Zo lang zijn m'n armen niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:00 schreef RenRen- het volgende:
Boh.
Houd mn handen maar vast als ik stofzuig, straks doe ik iets verkeerd.
quote:
Oeh, gevoelig snaartje merk ik.quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja sorry, maar had jij ook wel kunnen verwachten.
Ik merk 't.quote:
Ik had allang niet meer gestofzuigd, als iemand steeds dat ding afneemtquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:04 schreef RenRen- het volgende:
Gezeik ook elke keer, ze ging gewoon staan kijken hoe ik aan het stofzuigen was, en pakte hem soms uit mijn handen omdat ik een stofje vergat. Stik ofzo.
Zegt meneer:quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:05 schreef KingGone het volgende:
[..]
wat heerlijk dat je toch continu hapt.
quote:
Ja, dan krijg ik pas een hoop bagger over me heen, daar heb ik dus ook geen zin inquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 @ 16:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik had allang niet meer gestofzuigd, als iemand steeds dat ding afneemt.
Dus je gaat nu gewoon verder met stofzuigenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, dan krijg ik pas een hoop bagger over me heen, daar heb ik dus ook geen zin inEn m'n bek houden vind ik op zo'n moment ook lastig.
Nee, ze is nu weg, dus nu ga ik niets meer doen hoor.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 @ 16:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dus je gaat nu gewoon verder met stofzuigen.
Voor de volgende keer:quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, ze is nu weg, dus nu ga ik niets meer doen hoor.
Het is toch af.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:07 schreef KingGone het volgende:
[..]
om een reactie te ontlokken inderdaad.maar dag jeffrey.
Nee, dan gaat ze alleen maar scheldenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 @ 16:10 schreef Syana het volgende:
[..]
Voor de volgende keer:
Joh, jij bent pro... Neem jij t even over?
Doet ze vast wel
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, ze is nu weg, dus nu ga ik niets meer doen hoor.
Het is toch af.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:07 schreef KingGone het volgende:
[..]
om een reactie te ontlokken inderdaad.maar dag jeffrey.
Oh dat is walgelijk idd.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, dan gaat ze alleen maar scheldenIk heb daar echt geen zin meer in, als ze sjaggo is en het op mij gaat afreageren. Daar word ik dus echt niet blij van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |