Klopt, maar dan loop ik voor die 5 euro ook even langs de AHquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:07 schreef FANN het volgende:
[..]
je Hoeft niet Alles bij AH te bestellen natuurlijk hé, als je je vlees liever bij de slager koopt loop je nog
effe langs de slager...
toch?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:02 schreef WRH het volgende:
vind het wel makkelijk, vooral omdat ik geen zin heb in het sjouwen van zware dingen als kattebak vulling enzo maar had laatst wel een minpunt.
fliknk wat boodschappen (tenslotte moet je toch echt voor minimaal 65,= bestellen), kwam de bezorger, was de helft vergeten.
tas met diepvriesspullen zat er niet bij. best wel wat spullen want grote vriezer en fulltime werkers hier.
ja en dan?
nou, niks, aftrek van de kosten natuurlijk en that's it.
niet later alsnog bezorgen, niet de volgende dag, gewoon klaar, vergeten is weg, dus kon ik alsnog zelf naar de supermarkt waar ik toen dus geen gelegenheid voor had.
vind dat dus echt slecht, vergeten, dan gewoon even moeite doen om het alsnog te bezorgen, desnoods later in de week, maar gewoon keihard zeggen 'jammer, pech gehad' vond ik niet echt super klantvriendelijk.
(dat was overigens niet de bezorger, maar de klantenservice die we erover gebeld hadden)
was voor mij ook een verassingquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:26 schreef Pikkebaas het volgende:
Gratis producten bij bezorgen ?? Daar heb ik nog niet van gehoord ??
Het zijn ook nieuwe producten. Dus promotie, maar soms wel grappig. Alsof je een kadootje krijgt. Is ook zo maar nah jaquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:26 schreef Pikkebaas het volgende:
Gratis producten bij bezorgen ?? Daar heb ik nog niet van gehoord ??
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:22 schreef Soury het volgende:
Ik kreeg een spaarlamp (die zijn toch ook niet goedkoop )en een groot blik tomaten maaltijd zoepvan struick, niet eens AH merk !!! En alles was er wat ik had besteld. Lekker hoor !! En ze zijn ook altijd op tijd geweest.
![]()
Ik vind het super![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:15 schreef thefreakje het volgende:
Je moet 65 euro in totaal hebben.
Die kun je dus naar hartlust verdelen over de 3 winkels.
Je moet je gewoon aanmelden op de site met je naam/adres ect. Dan heb je inlognaam en wachtwoord. Je logt in kiest een bezorgmoment ( wanneer jij het wilt hebben mits dit niet vol is). En je zoekt wat je nodig hebt en de hoeveelheid die gooi je in je winkelmandje. Als je klaar bent kijk je het even na en drukt op verzenden. Dit kan je nog veranderen tot 2400 voor de dag van bezorgen. Heel simpel. Er zitten wel wat regels aan je moet een minimumbedrag hebben geloof 60-65 euro naast de bezorgkosten. De kratten kosten 4 euro per stuk maar de volgende keer als je ze geeft gaan ze van je rekening af. Je betaald met pin aan de deur. Geen cash geld.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:06 schreef FP128 het volgende:
Begrijp ik het nou goed dat je je eerst helemaal moet registreren of bekend zijn bij AH eer je van deze dienst gebruik van kan maken,of kan elke boerentrien dit door alleen aan te geven waar men het moet brengen en wat je allemaal wilt voor die keer. Ik begrijp dus dat men de boodschappen voor je doet en netzo als je een pizza oid bestelt dan bij bestelling wilt dat je betaalt. Of toch niet?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:53 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Je moet je gewoon aanmelden op de site met je naam/adres ect. Dan heb je inlognaam en wachtwoord. Je logt in kiest een bezorgmoment ( wanneer jij het wilt hebben mits dit niet vol is). En je zoekt wat je nodig hebt en de hoeveelheid die gooi je in je winkelmandje. Als je klaar bent kijk je het even na en drukt op verzenden. Dit kan je nog veranderen tot 2400 voor de dag van bezorgen. Heel simpel. Er zitten wel wat regels aan je moet een minimumbedrag hebben geloof 60-65 euro naast de bezorgkosten. De kratten kosten 4 euro per stuk maar de volgende keer als je ze geeft gaan ze van je rekening af. Je betaald met pin aan de deur. Geen cash geld.
Dat heb ik ook even gedacht zeker toen ik vorige keer een grote pot Calve pindakaas en chocoladequote:Op dinsdag 10 november 2009 20:29 schreef GotC het volgende:
Als het goed is kijken ze naar wat je allemaal koopt met je bonuskaart (daar worden al je aankopen op bijgehouden..), en misschien dat ze daardoor zien dat jullie nooit vlees halen?
quote:Op zondag 29 november 2009 21:37 schreef willempjewever het volgende:
Hier hebben we het helaas niet. Wat ik wel erg mooi vind is dat je met je bonuskaartnummer op de site kan inloggen en dan precies kan zien wat je in het verleden gekocht hebt. Vinkje zetten en bestellen maar (zover kwam ik totdat ze melden dat ze niet konden leveren in mijn woonplaats)
Ik doe nu elke zaterdag om 0800 boodschappen, ben ik voor 0900 terug en is mijn parkeerplek nog vrij en is het rustig in de winkel. Bespaar ik toch 5 euro per keer als ik het zo lees, toch 250 euro op jaarbasis (en ik ben vroeg mijn nest uit) , maar als ze het hier hadden praatte ik wel anders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |