Ik had jou anders ook op een 5 ingeschat!!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:27 schreef sigme het volgende:
Die engelse geeft me een vijf. Typisch horoscoopstukje: voor ieder wat wils.
In een winkel in de Van Hallstraat, westerpark.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Waar?? (*hoopt dat ze SDB geen evil look heeft gegeven)
It wasn't me!!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:30 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
In een winkel in de Van Hallstraat, westerpark.
Yay!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:32 schreef conleche het volgende:
[..]
It wasn't me!!
It wasn't me!!
Ik heb me vandaag alleen in de Rivierenbuurt en in het centrum begeven!!
*zucht van opluchting slaakt!
Dat is het voordeel van een horoscoop die je zelf kan beinvloeden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik had jou anders ook op een 5 ingeschat!!
nee echt totaal het tegenovergestelde: de herfst is begonnen en de verwarming gaat af en toe weer aan, en kwakkie komt elke ochtend weer gewoon tussen 7 en 8 uit bed, en is tussen 9 en tien op kantoor, werkt goed aan dr proefschrift, wordt gelukkig van de regen en wind buiten en straks kan ik weer zonder debiel te lijken kaarsjes aansteken. oh en ik kan weer lekker mn favo winterrokjes en jurkjes en vestjes aan. en mn roodkapje jas. en sjaals om.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:19 schreef Totziens het volgende:
Het is de wisseling der seizoenen, ik zeg het je! Iedereen in mijn omgeving is zijn/haar bed ook niet uit te krijgen?
dat had ik ookquote:
Dat klinkt heerlijk enthousiast Kwak!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee echt totaal het tegenovergestelde: de herfst is begonnen en de verwarming gaat af en toe weer aan, en kwakkie komt elke ochtend weer gewoon tussen 7 en 8 uit bed, en is tussen 9 en tien op kantoor, werkt goed aan dr proefschrift, wordt gelukkig van de regen en wind buiten en straks kan ik weer zonder debiel te lijken kaarsjes aansteken. oh en ik kan weer lekker mn favo winterrokjes en jurkjes en vestjes aan. en mn roodkapje jas. en sjaals om.ik heb géén herfstdepressie!
@ CF ja heel kut van mn stem. ik zou allemaal fijne bach dingen gaan doen...nu maak ik mn huidige project af, en ga een semestertje verder alleen nog maar rustig alt zingen bij het grote koor. geen kamerkoor meer. geen hoog en hard. en heel veel logopedie.
oh en ik ben wel trots! ik heb mn naaldenfobie overwonnen voor de bloedafname voor de allergietest. jeeeej
jaaaa foto!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n taart is af!.
Kwak!. Wat fijn dat je je zo goed voelt - op je stem na natuurlijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Your cake has stylequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
Zo maar dan. Ik was van plan er een heel uitbundige feestelijke taart van te maken. Dit is dus mijn zeer minimalistische interpretatie van uitbundig en feestelijk.. Ik kan dat echt niet, een taart vol tierelantijntjes.
. Ik hou van strak en simpel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |