een of meer SERIALS hebben WS ?quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He PS, al ik een registratiecode wil "vinden"voor een programma welke site zou ik dan kunnen gebruiken zonder al teveel zooi binnen te krijgen?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
je wil dus een of meer SERIALS hebben WS ?
Dat jaquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
je wil dus een of meer SERIALS hebben WS ?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een modelletje deed mij pas versteld staan door die dingen op Youtube op te zoeken
Ja dat heb ik ook wel eens gezien, dat daar serials te vinden zijnquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een modelletje deed mij pas versteld staan door die dingen op Youtube op te zoeken
Ja hilarisch denk je, maar ze had een stukje software binnen 30 seconden geregged en dat is sneller dan dat ik het doequote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
oh ook vaak zat in NL of Italie of Frankrijk...
[..]
Tja ik vind religie heel interessant, maar hoe ze het hier doen stoort me enorm...
Da's alleen maar een mooi meegenomen toch ?quote:
Tja, misschien toch wachtwoordje maar es veranderenquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:39 schreef Etcetera het volgende:
Ik zat me een beetje te verdiepen in een schijnbare M$ faal: http://tweakers.net/nieuw(...)otmail-accounts.html
ik heb vandaag ook een powernap gedaanquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wow ik heb zomaar even flink geslapen
Ik ben vandaag zowaar tijdens mythbusters even in slaap gevallen. Wel op tijd wakker voor voetbal insite gelukkig overigensquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik heb vandaag ook een powernap gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |