ik begrijp het nog steeds niet helemaalquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar de rekening gaat toch naar de hoster, niet de embedder. Dus als hier Joetoeps worden geplaatst krijgt Google de rekening, niet jij.
Wat een kneuzen. Echt we zijn hard bezig 10 jaar terug de tijd in te gaan. Net als met dat debiele voorstel dat er toeslag op internet-abo's moet komen om de oude media in stand te houden. HALLO?! Technologische vooruitgang. Het maakt gewoon sommige dingen overbodig. Alsof Ford de paardentram moest sponsoren toen ze de T-Ford uitbrachtenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Het huidige voorstel is volgens mij nog steeds dat de embedder gaat betalen, waarbij Buma wel voor 1 januari 2010 tot afspraken hoopt te komen met de grote platforms, om zo hen de kosten te laten dragen en dus niet de embedders. Of dat lukt is natuurlijk nog de vraag ?
Ach, de hondenbelasting is ergens in de Dark-Ages ofzo geïntroduceerd als een Weelde-belasting. Als je een hond had, had je poen tenslotte, als je arm was vrat je ze hooguit op. Maar elke arme sloeber met een Pekinees betaald heden ten dage nog steeds ........ Als het om het grote graaien gaat zijn we selectief vooruitstrevendquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat een kneuzen. Echt we zijn hard bezig 10 jaar terug de tijd in te gaan. Net als met dat debiele voorstel dat er toeslag op internet-abo's moet komen om de oude media in stand te houden. HALLO?! Technologische vooruitgang. Het maakt gewoon sommige dingen overbodig. Alsof Ford de paardentram moest sponsoren toen ze de T-Ford uitbrachten
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar de rekening gaat toch naar de hoster, niet de embedder. Dus als hier Joetoeps worden geplaatst krijgt Google de rekening, niet jij.
Lijkt me wel een aardig initiatief, wellicht kun je met bestaande weblogs op dat gebied wel wat leuke dingen doen dan.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:07 schreef Danny het volgende:
[...]
Ik ben voor een dig.fok.nl. Een nieuwe subsite a la tweakers, maar dan wat vlotter, rebelser en minder gericht op de professional. Daar kunnen dit soort zaken prima en uitgebreid worden behandeld.
Nou ik moet denk ik maar even onder mijn steen vandaan kruipen, maar op basis waarvan mag BUMA zoiets doen? Ik begrijp vooral het punt niet dat iemand die zijn ZELF geproduceerde muziek op zijn EIGEN website zet, een rekening van BUMA krijgt toegestuurd. Dat is toch belachelijk?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:19 schreef Danny het volgende:
[..]
BUMA heeft een softwareprogramma dat embedded filmpjes en muziek opspoort op internet. zodra dat wordt gevonden stuurt buma een dikke rekening naar de persoon die bijvoorbeeld een youtube filmpje op zijn site heeft staan.
Omdat BUMA er voor moet zorgen dat de musicus betaald wordt voor zijn werk, en om dat te kunnen doen gefinancierd wordt door alle musici die hun werk in de openbaarheid brengen en daarmee tot verplciht zorgobejct van BUMA worden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:15 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Nou ik moet denk ik maar even onder mijn steen vandaan kruipen, maar op basis waarvan mag BUMA zoiets doen? Ik begrijp vooral het punt niet dat iemand die zijn ZELF geproduceerde muziek op zijn EIGEN website zet, een rekening van BUMA krijgt toegestuurd. Dat is toch belachelijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |