abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 oktober 2009 @ 19:46:14 #51
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_73855394
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 22:07 schreef FANN het volgende:

[..]

je Hoeft niet Alles bij AH te bestellen natuurlijk hé, als je je vlees liever bij de slager koopt loop je nog
effe langs de slager...

toch?

Klopt, maar dan loop ik voor die 5 euro ook even langs de AH
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_73857180
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:02 schreef WRH het volgende:
vind het wel makkelijk, vooral omdat ik geen zin heb in het sjouwen van zware dingen als kattebak vulling enzo maar had laatst wel een minpunt.
fliknk wat boodschappen (tenslotte moet je toch echt voor minimaal 65,= bestellen), kwam de bezorger, was de helft vergeten.
tas met diepvriesspullen zat er niet bij. best wel wat spullen want grote vriezer en fulltime werkers hier.
ja en dan?
nou, niks, aftrek van de kosten natuurlijk en that's it.
niet later alsnog bezorgen, niet de volgende dag, gewoon klaar, vergeten is weg, dus kon ik alsnog zelf naar de supermarkt waar ik toen dus geen gelegenheid voor had.
vind dat dus echt slecht, vergeten, dan gewoon even moeite doen om het alsnog te bezorgen, desnoods later in de week, maar gewoon keihard zeggen 'jammer, pech gehad' vond ik niet echt super klantvriendelijk.
(dat was overigens niet de bezorger, maar de klantenservice die we erover gebeld hadden)

Jammer van jou slechte ervaring.
Ik heb zojuist mijn 4e ''bezorgmomentje'' gehad..

(klinkt bijna erotisch.maar dat viel wel mee hoor... )

Dit ''bezorgmomentje'' kostte mij 6,95 euro, MAAR ik kreeg 3 gratis
produkten, namelijk 1 pak LU ontbijtcrackers (die er lekker uitzien),
1 tablet Swiss chocolade en 1 pot Calvé pindakaas.

Ik had zelfs nog de tijd om 1 kratje leeg te kieperen, dus samen met de
de twee vaan vorige keer konden er 3 kratjes mee terug.

correct me if i am wrong, maar volgens mij krijg je bijna geld toe om te láten
bezorgen, en nee, wederom geen klachten, kan het ook niet helpen...

pi_73870044
ja die gratis producten er altijd bij vind ik ook wel leuk
vooral omdat dat altijd dingen zijn die ik zelf echt niet ken of nooit koop, toch even uitproberen.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 09:26:41 #54
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_73871077
Gratis producten bij bezorgen ?? Daar heb ik nog niet van gehoord ??
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_73871150
Vorige week voor het eerst gedaan naar aanleiding van dit topic, en het bevalt me uitstekend!
Gratis producten zijn ook heel erg leuk.
Ze waren alleen 1 ding vergeten in te pakken, heb gebeld, wordt van de volgende rekening afgetrokken.

(was een hele lange lijst dus foutje kan gebeuren.)
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_73876821
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 09:26 schreef Pikkebaas het volgende:
was voor mij ook een verassing

ik kan het ook nergens terugvinden op de website,

hier kun je wel veel info uithalen http://webwinkel.ah.nl/over

en nee... ik heb géén aandelen bij AH was het maar waar ..
pi_73887061
Ik kreeg een spaarlamp (die zijn toch ook niet goedkoop )en een groot blik tomaten maaltijd zoep van struick, niet eens AH merk !!! En alles was er wat ik had besteld. Lekker hoor !! En ze zijn ook altijd op tijd geweest.
Ik vind het super
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_73887289
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 09:26 schreef Pikkebaas het volgende:
Het zijn ook nieuwe producten. Dus promotie, maar soms wel grappig. Alsof je een kadootje krijgt. Is ook zo maar nah ja Al heb ik de gratis knorrvie wel na 1 slok de prullenbak in gekieperd
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_73903844
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 18:22 schreef Soury het volgende:
Ik kreeg een spaarlamp (die zijn toch ook niet goedkoop )en een groot blik tomaten maaltijd zoep van struick, niet eens AH merk !!! En alles was er wat ik had besteld. Lekker hoor !! En ze zijn ook altijd op tijd geweest.
Ik vind het super

Ja maar jij doet het alléén maar voor je eigen gemak, zodat je niet helemaal naar de winkel moet,
parkeerplaats zoeken, parkeergeld moet betalen, kijken of die klotekarretjes er wel zijn en of ze
wel de goeie kant op sturen, niet meer in de rij hoeft te staan, zodat de kassa rijen nu korter
worden en de cassiëres en de klanten minder gestressed worden en en en...

o jah... en er worden natuurlijk nieuwe baantjes gecreërd want straks wil iederéén laten
bezorgen en dan krijgen die jongens het nog druk en dan? wat dan?

O, wacht... da's allemaal positief...

Laat iemand alsjeblieft nog iets netatiefs zoeken, dat dit kan in Nederland ofzo...

hmmmm een spaarlamp, die heb ik nog niet, zijn dat van die dsb lampen?

pi_73921609
Je moet 65 euro in totaal hebben.

Die kun je dus naar hartlust verdelen over de 3 winkels.
pi_73923143
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 18:15 schreef thefreakje het volgende:
Je moet 65 euro in totaal hebben.

Die kun je dus naar hartlust verdelen over de 3 winkels.

daar had ik nog niets eens aan gedacht !

pi_74014007
Sinds een aantal maanden laten wij ook de albert elke 2 weken voorrijden. Ik kan zelf niet echt zware dingen tillen en dit is de oplossing. Ik ben er zeer over te spreken. 1x iets vergeten na een telefoontje werd het bij de volgende rekening eraf gehaald. 1x moest ik met spoed naar het ziekenhuis en kwamen ze later bezorgen. En 1x stonden ze vast en belde ze op dat het wat later kon worden en/of dit een probleem was, tevens kreeg ik de volgende keer bezorgen de bezorgkosten terug.

Zeer nette service ik ben er wel over te spreken, alleen jammer dat ze sommige producten niet hebben online.
pi_74016809
Begrijp ik het nou goed dat je je eerst helemaal moet registreren of bekend zijn bij AH eer je van deze dienst gebruik van kan maken,of kan elke boerentrien dit door alleen aan te geven waar men het moet brengen en wat je allemaal wilt voor die keer. Ik begrijp dus dat men de boodschappen voor je doet en netzo als je een pizza oid bestelt dan bij bestelling wilt dat je betaalt. Of toch niet?
75 topics = FIN
pi_74019689
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 16:06 schreef FP128 het volgende:
Begrijp ik het nou goed dat je je eerst helemaal moet registreren of bekend zijn bij AH eer je van deze dienst gebruik van kan maken,of kan elke boerentrien dit door alleen aan te geven waar men het moet brengen en wat je allemaal wilt voor die keer. Ik begrijp dus dat men de boodschappen voor je doet en netzo als je een pizza oid bestelt dan bij bestelling wilt dat je betaalt. Of toch niet?
Je moet je gewoon aanmelden op de site met je naam/adres ect. Dan heb je inlognaam en wachtwoord. Je logt in kiest een bezorgmoment ( wanneer jij het wilt hebben mits dit niet vol is). En je zoekt wat je nodig hebt en de hoeveelheid die gooi je in je winkelmandje. Als je klaar bent kijk je het even na en drukt op verzenden. Dit kan je nog veranderen tot 2400 voor de dag van bezorgen. Heel simpel. Er zitten wel wat regels aan je moet een minimumbedrag hebben geloof 60-65 euro naast de bezorgkosten. De kratten kosten 4 euro per stuk maar de volgende keer als je ze geeft gaan ze van je rekening af. Je betaald met pin aan de deur. Geen cash geld.
pi_74033759
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 17:53 schreef davo1979 het volgende:

[..]

Je moet je gewoon aanmelden op de site met je naam/adres ect. Dan heb je inlognaam en wachtwoord. Je logt in kiest een bezorgmoment ( wanneer jij het wilt hebben mits dit niet vol is). En je zoekt wat je nodig hebt en de hoeveelheid die gooi je in je winkelmandje. Als je klaar bent kijk je het even na en drukt op verzenden. Dit kan je nog veranderen tot 2400 voor de dag van bezorgen. Heel simpel. Er zitten wel wat regels aan je moet een minimumbedrag hebben geloof 60-65 euro naast de bezorgkosten. De kratten kosten 4 euro per stuk maar de volgende keer als je ze geeft gaan ze van je rekening af. Je betaald met pin aan de deur. Geen cash geld.

ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden.
  zaterdag 7 november 2009 @ 12:23:07 #66
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_74478898
helaas is het jammer dat ze op sommige plaatsen/adressen nog niet bezorgen ook niet bij mij helaas
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 8 november 2009 @ 14:00:16 #67
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_74505523
bij mij bezorgen ze nog steeds niet
pi_74505850
ik heb er ook hele goede ervaringen mee
prima service, en lekker makkelijk
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_74505957
Het was altijd wel fijn, alleen jammer dat er altijd zoveel niet beschikbaar was.
En die gratis dingen erbij was wel leuk.

Alleen, kijken ze soms naar wat je koopt ofzo?
Want wij kochten nooit vlees, dat haalde we bij de slager.
En wij kregen altijd gratis vleesvervangers en soja producten
  dinsdag 10 november 2009 @ 20:29:04 #70
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_74584116
Als het goed is kijken ze naar wat je allemaal koopt met je bonuskaart (daar worden al je aankopen op bijgehouden..), en misschien dat ze daardoor zien dat jullie nooit vlees halen?

Heb 1x gebruik gemaakt van Albert.nl, toen ik nog thuis woonde en m'n pa door z'n rug was gegaan. Erg goeie service . En producten die op zijn: Tsja, alsof je nooit misgrijpt in de winkel
pi_74589863
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:29 schreef GotC het volgende:
Als het goed is kijken ze naar wat je allemaal koopt met je bonuskaart (daar worden al je aankopen op bijgehouden..), en misschien dat ze daardoor zien dat jullie nooit vlees halen?

Dat heb ik ook even gedacht zeker toen ik vorige keer een grote pot Calve pindakaas en chocolade
kado kreeg want ik vreet zeker een pot pindakaas per week, maar het is niet zo hoor,
je kan nu al zien op de website wat je deze week gratis krijgt, ook als je geabonneerd bent op
''de nieuwsbrief'', dus iedereen krijgt hetzelfde.

Deze week (hoe toepasselijk met de Tacohoest en mexicaanse griep)

Taco Mix
pi_75124677
Hier hebben we het helaas niet. Wat ik wel erg mooi vind is dat je met je bonuskaartnummer op de site kan inloggen en dan precies kan zien wat je in het verleden gekocht hebt. Vinkje zetten en bestellen maar (zover kwam ik totdat ze melden dat ze niet konden leveren in mijn woonplaats )

Ik doe nu elke zaterdag om 0800 boodschappen, ben ik voor 0900 terug en is mijn parkeerplek nog vrij en is het rustig in de winkel. Bespaar ik toch 5 euro per keer als ik het zo lees, toch 250 euro op jaarbasis (en ik ben vroeg mijn nest uit) , maar als ze het hier hadden praatte ik wel anders
pi_75169634
quote:
Op zondag 29 november 2009 21:37 schreef willempjewever het volgende:
Hier hebben we het helaas niet. Wat ik wel erg mooi vind is dat je met je bonuskaartnummer op de site kan inloggen en dan precies kan zien wat je in het verleden gekocht hebt. Vinkje zetten en bestellen maar (zover kwam ik totdat ze melden dat ze niet konden leveren in mijn woonplaats )

Ik doe nu elke zaterdag om 0800 boodschappen, ben ik voor 0900 terug en is mijn parkeerplek nog vrij en is het rustig in de winkel. Bespaar ik toch 5 euro per keer als ik het zo lees, toch 250 euro op jaarbasis (en ik ben vroeg mijn nest uit) , maar als ze het hier hadden praatte ik wel anders

neehee je moet wel rekenen dat de meeste mensen benzinegeld, parkeergeld etc. uitsparen
en je krijgt gratis artikelen bij je bestelling, en je ziet alle aanbiedingen waar je normaal gesproken
(tenminste ik dan) niet op let en je kan gwoon grootverpakkingen bestellen of
3 halen 2 betalen, wat ik ook nooit deed want dan sjouw je je een breuk.

dus dat

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')