Dominique Venus van der Heuvel?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja. Dat is z'n achternaam. Hip hè.
Whehequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:33 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel eens meer dan 50 rars op m'n bureaublad gehad. Allemaal muziek. Alleen dan pak ik er twee uit en luister ze en nog een keer en nog een keer en nog een keer en dan kom ik weer bij m'n bureaublad en denk ik.. oh shit die moet ik ook nog allemaal luisteren.
quote:
Hendig sjiek, niet?quote:
31993quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:34 schreef Rauw. het volgende:
Ik heb hier 8.000 en op die ander 40.000 ofzo denk ik
Jap.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:28 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Die had ik ook al binnengetrokken, maa nog niet geinstalleerd...
Dat is Modern Warfare toch? Waar deel 2 straks van uitkomt?
Dat dus.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:35 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Jap.
En deel 2 ziet er heel tof uit.
wachten duurt veels te lang
Voor mij een weekje,quote:
Ik ben ook nog bezig met Prototype, Fifa10, NFS Shift en heb m'n BF2carriere weer opgepakt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:35 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Jap.
En deel 2 ziet er heel tof uit.
wachten duurt veels te lang
Battlefield 2quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:37 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ben ook nog bezig met Prototype, Fifa10, NFS Shift en heb m'n BF2carriere weer opgepakt.
Dus nog plenty te doen
Gisteren viel wel mee tochquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:37 schreef Syana het volgende:
[..]
Voor mij een weekje,
Heb gister dan ook wel lekker door gepost moet ik zeggen
Leukquote:
Ik ben de BF2-Ace... Alleen iets te lang uit de roulatie geweest eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Battlefield 2, Prototype
.
[..]
Gisteren viel wel mee toch.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:40 schreef MarkM het volgende:
Prototype is best wel saai na een tijdje.
Man en vrouw is dus echt éénquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:40 schreef Heroinjunk het volgende:
Prototype werd echt saai op een gegeven moment.
Komt voor de bakkerquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:40 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en even een verzoekje, als je het nieuwe topic opent neem dan alsjeblieft het goede topicnummerik vind het niet erg om het een keer aan te passen maar het lijkt me ook geen onmogelijke opgave om het gewoon goed te doen
!
Zoveel als gisteren had ik ook nog niet gehaaldquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:40 schreef Syana het volgende:
Nja, voor mijn doen heb ik gisteren lekker gepost
Zo gek lang heb ik hem nog niet gespeeld, maar tot nu toe vind ik hem zieke shitquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:40 schreef Heroinjunk het volgende:
Prototype werd echt saai op een gegeven moment.
Jij was ook gewoon aan 't spammen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:42 schreef Zeroku het volgende:
Zoveel als gisteren had ik ook nog niet gehaald.
Klopt, dat vond ik ook.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:42 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Zo gek lang heb ik hem nog niet gespeeld, maar tot nu toe vind ik hem zieke shit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |