Ik heb meer rij ervaring dan menig ander die wél een rijbewijs heeft gehaaldquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:56 schreef Acinonyx het volgende:
Waarom heb je er niet ook meteen je rijbewijs bij gekocht ?
Dat komt omdat ze in turkije er geen hol van aan trekken wat voor kleuter er achter het stuur zitquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:58 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik heb meer rij ervaring dan menig ander die wél een rijbewijs heeft gehaald
Turkijequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:00 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze in turkije er geen hol van aan trekken wat voor kleuter er achter het stuur zit
Hij moet ook nog door de keuring heenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:02 schreef tijger74 het volgende:
oprijden en geen cent meer aan investeren.
ook geen gaten opvullen
spuitbussen terug brengen en geld terug vragen.
Of ga naar een garage en rijdt weg zonder te betalen.. lol
Het is nog altijd Marokko.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:03 schreef Pakspul het volgende:
[..]
sorry, ik had moeten zeggen zandbak-land
Gewoon roest verwijderen, dan de nylon matte erop leggen, en met een kwastje de hars aanbrengen, en uit laten harden, daarna schuren en dit minimaal 3 keer herhalen, dan verven/lakken/spuiten, en weer schuren, herhaal dit ook minimaal 3 keer, en je bent klaar als je de wax aangebracht hebt en deze gelijkmatig uitgewreven hebt..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:56 schreef deepart het volgende:
Dat is mijn klacht. Nu heb ik het volgende gekocht:
- Lak spuitbus
- Poly plamuur
- Hars met nylon matte (of iets dergelijks)
Nu hoorde ik dat je die matten met hars moet doordrenken, maar je kan ze niet vastpakken. Hoe kan ik dat dan aanbrengen op mijn auto ( of wat er nog van over is). Je hebt toch je handen nodig om dat aan te drukken..
Na het schuren niet eerst hars er op ?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:39 schreef Tism het volgende:
[..]
Gewoon roest verwijderen, dan de nylon matte erop leggen, en met een kwastje de hars aanbrengen, en uit laten harden, daarna schuren en dit minimaal 3 keer herhalen, dan verven/lakken/spuiten, en weer schuren, herhaal dit ook minimaal 3 keer, en je bent klaar als je de wax aangebracht hebt en deze gelijkmatig uitgewreven hebt..![]()
Zo ongeveer gaat dat dan..
Polyesterhars..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:47 schreef 2cv het volgende:
[..]
Na het schuren niet eerst hars er op ?
Ik doe gewoon zo:quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:39 schreef Tism het volgende:
[..]
Gewoon roest verwijderen, dan de nylon matte erop leggen, en met een kwastje de hars aanbrengen, en uit laten harden, daarna schuren en dit minimaal 3 keer herhalen, dan verven/lakken/spuiten, en weer schuren, herhaal dit ook minimaal 3 keer, en je bent klaar als je de wax aangebracht hebt en deze gelijkmatig uitgewreven hebt..![]()
Zo ongeveer gaat dat dan..
Bij droging op gewoon lucht 24 tot 48 uur, bij geforceerde droging (lampen) +/-2 uurtjes..quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:21 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik doe gewoon zo:
- Roest wegschuren
- goed ontvetten
-plekken waar geen metaal meer zit een matje van hars en nylon doek erop
- bijschuren
- plamuur erop
- spuiten
Klaar
Hoelang duurt het voor die lak droog is? Kan ik na een uurtje weer rijden?
En een föhn?quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:35 schreef Tism het volgende:
[..]
Bij droging op gewoon lucht 24 tot 48 uur, bij geforceerde droging (lampen) +/-2 uurtjes..
Morgen avond vertel ik het jequote:
quote:
Tof!..quote:
Denk dat het resultaat tegen zal vallen. Die hars is binnen 10 minuten hard, de plamuur binnen 5 minutenquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:48 schreef Tism het volgende:
[..]
Tof!..![]()
En pic's van het resultaat zou idd wel aardig zijn, ben wel benieuwd naar hoe mooi je het gedaan hebt..
daken togook nait jung-kie....quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:07 schreef deepart het volgende:
Ik lees net op de lak bus dat ik ook nog een blanke lak nodig heb. Wat een fail-bus dat dat er niet al in is verwerkt
Heus wel, ze denken gewoon van "ohh we laten hem 2 bussen kopen $_$"quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |