Zo gaat het de laatste dagen steeds, dan is zij sjaggo en doet ze raar, en dan heb ik daar geen zin in, en dan heb ik het gedaan. Maar zo werkt het niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 @ 16:15 schreef Syana het volgende:
[..]
Oh dat is walgelijk idd.
Als mensen hun frustraties op anderen af gaan reageren.
Bah.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Note +1. De PI maakt het nog wel acceptabel maar voortaan dit soort uitspraken niet meer doen!
Ik ben 't volledig met je eens.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zo gaat het de laatste dagen steeds, dan is zij sjaggo en doet ze raar, en dan heb ik daar geen zin in, en dan heb ik het gedaan. Maar zo werkt het niet.
Achja, ik ga er niet dood van.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:17 schreef Syana het volgende:
[..]
Jeff, ik vond het een perfect geplaatste opmerking.
Als dat geen neuken wordt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:17 schreef Syana het volgende:
[..]
Jeff, ik vond het een perfect geplaatste opmerking.
quote:
Dan?quote:
Ben je jarig danquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:18 schreef RenRen- het volgende:
Ik moet zo wel piesen, iets zegt me dat het bezoek vroeg komt.
Bah
NODIG JE DAAR NU RAUW. UIT VOOR EEN TRIO?quote:
Nee, ik lik graag.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
... Daarmee neem ik maar aan dat je het graag in de kont neemt?
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:19 schreef Desunoto het volgende:
[..]
NODIG JE DAAR NU RAUW. UIT VOOR EEN TRIO?
Dit MOET ik verkeerd gelezen hebben.
Moet.
Verkeerd.
Gelezen.
Hebben.
Moet.
Jealousy is a motherfucker.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:19 schreef Desunoto het volgende:
[..]
NODIG JE DAAR NU RAUW. UIT VOOR EEN TRIO?
Dit MOET ik verkeerd gelezen hebben.
Moet.
Verkeerd.
Gelezen.
Hebben.
Moet.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |