Dat had ze graag dat Paul haar kustequote:Op zondag 4 oktober 2009 15:21 schreef Rianne84 het volgende:
heb erg gelachen om die zogenaamde donny osmond
en dat mens dat vol op dr bek gepakt werd door paul
adje heeft toch helemaal geen leuke rol meer , dus laat hem of zacht afvoeren of leuk terugkomen.quote:
en het is al 500% beter dan jaren terug.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:38 schreef Arth_NL het volgende:
Paul moet echt aan zijn Engels gaan werken. :s
Buster.quote:
Ik verafschuw mika meestal qua muziek, toen hij laag begon had ik iets van joepie, ging hij daarna weer verder als koorknaapje verloor ik hem helemaal.quote:Op maandag 5 oktober 2009 02:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Buster.
Ik vind Mika trouwens heerlijk zingen als ie zijn borststem gebruikt, lekkere warme stem dan. Maar zodra die falset erin komt ben ik het kwijt
haha inderdaadquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:21 schreef Rianne84 het volgende:
heb erg gelachen om die zogenaamde donny osmond
dat was niet te zien bij de waterpolo damesquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:29 schreef Piles het volgende:![]()
Weer een hoog gehalte vlot en pittige kapsels in het publiek![]()
als ze jaar of 16 is kan ze wat meer ingaan op de actualiteit, op 11 jarige leeftijd kun je gewoon niet alle onderwerpen doen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:39 schreef Horloge het volgende:
Ze heeft wel die typische cabaretier-flow. Geinig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |