Ooh man. DIe blonde. Daar droom ik soms gewoon vanquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:26 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
En deze kan natuurlijk niet ontbreken:
[ afbeelding ]
Die zocht ikquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:26 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
En deze kan natuurlijk niet ontbreken:
[ afbeelding ]
Verdomde lekker wijfquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:47 schreef mp_40_fan het volgende:
Hier moet ik ff gepost hebben (tvp)
Bijdrage:
[ afbeelding ]
en:
[ afbeelding ]
![]()
Je moet maar net van neptieten houden.quote:
Probeer jij het anders hierquote:Op zondag 4 oktober 2009 00:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je moet maar net van neptieten houden.
Dat is zwervers bierquote:
Het was er één met hoogte- en dieptepuntenquote:Op zondag 4 oktober 2009 00:47 schreef Goofisch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En blijven lachen ook he
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de laatste:
[ afbeelding ]
Zo dat was mijn bijdrage weer voor vandaag, Fijne nacht verder.
Ok echte kwaliteitquote:Op zondag 4 oktober 2009 00:55 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Kan het alleen zijn met kwaliteitposts
Net een giraffe met die lange nekquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:29 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ooh man. DIe blonde. Daar droom ik soms gewoon van
Jaquote:Op zondag 4 oktober 2009 01:29 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Je gedraagt jezelf wel als een motherfaucking newfaggot.
Wtf is een newfaggot?quote:Op zondag 4 oktober 2009 01:29 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Je gedraagt jezelf wel als een motherfaucking newfaggot.
Oei vervelend. Beterschapquote:Op zondag 4 oktober 2009 01:36 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Wtf is een newfaggot?![]()
Maar ter info. Ik ben ziek en verveel me helemaal lijp. Aangezien dit het enige beetje boeiende topic in KLB is doe ik maar vrolijk mee
Ah, alcoholisten bier. Dat goedje is uitsluitend bedoeld voor mensen die op straat leven.quote:
quote:
Zit er tegenwoordig bij elke kartonnen doos ook een werkende internet verbinding.quote:
Kijk hem kickenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |