de bordjes met 'free soulwah on saturdays' of 'give life a chance' en het feit dat ze niet eens echte kaarsen hadden... je kon voor een dollar een lampje aan laten floepen...quote:
Lijkt me eerder Amerikaans dan Katholieks, met die kaarsjes. In nog geen enkel land heb ik nepkaarsjes gezien.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
de bordjes met 'free soulwah on saturdays' of 'give life a chance' en het feit dat ze niet eens echte kaarsen hadden... je kon voor een dollar een lampje aan laten floepen...
oh ook vaak zat in NL of Italie of Frankrijk...quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lijkt me eerder Amerikaans dan Katholieks, met die kaarsjes. In nog geen enkel land heb ik nepkaarsjes gezien.
Tja ik vind religie heel interessant, maar hoe ze het hier doen stoort me enorm...quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:32 schreef iamredleader het volgende:
'navond
Nem! Alles goed?
PS: religie moet je maar net liggen. Ook binnen een kerkelijke gemeenschap is het niet overal hetzelfde
Dan zijn we nooit in dezelfde kerken geweest dusquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh ook vaak zat in NL of Italie of Frankrijk...
Ja hoorquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:32 schreef iamredleader het volgende:'navond
Nem! Alles goed?
PS: religie moet je maar net liggen. Ook binnen een kerkelijke gemeenschap is het niet overal hetzelfde
Ik heb wel lampjes gezien, volgens mij in Duitsland en ook in Spanje.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lijkt me eerder Amerikaans dan Katholieks, met die kaarsjes. In nog geen enkel land heb ik nepkaarsjes gezien.
ja tochquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:45 schreef Nembrionic het volgende:
Ik geloof niet eens en zelfs *ik* vind dat je genaaid wordt met nepkaarsjes
Doet me gelijk denken aan de lelijkste en goorste kerk die ik ook gezien heb: in Dinant.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ook, cheap ass oplossing. (volgens mij is het argument dat de koolstof uit de vlammen inwerken op de steen van de kerk)
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He PS, mocht je in Amerika nog uit willen leggen hoeveel dialecten we hier hebben...
http://www.meertens.knaw.nl/soundbites/kaart.html#
quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]inderdaad
En nu ga ik lekker met m'n vrouw kletsen / koffie drinken / spulletjes voor morgen klaarzetten / naar bed
quote:
Ga je toch met je ouders Skypen?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hmmm zit min of meer opgesloten in mijn kamerMet een ijskoude knie
ik heb met red geskypet, ouders zijn bezig..quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ga je toch met je ouders Skypen?
heb geen inspiratiequote:Op maandag 5 oktober 2009 22:00 schreef Nembrionic het volgende:
En ik heb op dit moment geen Skype geinstalleerd![]()
Je kunt natuurlijk overwegen heel saai huiswerk te gaan maken
I second thatquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:45 schreef Nembrionic het volgende:
Ik geloof niet eens en zelfs *ik* vind dat je genaaid wordt met nepkaarsjes
Waarover?quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
heb geen inspiratiemoet een essay schrijven...
Een modelletje deed mij pas versteld staan door die dingen op Youtube op te zoekenquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He PS, al ik een registratiecode wil "vinden"voor een programma welke site zou ik dan kunnen gebruiken zonder al teveel zooi binnen te krijgen?
je wil dus een of meer SERIALS hebben WS ?quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He PS, al ik een registratiecode wil "vinden"voor een programma welke site zou ik dan kunnen gebruiken zonder al teveel zooi binnen te krijgen?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
je wil dus een of meer SERIALS hebben WS ?
Dat jaquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
je wil dus een of meer SERIALS hebben WS ?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een modelletje deed mij pas versteld staan door die dingen op Youtube op te zoeken
Ja dat heb ik ook wel eens gezien, dat daar serials te vinden zijnquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een modelletje deed mij pas versteld staan door die dingen op Youtube op te zoeken
Ja hilarisch denk je, maar ze had een stukje software binnen 30 seconden geregged en dat is sneller dan dat ik het doequote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
oh ook vaak zat in NL of Italie of Frankrijk...
[..]
Tja ik vind religie heel interessant, maar hoe ze het hier doen stoort me enorm...
Da's alleen maar een mooi meegenomen toch ?quote:
Tja, misschien toch wachtwoordje maar es veranderenquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:39 schreef Etcetera het volgende:
Ik zat me een beetje te verdiepen in een schijnbare M$ faal: http://tweakers.net/nieuw(...)otmail-accounts.html
ik heb vandaag ook een powernap gedaanquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wow ik heb zomaar even flink geslapen
Ik ben vandaag zowaar tijdens mythbusters even in slaap gevallen. Wel op tijd wakker voor voetbal insite gelukkig overigensquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik heb vandaag ook een powernap gedaan
ik dus normaal ook nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik slaap nooit overdag! Wel lekker hoor
Dan ben jij goedkoop high te krijgenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jij slaapt sowieso niet
Ik heb wat mee ibuprofen genomen dan normaal. ik ben een beetje high
door de weeks wel wat meerquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jij slaapt sowieso niet
Ik heb wat mee ibuprofen genomen dan normaal. ik ben een beetje high
dat sowiesoquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dan ben jij goedkoop high te krijgen
Ik ga tukken
http://www.dumpert.nl/med(...)uagmire_ontdekt.html
wat?quote:
Nee maar ik hoor om half 10 op kantoor te zittenquote:
1 op 5? Dat vind ik weinigquote:Alcoholwebsites verleiden jeugd
Een op de vijf jongeren onder de achttien heeft wel eens een website van een alcoholproducent bezocht, ondanks de verplichte leeftijdscontrole.
De alcoholwebsites zijn te gemakkelijk toegankelijk. Dat zegt de STAP, het Nederlands instituut voor alcoholbeleid, naar aanleiding van een onderzoek onder 527 jongeren van twaalf tot en met zeventien jaar.
Van de ondervraagde jongeren beschouwt 78 procent de leeftijdscontrole als niet effectief. Bezoekers van een dergelijke website moeten voor het bezoeken van de website aangeven of ze onder de achttien zijn. Als ze invullen dat ze minderjarig zijn, krijgen ze geen toegang tot de site.
Er zou een verband liggen tussen stevig alcoholgebruik en het bezoek aan alcoholsites. Jongeren die vaker alcoholreclamesites op het internet opzochten, hadden volgens het onderzoek vaker overmatig alcohol gedronken in de afgelopen maand.
Het instituut onderzocht ook hoe aantrekkelijk de websites zijn voor jongeren. Volgens het instituut scoort een kwart van de websites bovengemiddeld op aantrekkingskracht door filmpjes, muziek en games.
STAP pleit voor een algeheel verbod op alcoholreclame via het internet.
Haha van de Lush inderdaadquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
uhhh, dan ben je te laat
mag je het kerstpakket uitzoeken
Van je winkel dus![]()
Nu, met geur van de kerstman
Hoe is aflevering 5 afgelopen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:08 schreef DiabloSam het volgende:
Ben zelf 19 en heb nooit op een alcohol website gekeken, misschien ooit een keer naar aanleiding van een contest op de heineken website, en om het verband met website's en alcohol consumptie opzij te schuiven, ik drink meerdere malen per week maar heb dus nooit op zo'n website gekeken
Aflevering 5 liep nog relatief goed af, maar aflevering 6 hield in dat we echt een gesprek gehad hebben, conclusie: ze heeft het te druk met school etc dus het gaat niks worden. Daarnaast was het denk ik toch niet helemaal iets geworden, ze is heel erg van het rustig aan doen en ik ben zelf geen snelheidsduivel kwa relaties maar ik had het gevoel dat het echt stil stond en was misschien ietwat te enthousiast om af te spreken en/of leuke dingen te gaan doen (waar ze dus geen tijd voor had). Jammer maar helaas, echt een hele leuk meid maar ja...misschien als ze het wat rustiger heeft dat we ooit nog eens kunnen afspreken om te kijken hoe dingen tegen die tijd gaan. Hoe is het met jou majo??quote:
Ah dat is balen Samquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:36 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Aflevering 5 liep nog relatief goed af, maar aflevering 6 hield in dat we echt een gesprek gehad hebben, conclusie: ze heeft het te druk met school etc dus het gaat niks worden. Daarnaast was het denk ik toch niet helemaal iets geworden, ze is heel erg van het rustig aan doen en ik ben zelf geen snelheidsduivel kwa relaties maar ik had het gevoel dat het echt stil stond en was misschien ietwat te enthousiast om af te spreken en/of leuke dingen te gaan doen (waar ze dus geen tijd voor had). Jammer maar helaas, echt een hele leuk meid maar ja...misschien als ze het wat rustiger heeft dat we ooit nog eens kunnen afspreken om te kijken hoe dingen tegen die tijd gaan. Hoe is het met jou majo??
Per kaartje?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:24 schreef Nembrionic het volgende:
Zit ik op de site van Livenation te kijken voor 2e handskaarten..rekenen ze nog eens ¤12 servicekosten extra. Naaiballen.
Jeez dat is wel echt belachelijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:51 schreef Nembrionic het volgende:
Per kaartje ja, en ¤9 verzendkosten. Placebo zat ik naar te kijken.
Hmmm dat is wel erg veel jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:56 schreef Nembrionic het volgende:
¤85
Afbellen en niet achter de computer gaan zitten, want dat maakt het ook erger.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:03 schreef LadyBlack het volgende:
Algehele malaise dag hieropgestaan met koppijn, die waarschijnlijk komt van mn volledig vastzittende rug, schouders en nek
![]()
Ga mn werk van zometeen maar even afbellen, want dit is niet tof werken zo
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:42 schreef Soempie het volgende:
Ik ben nog wat afgevallen.![]()
Gaat echt de goede kant op. Vanmorgen 80 minuten gefietst en vanavond de eerste volleybalwedstrijd van dit seizoen. En ik zit niet alleen maar op de bank.![]()
Eh...... goed puntquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Afbellen en niet achter de computer gaan zitten, want dat maakt het ook erger.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:42 schreef Soempie het volgende:
Ik ben nog wat afgevallen.![]()
Gaat echt de goede kant op. Vanmorgen 80 minuten gefietst en vanavond de eerste volleybalwedstrijd van dit seizoen. En ik zit niet alleen maar op de bank.![]()
Je kunt het ook ondergaanquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
iets met met daterape enzo, niet dta ik dat doe trouwens
Dat had ik er nog best voor over gehad, maar het dubbele is me echt iets teveel van het goedequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:05 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens mij ¤42.50. Ik vind het dus ook te duur. En in het Sportpaleis is het ook uitverkocht.
En wat weet je nog van de rest van het weekend?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik kreeg afgelopen zaterdag weel een biertje van niemand die ik niet kende
Ja de normale prijs had ik het ook voor gedaan natuurlijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat had ik er nog best voor over gehad, maar het dubbele is me echt iets teveel van het goede
alles wel dus missshcien was de dosis telaagquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En wat weet je nog van de rest van het weekend?
Het kan niet altijd meezittenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
alles wel dus missshcien was de dosis telaag
Concerten zijn sowieso veels te duurquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat had ik er nog best voor over gehad, maar het dubbele is me echt iets teveel van het goede
Ligt helemaal aan de artiest. Of eigenlijk de promotor. Er zijn zat concerten van goede artiesten die normaal betaalbaar zijn en ik ben zelden teleurgesteld. Vertier en goede muziek mag best wat kosten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Concerten zijn sowieso veels te duur
Beetje jammer dat we te lang gewacht hebbenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja de normale prijs had ik het ook voor gedaan natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |