Marc van der Linden is ook homo hoorquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zie dat die dikke van RTL Boulevard er ook komt (samen met Albert)
[ afbeelding ]
Vanochtend even teruggekeken, maar dat stuk heb ik maar geskipt. Nam inderdaad veel te veel tijd in.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:10 schreef BartUlft het volgende:
Wouter Hamel![]()
Voor de rest saaie uitzending, dat de gesprek met die tafeltennis tuthola leek ook maar geen eind aan te komen.
http://www.kijkshop.nl/pr(...)oires/toetsenborden/ ->Voor toetsenborden, waar de leestekens het wél doenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:28 schreef mathijs23 het volgende:
ik vind de nieuwe versie van mwdl echt minder ik vind het ook jammer dat hij nog steeds die day after doet want dan zit je je op iets te verheugen en dat komt niet meer maar dat komt in de day after dan zouden ze bijvoorbeeld iets minder moeten beloven en dan pas zondag alles zeggen wat er zaterdag niet meer in paste![]()
![]()
Ik vond dat ook de leukste aflevering van Ik vertrek.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:18 schreef Barney_Stinson het volgende:
Die homo bij Paul, wat een leuke kerel
Onder andere ja. En die Frans Bauer en Rene Frogerquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je grote vriendin miss mo mo mo mo montreal die komt.
gezien dat er gemiddeld 500k mensen heen gaan, mag die verwachting er zijnquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Musicals![]()
![]()
.
TV-mensen die menen dat 'heel Nederland' daarop zit te wachten![]()
![]()
.
Gast.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Musicals![]()
![]()
.
![]()
.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Musicals![]()
![]()
.
![]()
.
die werkt bij Roel nooit , de zenderkeuze knop voor de radio ook al nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Die blauwe knop bovenaan moet je hebben
't Is al voorbijquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Die blauwe knop bovenaan moet je hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |