Iddquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:01 schreef Lienekien het volgende:
Ik denk dat TS bedoelt: uit de koelkast halen en op kamertemperatuur laten komen. De vraag gaat volgens mij niet over ontdooien van vlees.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:26 schreef RemcoDelft het volgende:
Bij mij gaat alles direct uit de koelkast de pan in.
Zonde.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:12 schreef allsystemshalt het volgende:![]()
Ik ga een klaagbaak topic maken![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn overheerlijke rundvlees heb ik op de grond laten vallen![]()
![]()
![]()
GVD!!!
Afspoelen en weer terug in de pan gooien?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:12 schreef allsystemshalt het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GVD!!!
Nee ik baal er zo van dat ik het weg heb gegooidquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Afspoelen en weer terug in de pan gooien?
Ik snap de vraag niet. Vlees dat je uit de koelkast legt is toch nooit warm?quote:Op donderdag 14 april 2011 17:52 schreef RickoKun het volgende:
KICK!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb nu een gerookte kipfilet in de koelkast liggen. Nu staat er:
20 minuten voor consumptie (koud) uit de koelkast leggen.
Waarom moet ik in godsnaam vlees uit de koelkast leggen als het koud is?
En waarom zou ik vlees uit de koelkast moeten leggen als het warm is? Ik snap daar de reden niet van?
Nee je snapt het niet idd (voor de helft denk ik)quote:Op donderdag 14 april 2011 18:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik snap de vraag niet. Vlees dat je uit de koelkast legt is toch nooit warm?
Daar is niks ongezonds aan, alleen de smaak van vlees wordt lekkerder als je het even op kamertemperatuur laat komen en dat geldt dus ook voor die gerookte kipfilet.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:10 schreef RickoKun het volgende:
en dát snap ik nou niet! Wat is er ongezonds aan om gewoon in één keer die kipfilet op te kanen? Want het is idd al koud?
Is een uurtje niet wat kort om lekker mals te worden ?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:12 schreef allsystemshalt het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GVD!!!
Anderhalf jaar is wat aan de lange kant.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:03 schreef ausweiss het volgende:
[..]
Is een uurtje niet wat kort om lekker mals te worden ?
Hihi ja anderhalfjaar is wat lang ja.quote:Op vrijdag 15 april 2011 06:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Anderhalf jaar is wat aan de lange kant.
Kijk, een bijdehandjequote:Op vrijdag 15 april 2011 14:04 schreef Dawnbreaker het volgende:
Dit stukje vlees ligt soms wel een jaar voordat het gebruikt wordt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |