Ik las het een keer in een topic op FOK!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:09 schreef beverton het volgende:
[..]
Stoeprand wat doe je nu!!:(:(:(:(:
je zit toch niet op twiekers he
![]()
![]()
Mijn grafische kaart is niet kapot, het is een voorbeeld dat ik noem om mijn klacht te specificeren.quote:
Afgaande op de TT dus wel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:10 schreef beverton het volgende:
[..]
Mijn grafische kaart is niet kapot
Een vage afkorting staat interessanter zodat die nerds misschien nog enige aandacht krijgen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:13 schreef banaantjeEE het volgende:
Noem het dan toch gewoon een grafische kaart
haha, okéquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:14 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Een vage afkorting staat interessanter zodat die nerds misschien nog enige aandacht krijgen.
Dus je liegt gewoon op GoTquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:10 schreef beverton het volgende:
[..]
Mijn grafische kaart is niet kapot, het is een voorbeeld dat ik noem om mijn klacht te specificeren.
Graka in de TT trekt eerder de aandacht, waardoor er sneller een oplossing gevonden wordt voor het probleem.quote:
Wat is het verschil met hier?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:19 schreef Goofisch het volgende:
twiekers?
Maar het klopt dat ze op tweakers vrij onvriendelijk zijn. Ook allemaal van die depri mannetjes daar die hun sociale activiteit uit een internetforum moeten halen
Ik zeg ook "Ook"quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |