Pandomo niet volgens onze stuccer, betoncire wel! Zie hier http://www.beton-cire.nl/fotogalerie.html.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:29 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ja heb ook eens geinformeerd, maar is vrij duur spul toch? Ik durf het risico niet te nemen om het zelf te doen, en mijn vader durft het ook niet aan... Stom eigenlijk
Bovendien dacht ik dat je het wel gewoon in de douche ruimte kon doen, maar dat gaat dus volgens jou niet?
Ik krijg alleen maar offertes variend van 1100 tot 1300 euro, voor deze ruimte...quote:Ben net even langsgereden en tot mijn verrassing is Toni Canneloni vandaag ook bezig met de vloer. Ik dacht dat ie er morgen zou zijn om het af te maken, maar hij is er vandaag dus ook. We betalen 650 euro voor het restaureren van die vloer en het plaatsen van een nieuwe dorpel tussen hal en wc, als ik zie wat voor werk er in gaat zitten dan valt dat achteraf echt mee.
Meldquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:07 schreef twentemeisje het volgende:, thanks! Eerst MI-etje die mijn keuken en bank wil (
MI-etje), en vervolgens ga jij met mijn salontafel en stucwerk aan de haal
![]()
Die salontafel bestaat uit vier teakhouten kubusjes, en die komen simpelweg bij de Trendhopper vandaan.
Het is dus 4x de Damar en dan elke keer een slag gedraaid zodat je er niet doorheen kijkt (erg handig om tijdschriften in te gooien:
[ afbeelding ]
Wat de granitovloer betreft, die van ons is volgens mij kleiner dan het oppervlak van jouw vloer. Bij ons gaat de trap er namelijk ook nog af... En ik denk ook dat die van jou iets gecompliceerder is vanwege de blokjes, die zitten er bij ons niet in.
Edit: Ik heb het even voor je opgemeten, het is in totaal 5,7 m2.
Nee het model is modern met dat vierkantequote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:32 schreef twentemeisje het volgende:
Teak modern MI-etje? Welneeeeeeej....
En vond jij die stoel niet horrible?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |