QFT.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:28 schreef Syana het volgende:
Ik heb gewoon m'n laptopje, en daar kan ik 't prima mee doen.
Dan gooi ik hem eraf en begin ik met Modern Warfare 2quote:
Alleen op intieme plekjesquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:29 schreef Zeroku het volgende:
Oeh, bijna 400 berichten in twee dagen; wie wil mij aanraken.
Ik heb een Coolmaster Mystique, is niet gebouwed voor deze videokaart + voeding + extra hdd. dus moet wel upgradenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:27 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Draak van een ding.
Ik heb gewoon zo'n standaard zwarte Coolermaster kast, voldoet aan al m'n eisen.
Geil ehquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Whehe, die heeft 'n vriend van me. Nog groter dan een koelkast man.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:29 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dan gooi ik hem eraf en begin ik met Modern Warfare 2
Ik had gister alleen al 299 posts.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:29 schreef Zeroku het volgende:
Oeh, bijna 400 berichten in twee dagen; wie wil mij aanraken.
Oehquote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:29 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dan gooi ik hem eraf en begin ik met Modern Warfare 2
Aah oke, mijn Graka past ook amper in m'n kast, maar knallen doet hij wel op een mooie temperatuurquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:30 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik heb een Coolmaster Mystique, is niet gebouwed voor deze videokaart + voeding + extra hdd. dus moet wel upgraden
[..]
Geil eh
Ik maar 8 minder hoorquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:31 schreef Syana het volgende:
[..]
Ik had gister alleen al 299 posts.
Mag ik je nog wel even aanraken?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:31 schreef Desunoto het volgende:
I'M YOUR VENUS
I'M YOUR FIRE
...
of is het daar niet van
Mwah, valt wel mee.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:30 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik heb een Coolmaster Mystique, is niet gebouwed voor deze videokaart + voeding + extra hdd. dus moet wel upgraden
[..]
Geil eh
*steekt vinger uit*quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik maar 8 minder hoor. Maar dat is wel toegestaan
.
..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:31 schreef Desunoto het volgende:
I'M YOUR VENUS
I'M YOUR FIRE
...
of is het daar niet van
quote:
Dat dus.quote:
Ik heb trouwens wel eens meer dan 50 rars op m'n bureaublad gehad. Allemaal muziek. Alleen dan pak ik er twee uit en luister ze en nog een keer en nog een keer en nog een keer en dan kom ik weer bij m'n bureaublad en denk ik.. oh shit die moet ik ook nog allemaal luisteren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |