FOK!forum / Reviews & Productbeoordelingen / AH boodschappen thuisbezorgdienst
FANNzaterdag 3 oktober 2009 @ 15:24
http://webwinkel.ah.nl/index.jsp

Ik wil hier een review plaatsen over de Albert Heijn Webwinkel.
Indien ik me ergens niet aan de regels houd vergeef mij en kunnen jullie dit gewoon
effe veranderen hoor, ik heb de regels wél gelezen maar eh... kan best dat ik iets gemist heb

Nah. .. komt ie dan...

http://webwinkel.ah.nl/index.jsp

Járen geleden had ik ook al eens gebruik gemaakt van deze service, omdat die zakken
kattenbakvulling enzo te zwaar waren én omdat wij (mijn homeboy en ik) beide een baan
van 9 tot 5 hadden zeg maar.

Toen, en nu spreken we toch zéker over 10 jaar terug beviel dat niet zo, omdat je dan dacht
voor de hele week boodschappen te doen, maar 3 pakken melk kreeg die nog maar je dan wel
binnen 3 dagen moest opdrinken, affijn even in het kort, als je in de winkel boodschappen doet
kijk je toch altijd even naar de houdbaarheid datum, tenminste da's wel zo verstandig,
online kan dat dus niet.

Deze week wegens drukte en omstandigheden kwam ik op het (als zeg ik het selluf)
briljante idee om maar weer eens ''online'' te gaan bestellen en ik moet zeggen dit is
uitstekend bevallen !

Met de houdbaarheidsdatum ( of is het data? who care's? ) was niets mis, de boodschappen
worden tot in je keuken gebracht, geen gesleep, geen wachtrij bij de kassa, geen eventueel
parkeergeld,niets van dit alles, om een lang verhaal kort te maken ''kuch'' ... ik blijf dit in ieder geval doen.

Je kan alleen met Pinpas betalen, niet met contant geld, maar dat staat allemaal op de website.
Je bonuskaart nummer kan je bij je inschrijving ook opgeven dus dat gaat ook meteen automatisch.

Eh... ik heb net even de klantenservice gebeld om te vragen of mijn hoe dat met Air Mile pas zat,
die heeft ze even voor me ingevoerd, zal hoogstwaarschijnlijk wel voorbijgekomen zijn bij het
inschrijven misschien heb ik dat toen gemist, maar goed achteraf kan je dat dus ook nog even regelen.

Wist je dat je trouwens ook Air Miles voor stichting AAP kunt sparen?
http://www.aap.nl/air-miles-sparen-voor-aap.html maar dit even terzijde...

Je kunt zelf je bezorgmoment kiezen, kun je allemaal lezen op de website, het ene bezorgmoment is
iets duurder dan het andere bezorgmoment http://webwinkel.ah.nl/index.jsp?link=choose_delivery

Een fooitje voor de bezorger is geen verplichting maar mag wel !

Dus voor alle mensen die geen zin meer hebben in dat gesleep en gedoe, of voor oudere mensen,
of mensen die het te druk hebben of wat je reden dan ook mag zijn, ik zou er zéker even over
nadenken.

Uiteraard is er wel eens iets niet op voorraad, maar dat is ook zo als je zelf in de winkel staat.
Je krijgt wél meteen alle aanbiedingen te zien, (waar ik normaal gesproken dus nooit op let )

Ook drie halen 2 betalen of grootverpakkingen kun je nu makkelijk bestellen, want je hoeft het toch niet
zelf te slepen, al mag je natuurlijk best een handje helpen als dat kan, maar als je dat niet kan hoeft dat dus niet.

Eh... wat kan ik er verder over vertellen?

De kratjes waarin de boodschappen werden gebracht zit statiegeld op, maar dat trekken ze dan weer
bij je volgende bestelling af, als je nog vragen hebt lees eerst even zelf op de website de voorwaarden enzo...

O ja, als je whuppies, smurfjes of in dit geval puzzelstukjes spaart , die krijg je ook meteen meegeleverd

Nah, dat wilde ik even kwijt, AH thuisbezorgen, hééééérlijk........


Dawast.
Meddozaterdag 3 oktober 2009 @ 15:28
En wat betaal je ervoor?
Conflictzaterdag 3 oktober 2009 @ 15:29
Nemen ze statiegeld retour?

Want dan kan ik af en toe mijn boodschappen bestellen en da betalen met mijn zeer indrukwekkende opgebouwde verzameling bierkratten.
FANNzaterdag 3 oktober 2009 @ 15:29
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 15:28 schreef Meddo het volgende:
En wat betaal je ervoor?
voor wat?
Conflictzaterdag 3 oktober 2009 @ 15:29
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 15:28 schreef Meddo het volgende:
En wat betaal je ervoor?
tussen de 5 en 10 euro.
Meddozaterdag 3 oktober 2009 @ 15:29
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 15:29 schreef FANN het volgende:

[..]

voor wat?
Het bezorgen? Lijkt me niet dat het gratis aangeboden wordt.
Morodeepdelverzaterdag 3 oktober 2009 @ 15:31
Even op een linkje klikken is moeilijk?


''De bezorgkosten variëren van 4,95 (daltarief) tot 9,95 (piektarief) en zijn afhankelijk van het bezorgmoment dat u kiest.''
Bohica666999zaterdag 3 oktober 2009 @ 15:31
Waarom fooi geven die gast wordt er gewoon voor bataald hoor.
thomassszaterdag 3 oktober 2009 @ 15:31
Kan je die kratten ook gelijk weer meegeven? Zodat je geen statiegeld over die dingen hoeft te betalen?
TimMer1981zaterdag 3 oktober 2009 @ 15:32
Wij doen exact hetzelfde in de Bollenstreek, alleen stukken goedkoper en persoonlijker. En ook brood van een ambachtelijke bakker, iedere dag vers, wat AH nooit zal hebben.

http://www.boodschappenservice.nl
Meddozaterdag 3 oktober 2009 @ 15:33
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 15:31 schreef Morodeepdelver het volgende:
Even op een linkje klikken is moeilijk?


''De bezorgkosten variëren van 4,95 (daltarief) tot 9,95 (piektarief) en zijn afhankelijk van het bezorgmoment dat u kiest.''
Dit is voor mij, en ik denk heel veel andere mensen, juist de belangrijke informatie. Dat hoort gewoon in een review en niet onder een linkje.
Hephaistos.zaterdag 3 oktober 2009 @ 15:33
Mwah, nog best een redelijke prijs. Plus dat je geen geld meer kwijt bent aan impuls-aankopen bij de kassa
FANNzaterdag 3 oktober 2009 @ 15:33
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 15:29 schreef Conflict het volgende:
Nemen ze statiegeld retour?

Want dan kan ik af en toe mijn boodschappen bestellen en da betalen met mijn zeer indrukwekkende opgebouwde verzameling bierkratten.
ben ik vergeten te vragen, maar zal vast wel in de voorwaarden staan,

ik ga zelf ook even kijken... kijk ook eers zelf nou effe in de voorwaarden, want dit
was voor mij ook de eerste keer na tig jaren
FANNzaterdag 3 oktober 2009 @ 15:35
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 15:33 schreef Meddo het volgende:

[..]

Dit is voor mij, en ik denk heel veel andere mensen, juist de belangrijke informatie. Dat hoort gewoon in een review en niet onder een linkje.
stond er toch in

Je kunt zelf je bezorgmoment kiezen, kun je allemaal lezen op de website, het ene bezorgmoment is
iets duurder dan het andere bezorgmoment http://webwinkel.ah.nl/index.jsp?link=choose_delivery
mcintoshzaterdag 3 oktober 2009 @ 15:36
quote:
Helaas, Albert bezorgt (nog) niet bij u in de straat.
Terwijl de AH bij ons regelmatig beste AH van Nederland is geworden.
FANNzaterdag 3 oktober 2009 @ 15:36
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 15:32 schreef TimMer1981 het volgende:
Wij doen exact hetzelfde in de Bollenstreek, alleen stukken goedkoper en persoonlijker. En ook brood van een ambachtelijke bakker, iedere dag vers, wat AH nooit zal hebben.

http://www.boodschappenservice.nl
jawel, maar ik heb allemaal afbakbrood genomen, vind ik zelf dan weer makkelijker.
Meddozaterdag 3 oktober 2009 @ 15:39
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 15:35 schreef FANN het volgende:

[..]

stond er toch in

Je kunt zelf je bezorgmoment kiezen, kun je allemaal lezen op de website, het ene bezorgmoment is
iets duurder dan het andere bezorgmoment http://webwinkel.ah.nl/index.jsp?link=choose_delivery
Ja, het staat onder een link. Maar als ik een review lees wil ik niet niet op linkjes klikken. Die info moet gewoon in je verhaal staan
FANNzaterdag 3 oktober 2009 @ 15:45
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 15:32 schreef TimMer1981 het volgende:
Wij doen exact hetzelfde in de Bollenstreek, alleen stukken goedkoper en persoonlijker. En ook brood van een ambachtelijke bakker, iedere dag vers, wat AH nooit zal hebben.

http://www.boodschappenservice.nl
oké, maar ik woon niet in de bollenstreek, maar deze is dan weer handig voor mensen die daar wel
wonen.

misschien zijn er nog wel meer handige links, bij etos en Gall en Gall kan je trouwens ook
online bestellen, is wel weer apart hoor, dus daar heb ik nog niet gekeken en ook nog niet besteld,
dus daar kan ik dus ook nog geen mening over hebben.
FANNzaterdag 3 oktober 2009 @ 15:46
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 15:39 schreef Meddo het volgende:

[..]

Ja, het staat onder een link. Maar als ik een review lees wil ik niet niet op linkjes klikken. Die info moet gewoon in je verhaal staan
ow..... nou ja dat wist ik dus niet, maar dan wordt het weer zo'n lang verhaal terwijl
alles op de website staat..
Conflictzaterdag 3 oktober 2009 @ 15:48
En dan deze banner onderaan Fok!



FANNzaterdag 3 oktober 2009 @ 15:48
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 15:48 schreef Conflict het volgende:
En dan deze banner onderaan Fok!

[ afbeelding ]




ga ik meteen effe doen
TimMer1981zaterdag 3 oktober 2009 @ 16:12
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 15:31 schreef Morodeepdelver het volgende:
Even op een linkje klikken is moeilijk?


''De bezorgkosten variëren van 4,95 (daltarief) tot 9,95 (piektarief) en zijn afhankelijk van het bezorgmoment dat u kiest.''
Dat bedoel ik dus: vanaf 70 euro boodschappen wordt het door ons gratis thuisbezorgd, onder de 70 gaat het met 50 cent per 10 euro omhoog, tot een maximum bedrag van ¤ 3,50. Nogal een verschil dacht ik zo.

Daarnaast zijn wij continu bereikbaar per e-mail en telefoon en kennen wij onze klanten persoonlijk (dus niet iedere keer een andere bezorger). Dat doet AH allemaal niet.
Idril-2zaterdag 3 oktober 2009 @ 16:16
Ik ben met Albert gestopt. Teveel gedwongen keuzes, te veel dingen zijn niet leverbaar. Bijvoorbeeld 3 appels kan je er niet kopen, het is gelijk een zak van 1,5 kilo. En als je niet aan de 60 euro komt gaat het hele feest niet door.

Service was verder prima: thuis tot in de keuken bezorgd, statiegeld en lege bezorgkratten worden meteen verrekend.
FANNzaterdag 3 oktober 2009 @ 16:18
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 16:12 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus: vanaf 70 euro boodschappen wordt het door ons gratis thuisbezorgd, onder de 70 gaat het met 50 cent per 10 euro omhoog, tot een maximum bedrag van ¤ 3,50. Nogal een verschil dacht ik zo.

Daarnaast zijn wij continu bereikbaar per e-mail en telefoon en kennen wij onze klanten persoonlijk (dus niet iedere keer een andere bezorger). Dat doet AH allemaal niet.
ow......... wacht effe jij hebt het over je eigen winkeltje

ain de grote steden gaat het nu eenmaal anders, ik denk niet dan AH iedere kant bij naam kent nee
FANNzaterdag 3 oktober 2009 @ 16:21
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 16:16 schreef Idril-2 het volgende:
Ik ben met Albert gestopt. Teveel gedwongen keuzes, te veel dingen zijn niet leverbaar. Bijvoorbeeld 3 appels kan je er niet kopen, het is gelijk een zak van 1,5 kilo. En als je niet aan de 60 euro komt gaat het hele feest niet door.

Service was verder prima: thuis tot in de keuken bezorgd, statiegeld en lege bezorgkratten worden meteen verrekend.
misschien niet zo handig voor een eenpersoonshuishouden dan, hoewel te toch heel gauw aan de 60 euro
zit denk ik dan, en anders ga je roken, één slof, telt lekker aan
rene90zaterdag 3 oktober 2009 @ 16:26
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 16:12 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus: vanaf 70 euro boodschappen wordt het door ons gratis thuisbezorgd, onder de 70 gaat het met 50 cent per 10 euro omhoog, tot een maximum bedrag van ¤ 3,50. Nogal een verschil dacht ik zo.

Daarnaast zijn wij continu bereikbaar per e-mail en telefoon en kennen wij onze klanten persoonlijk (dus niet iedere keer een andere bezorger). Dat doet AH allemaal niet.
Je kan van de AH niet verwachten dat ze de klanten persoonlijk kennen, is het te groot voor lijkt me.
PaarsBeestjezaterdag 3 oktober 2009 @ 16:50
Statiegeld wordt inderdaad ingenomen volgens mij door Albert.nl. Ik doe het al jaren.. heerlijk hoor, geen gezeul met die suffe boodschappen. En na het werk komen ze m'n dingen gewoon thuis brengen.
FANNzaterdag 3 oktober 2009 @ 19:48
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 16:50 schreef PaarsBeestje het volgende:
Statiegeld wordt inderdaad ingenomen volgens mij door Albert.nl. Ik doe het al jaren.. heerlijk hoor, geen gezeul met die suffe boodschappen. En na het werk komen ze m'n dingen gewoon thuis brengen.
wat een weelde hé?

PaarsBeestjezaterdag 3 oktober 2009 @ 20:07
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 19:48 schreef FANN het volgende:

[..]

wat een weelde hé?




Dat is het inderdaad echt ja.. pure luxe, maar zo fijn!
TimMer1981zaterdag 3 oktober 2009 @ 22:56
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 16:18 schreef FANN het volgende:

[..]

ow......... wacht effe jij hebt het over je eigen winkeltje

ain de grote steden gaat het nu eenmaal anders, ik denk niet dan AH iedere kant bij naam kent nee
Ach, momenteel hebben we toch een klantenbestand tegen de 400 klanten aan, dus...
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 16:26 schreef rene90 het volgende:

[..]

Je kan van de AH niet verwachten dat ze de klanten persoonlijk kennen, is het te groot voor lijkt me.
Daarom is de service ook een stuk slechter.
Dementorzaterdag 3 oktober 2009 @ 23:00
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 22:56 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Ach, momenteel hebben we toch een klantenbestand tegen de 400 klanten aan, dus...
[..]

Daarom is de service ook een stuk slechter.
Je hoeft een klant niet bij naam te kennen om goede service te kunnen verlenen.
DennisMoorezaterdag 3 oktober 2009 @ 23:35
Ik bestel ook regelmatig bij Albert .

'k Heb namelijk geen auto, en ik vind het zo'n gedoe om met kratjes bier achterop de fiets te zeulen, dus ik laat eens in de zoveel tijd Albert langskomen met wat volle kratjes. En dan bestel ik meteen effe wat ander volumineus spul, zakken chips, flessen cola etc. En lege kratten en flessen neemt ie uiteraard weer mee.

'k Vind het ideaal wat dit betreft .

Nadeel is dat sommige huismerk-dingen die ik in de IRL winkel koop, niet te bestellen zijn online. Ze verdienen natuurlijk ook aan de hogere marges die op de A-merken zitten.
PaarsBeestjezaterdag 3 oktober 2009 @ 23:39
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 22:56 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Daarom is de service ook een stuk slechter.
Nou nee hoor.. de klantenservice van Albert.nl is werkelijk uitstekend, geheel niets op aan te merken en ik bestel er echt al jaren. De bezorgers zijn altijd erg vriendelijk en als er iets mis is met de bestelling, wordt dit zonder problemen na één telefoontje opgelost. Ik denk dat je je hier een beetje tevergeefs op de borst zit te kloppen
NanKingzondag 4 oktober 2009 @ 08:09
Topic een beetje opgeschoond en TimMer1981 mag idd een eigen topic openen. Hier gaat 't nu verder over Albert .
FANNmaandag 5 oktober 2009 @ 13:18
tweede bestelling is de deur uit !
Sourymaandag 5 oktober 2009 @ 19:51
Ohhh AH service is helemaal top... Ik heb er verleden jaar heel vaak gebruik van gemaakt. Nu iets minder omdat ik zelf meer kan. Soms als ik zware dingen nodig heb dan is het geweldig. Wel heb ik een paar nadeeltjes te melden. Soms zijn dingen niet op voorraad, dat is geen probleem dat kan je zien bij je bestelling. Maar ik heb een aantal keren meegemaakt dat het bezorgd werd en er iets niet was .. Dat is redelijk kut.
Zeker als je b.v. een eeuwen oud recept voor wittebonen soep wil maken en ze bezorgen alles en oh ja de witte bonen waren niet leverbaar. Tis maar een voorbeeld. Maar daar schort het aan bij de bezorg service. Zeker als je aan huis gebonden bent. Bedoel een telefoontje, mailtje zou dan wel welkom zijn. Dan kan je nog een alternatief zoeken bv. iemand anders vragen om het missende ariktel te kopen
FANNmaandag 5 oktober 2009 @ 19:53
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 19:51 schreef Soury het volgende:
Ohhh AH service is helemaal top... Ik heb er verleden jaar heel vaak gebruik van gemaakt. Nu iets minder omdat ik zelf meer kan. Soms als ik zware dingen nodig heb dan is het geweldig. Wel heb ik een paar nadeeltjes te melden. Soms zijn dingen niet op voorraad, dat is geen probleem dat kan je zien bij je bestelling. Maar ik heb een aantal keren meegemaakt dat het bezorgd werd en er iets niet was .. Dat is redelijk kut.
Zeker als je b.v. een eeuwen oud recept voor wittebonen soep wil maken en ze bezorgen alles en oh ja de witte bonen waren niet leverbaar. Tis maar een voorbeeld. Maar daar schort het aan bij de bezorg service. Zeker als je aan huis gebonden bent. Bedoel een telefoontje, mailtje zou dan wel welkom zijn. Dan kan je nog een alternatief zoeken bv. iemand anders vragen om het missende ariktel te kopen


zo is dat

en het is Zoep...
koeimaandag 5 oktober 2009 @ 22:26
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 23:35 schreef DennisMoore het volgende:
Nadeel is dat sommige huismerk-dingen die ik in de IRL winkel koop, niet te bestellen zijn online. Ze verdienen natuurlijk ook aan de hogere marges die op de A-merken zitten.
Op de A-merken zit in veel gevallen een minmarge. Juist de huismerken hebben de meeste marge. Ik denk dus dat ze die dingen gewoon niet in het assortiment hebben omdat er te weinig vraag naar is en het product alleen in bepaalde regio's hard loopt.

Ik vind Albert verder een prima concept, alleen heb ik liever wat meer keuze en een iets lagere prijs waardoor ik er toch voor kies om zelf naar de supermarkt te gaan. Thuis laten bezorgen doe ik wel als ik een echte baan heb en geen tijd om zelf boodschappen te doen.
wiseguy79dinsdag 13 oktober 2009 @ 08:07
Ach, dat treft. Welk een toeval.

Ik erger me AL JAREN aan het feit dat hier in de buurt de service van Albert.nl niet beschikbaar is. En dat terwijl het me zo heerlijk lijkt om gewoon ff aan de deur te pinnen en dat een of andere loonslaaf mijn boodschappen naar de deur zeult. Heerlijk! Ik ga er maar eens mee naar de klaagbaak denk ik...

Voorts: veel plezier met je service! Jij kan er ook niks aan doen (of ik, door in een godsvergeten uithoek van NL te wonen)...
johandelengdinsdag 13 oktober 2009 @ 09:00
Bezorgen ze ook 4-hoog zonder lift?
DennisMooredinsdag 13 oktober 2009 @ 18:55
Mijn afgelopen Albert mompelde iets dat ze maar t/m de 3e verdieping doen ofzo, toen ik er een opmerking over maakte.

Maargoed, ik vind het ten eerste karmatechnisch onverantwoord om zo'n jongen een aantal bierkratten plus gewone boodschappen 4 verdiepingen op en neer te laten zeulen (zit ik straks met zo'n lijk in 't trapportaal). En ten tweede heb ik toch liever zo'n boodschappenvoorraad in m'n berging beneden ipv in m'n keuken .
FANNwoensdag 14 oktober 2009 @ 00:55
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:55 schreef DennisMoore het volgende:
Mijn afgelopen Albert mompelde iets dat ze maar t/m de 3e verdieping doen ofzo, toen ik er een opmerking over maakte.

Maargoed, ik vind het ten eerste karmatechnisch onverantwoord om zo'n jongen een aantal bierkratten plus gewone boodschappen 4 verdiepingen op en neer te laten zeulen (zit ik straks met zo'n lijk in 't trapportaal). En ten tweede heb ik toch liever zo'n boodschappenvoorraad in m'n berging beneden ipv in m'n keuken .
je zou hem ook een handje kunnen helpen, en als je per week week besteld zijn het écht geen 4 kratten
hoor.
SPOILER
Of je moet een zuipschuit zijn die 4 kratten pils per week achteroverslaat, dan is het wat anders
extra fooitje misschien een idee voor je karmapunten?

oudere mensen hebben trouwens vaak een benedenhuis of lift...
P.Fwoensdag 14 oktober 2009 @ 00:57
Als je lief lacht mag je alle kratjes weer mee terug geven !!
THEFXRwoensdag 14 oktober 2009 @ 01:23
hier is het niet leverbaar
staticwoensdag 14 oktober 2009 @ 15:00
Gebruik het al jaren, ideaal. Ook de voorloper (die over de kop is gegaan voordat Albert groot werd, Maxfood Market).
Karinawoensdag 14 oktober 2009 @ 15:11
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 15:31 schreef thomasss het volgende:
Kan je die kratten ook gelijk weer meegeven? Zodat je geen statiegeld over die dingen hoeft te betalen?
Kan, moet je gewoon alles snel uit het kratje halen, zodat de bezorger het meteen weer mee kan nemen.

Ik heb ook wel eens laten bezorgen en het is mij ook prima bevallen, ik vond zelfs dat de houdbaarheidsdatums beter waren dan die in de winkel. En alles zag er heel vers uit, bijvoorbeeld het fruit dat ik had gekocht.

Het enige nadeel voor mij is, dat ik allemaal "lekkere" dingen ging bestellen, de kleine AH bij mij in de buurt heeft heel veel artikelen niet en die hadden ze weer wel bij de webwinkel

Ook handig is dat je ook produkten van Gall&Gall en Etos kunt bestellen.

Oh en als de chauffeur er is goed checken of je alles hebt: ik had de laatste keer ook een slof sigaretten besteld, die had hij per ongeluk in de auto laten liggen (was een apart tasje) en ik zag het pas toen hij weg was. Gelukkig kwam hij een uurtje later weer langs om het alsnog af te leveren.

[ Bericht 6% gewijzigd door Karina op 14-10-2009 15:16:16 ]
Pikkebaaswoensdag 14 oktober 2009 @ 15:20
En toch krijgen we zo verschraling van het winkelaanbod.
Als we allemaal alleen maar bij de AH boodschappen doen kan de slager,bakker, groenteboer, etc. wel sluiten.
Het is meer werk maar ik doe zaterdag altijd even een rondje winkelcentrum en wat ik uiteindelijk dan nog mis dat haal ik bij de AH.
Sourywoensdag 14 oktober 2009 @ 20:58
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:20 schreef Pikkebaas het volgende:
En toch krijgen we zo verschraling van het winkelaanbod.
Als we allemaal alleen maar bij de AH boodschappen doen kan de slager,bakker, groenteboer, etc. wel sluiten.
Het is meer werk maar ik doe zaterdag altijd even een rondje winkelcentrum en wat ik uiteindelijk dan nog mis dat haal ik bij de AH.
Nou nee . Ik doe de bezorg service nog zelden. De rede is dat de boodschappen domweg te zwaar voor me zijn.
Donderdag komt er weer een lading. Verder kom ik nog dagelijks in de supermarkt..enz..
FANNwoensdag 14 oktober 2009 @ 22:07
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:20 schreef Pikkebaas het volgende:
En toch krijgen we zo verschraling van het winkelaanbod.
Als we allemaal alleen maar bij de AH boodschappen doen kan de slager,bakker, groenteboer, etc. wel sluiten.
Het is meer werk maar ik doe zaterdag altijd even een rondje winkelcentrum en wat ik uiteindelijk dan nog mis dat haal ik bij de AH.
je Hoeft niet Alles bij AH te bestellen natuurlijk hé, als je je vlees liever bij de slager koopt loop je nog
effe langs de slager...

toch?

WRHmaandag 19 oktober 2009 @ 16:02
vind het wel makkelijk, vooral omdat ik geen zin heb in het sjouwen van zware dingen als kattebak vulling enzo maar had laatst wel een minpunt.
fliknk wat boodschappen (tenslotte moet je toch echt voor minimaal 65,= bestellen), kwam de bezorger, was de helft vergeten.
tas met diepvriesspullen zat er niet bij. best wel wat spullen want grote vriezer en fulltime werkers hier.
ja en dan?
nou, niks, aftrek van de kosten natuurlijk en that's it.
niet later alsnog bezorgen, niet de volgende dag, gewoon klaar, vergeten is weg, dus kon ik alsnog zelf naar de supermarkt waar ik toen dus geen gelegenheid voor had.
vind dat dus echt slecht, vergeten, dan gewoon even moeite doen om het alsnog te bezorgen, desnoods later in de week, maar gewoon keihard zeggen 'jammer, pech gehad' vond ik niet echt super klantvriendelijk.
(dat was overigens niet de bezorger, maar de klantenservice die we erover gebeld hadden)
Pikkebaasmaandag 19 oktober 2009 @ 19:46
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 22:07 schreef FANN het volgende:

[..]

je Hoeft niet Alles bij AH te bestellen natuurlijk hé, als je je vlees liever bij de slager koopt loop je nog
effe langs de slager...

toch?


Klopt, maar dan loop ik voor die 5 euro ook even langs de AH
FANNmaandag 19 oktober 2009 @ 20:28
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:02 schreef WRH het volgende:
vind het wel makkelijk, vooral omdat ik geen zin heb in het sjouwen van zware dingen als kattebak vulling enzo maar had laatst wel een minpunt.
fliknk wat boodschappen (tenslotte moet je toch echt voor minimaal 65,= bestellen), kwam de bezorger, was de helft vergeten.
tas met diepvriesspullen zat er niet bij. best wel wat spullen want grote vriezer en fulltime werkers hier.
ja en dan?
nou, niks, aftrek van de kosten natuurlijk en that's it.
niet later alsnog bezorgen, niet de volgende dag, gewoon klaar, vergeten is weg, dus kon ik alsnog zelf naar de supermarkt waar ik toen dus geen gelegenheid voor had.
vind dat dus echt slecht, vergeten, dan gewoon even moeite doen om het alsnog te bezorgen, desnoods later in de week, maar gewoon keihard zeggen 'jammer, pech gehad' vond ik niet echt super klantvriendelijk.
(dat was overigens niet de bezorger, maar de klantenservice die we erover gebeld hadden)

Jammer van jou slechte ervaring.
Ik heb zojuist mijn 4e ''bezorgmomentje'' gehad..



(klinkt bijna erotisch.maar dat viel wel mee hoor... )

Dit ''bezorgmomentje'' kostte mij 6,95 euro, MAAR ik kreeg 3 gratis
produkten, namelijk 1 pak LU ontbijtcrackers (die er lekker uitzien),
1 tablet Swiss chocolade en 1 pot Calvé pindakaas.

Ik had zelfs nog de tijd om 1 kratje leeg te kieperen, dus samen met de
de twee vaan vorige keer konden er 3 kratjes mee terug.

correct me if i am wrong, maar volgens mij krijg je bijna geld toe om te láten
bezorgen, en nee, wederom geen klachten, kan het ook niet helpen...

WRHdinsdag 20 oktober 2009 @ 07:59
ja die gratis producten er altijd bij vind ik ook wel leuk
vooral omdat dat altijd dingen zijn die ik zelf echt niet ken of nooit koop, toch even uitproberen.
Pikkebaasdinsdag 20 oktober 2009 @ 09:26
Gratis producten bij bezorgen ?? Daar heb ik nog niet van gehoord ??
Obliviondinsdag 20 oktober 2009 @ 09:30
Vorige week voor het eerst gedaan naar aanleiding van dit topic, en het bevalt me uitstekend!
Gratis producten zijn ook heel erg leuk.
Ze waren alleen 1 ding vergeten in te pakken, heb gebeld, wordt van de volgende rekening afgetrokken.

(was een hele lange lijst dus foutje kan gebeuren.)
FANNdinsdag 20 oktober 2009 @ 13:16
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 09:26 schreef Pikkebaas het volgende:
Gratis producten bij bezorgen ?? Daar heb ik nog niet van gehoord ??
was voor mij ook een verassing

ik kan het ook nergens terugvinden op de website,

hier kun je wel veel info uithalen http://webwinkel.ah.nl/over

en nee... ik heb géén aandelen bij AH was het maar waar ..
Sourydinsdag 20 oktober 2009 @ 18:22
Ik kreeg een spaarlamp (die zijn toch ook niet goedkoop )en een groot blik tomaten maaltijd zoep van struick, niet eens AH merk !!! En alles was er wat ik had besteld. Lekker hoor !! En ze zijn ook altijd op tijd geweest.
Ik vind het super
Sourydinsdag 20 oktober 2009 @ 18:30
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 09:26 schreef Pikkebaas het volgende:
Gratis producten bij bezorgen ?? Daar heb ik nog niet van gehoord ??
Het zijn ook nieuwe producten. Dus promotie, maar soms wel grappig. Alsof je een kadootje krijgt. Is ook zo maar nah ja Al heb ik de gratis knorrvie wel na 1 slok de prullenbak in gekieperd
FANNwoensdag 21 oktober 2009 @ 08:07
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 18:22 schreef Soury het volgende:
Ik kreeg een spaarlamp (die zijn toch ook niet goedkoop )en een groot blik tomaten maaltijd zoep van struick, niet eens AH merk !!! En alles was er wat ik had besteld. Lekker hoor !! En ze zijn ook altijd op tijd geweest.
Ik vind het super

Ja maar jij doet het alléén maar voor je eigen gemak, zodat je niet helemaal naar de winkel moet,
parkeerplaats zoeken, parkeergeld moet betalen, kijken of die klotekarretjes er wel zijn en of ze
wel de goeie kant op sturen, niet meer in de rij hoeft te staan, zodat de kassa rijen nu korter
worden en de cassiëres en de klanten minder gestressed worden en en en...

o jah... en er worden natuurlijk nieuwe baantjes gecreërd want straks wil iederéén laten
bezorgen en dan krijgen die jongens het nog druk en dan? wat dan?

O, wacht... da's allemaal positief...

Laat iemand alsjeblieft nog iets netatiefs zoeken, dat dit kan in Nederland ofzo...


hmmmm een spaarlamp, die heb ik nog niet, zijn dat van die dsb lampen?

thefreakjewoensdag 21 oktober 2009 @ 18:15
Je moet 65 euro in totaal hebben.

Die kun je dus naar hartlust verdelen over de 3 winkels.
FANNwoensdag 21 oktober 2009 @ 19:03
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 18:15 schreef thefreakje het volgende:
Je moet 65 euro in totaal hebben.

Die kun je dus naar hartlust verdelen over de 3 winkels.


daar had ik nog niets eens aan gedacht !

davo1979zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:05
Sinds een aantal maanden laten wij ook de albert elke 2 weken voorrijden. Ik kan zelf niet echt zware dingen tillen en dit is de oplossing. Ik ben er zeer over te spreken. 1x iets vergeten na een telefoontje werd het bij de volgende rekening eraf gehaald. 1x moest ik met spoed naar het ziekenhuis en kwamen ze later bezorgen. En 1x stonden ze vast en belde ze op dat het wat later kon worden en/of dit een probleem was, tevens kreeg ik de volgende keer bezorgen de bezorgkosten terug.

Zeer nette service ik ben er wel over te spreken, alleen jammer dat ze sommige producten niet hebben online.
FP128zaterdag 24 oktober 2009 @ 16:06
Begrijp ik het nou goed dat je je eerst helemaal moet registreren of bekend zijn bij AH eer je van deze dienst gebruik van kan maken,of kan elke boerentrien dit door alleen aan te geven waar men het moet brengen en wat je allemaal wilt voor die keer. Ik begrijp dus dat men de boodschappen voor je doet en netzo als je een pizza oid bestelt dan bij bestelling wilt dat je betaalt. Of toch niet?
davo1979zaterdag 24 oktober 2009 @ 17:53
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 16:06 schreef FP128 het volgende:
Begrijp ik het nou goed dat je je eerst helemaal moet registreren of bekend zijn bij AH eer je van deze dienst gebruik van kan maken,of kan elke boerentrien dit door alleen aan te geven waar men het moet brengen en wat je allemaal wilt voor die keer. Ik begrijp dus dat men de boodschappen voor je doet en netzo als je een pizza oid bestelt dan bij bestelling wilt dat je betaalt. Of toch niet?
Je moet je gewoon aanmelden op de site met je naam/adres ect. Dan heb je inlognaam en wachtwoord. Je logt in kiest een bezorgmoment ( wanneer jij het wilt hebben mits dit niet vol is). En je zoekt wat je nodig hebt en de hoeveelheid die gooi je in je winkelmandje. Als je klaar bent kijk je het even na en drukt op verzenden. Dit kan je nog veranderen tot 2400 voor de dag van bezorgen. Heel simpel. Er zitten wel wat regels aan je moet een minimumbedrag hebben geloof 60-65 euro naast de bezorgkosten. De kratten kosten 4 euro per stuk maar de volgende keer als je ze geeft gaan ze van je rekening af. Je betaald met pin aan de deur. Geen cash geld.
FANNzondag 25 oktober 2009 @ 02:23
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 17:53 schreef davo1979 het volgende:

[..]

Je moet je gewoon aanmelden op de site met je naam/adres ect. Dan heb je inlognaam en wachtwoord. Je logt in kiest een bezorgmoment ( wanneer jij het wilt hebben mits dit niet vol is). En je zoekt wat je nodig hebt en de hoeveelheid die gooi je in je winkelmandje. Als je klaar bent kijk je het even na en drukt op verzenden. Dit kan je nog veranderen tot 2400 voor de dag van bezorgen. Heel simpel. Er zitten wel wat regels aan je moet een minimumbedrag hebben geloof 60-65 euro naast de bezorgkosten. De kratten kosten 4 euro per stuk maar de volgende keer als je ze geeft gaan ze van je rekening af. Je betaald met pin aan de deur. Geen cash geld.


ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden.
LPFANzaterdag 7 november 2009 @ 12:23
helaas is het jammer dat ze op sommige plaatsen/adressen nog niet bezorgen ook niet bij mij helaas
scrub_nursezondag 8 november 2009 @ 14:00
bij mij bezorgen ze nog steeds niet
lafferzondag 8 november 2009 @ 14:13
ik heb er ook hele goede ervaringen mee
prima service, en lekker makkelijk
Myraelazondag 8 november 2009 @ 14:16
Het was altijd wel fijn, alleen jammer dat er altijd zoveel niet beschikbaar was.
En die gratis dingen erbij was wel leuk.

Alleen, kijken ze soms naar wat je koopt ofzo?
Want wij kochten nooit vlees, dat haalde we bij de slager.
En wij kregen altijd gratis vleesvervangers en soja producten
GotCdinsdag 10 november 2009 @ 20:29
Als het goed is kijken ze naar wat je allemaal koopt met je bonuskaart (daar worden al je aankopen op bijgehouden..), en misschien dat ze daardoor zien dat jullie nooit vlees halen?

Heb 1x gebruik gemaakt van Albert.nl, toen ik nog thuis woonde en m'n pa door z'n rug was gegaan. Erg goeie service . En producten die op zijn: Tsja, alsof je nooit misgrijpt in de winkel
FANNdinsdag 10 november 2009 @ 23:06
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:29 schreef GotC het volgende:
Als het goed is kijken ze naar wat je allemaal koopt met je bonuskaart (daar worden al je aankopen op bijgehouden..), en misschien dat ze daardoor zien dat jullie nooit vlees halen?

Dat heb ik ook even gedacht zeker toen ik vorige keer een grote pot Calve pindakaas en chocolade
kado kreeg want ik vreet zeker een pot pindakaas per week, maar het is niet zo hoor,
je kan nu al zien op de website wat je deze week gratis krijgt, ook als je geabonneerd bent op
''de nieuwsbrief'', dus iedereen krijgt hetzelfde.

Deze week (hoe toepasselijk met de Tacohoest en mexicaanse griep)

Taco Mix
willempjeweverzondag 29 november 2009 @ 21:37
Hier hebben we het helaas niet. Wat ik wel erg mooi vind is dat je met je bonuskaartnummer op de site kan inloggen en dan precies kan zien wat je in het verleden gekocht hebt. Vinkje zetten en bestellen maar (zover kwam ik totdat ze melden dat ze niet konden leveren in mijn woonplaats )

Ik doe nu elke zaterdag om 0800 boodschappen, ben ik voor 0900 terug en is mijn parkeerplek nog vrij en is het rustig in de winkel. Bespaar ik toch 5 euro per keer als ik het zo lees, toch 250 euro op jaarbasis (en ik ben vroeg mijn nest uit) , maar als ze het hier hadden praatte ik wel anders
FANNdinsdag 1 december 2009 @ 01:45
quote:
Op zondag 29 november 2009 21:37 schreef willempjewever het volgende:
Hier hebben we het helaas niet. Wat ik wel erg mooi vind is dat je met je bonuskaartnummer op de site kan inloggen en dan precies kan zien wat je in het verleden gekocht hebt. Vinkje zetten en bestellen maar (zover kwam ik totdat ze melden dat ze niet konden leveren in mijn woonplaats )

Ik doe nu elke zaterdag om 0800 boodschappen, ben ik voor 0900 terug en is mijn parkeerplek nog vrij en is het rustig in de winkel. Bespaar ik toch 5 euro per keer als ik het zo lees, toch 250 euro op jaarbasis (en ik ben vroeg mijn nest uit) , maar als ze het hier hadden praatte ik wel anders

neehee je moet wel rekenen dat de meeste mensen benzinegeld, parkeergeld etc. uitsparen
en je krijgt gratis artikelen bij je bestelling, en je ziet alle aanbiedingen waar je normaal gesproken
(tenminste ik dan) niet op let en je kan gwoon grootverpakkingen bestellen of
3 halen 2 betalen, wat ik ook nooit deed want dan sjouw je je een breuk.

dus dat