abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73374103
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 21:56 schreef IHVK het volgende:

[..]

Tja dat is jouw interpretatie. Burakius kan den weer zeggen dat hij zich meer verbonden met hun voelt dat jij omdat hij een geloof met ze deelt.

Alles is 'in the eye of the beholder'

Ik vind persoonlijk dat Avicenna mij evenveel kan bieden als een Orhan Pamuk, of een Thomas Alfa Edison.

En waar ze dan vandaan kwamen zal me een grote zorg wezen. Al is het wel leuk voor het nationale gevoel misschien, maar meer ook niet.
Avicenna is wel even een tandje hoger , dan Orhan Pamuk , met alle respect.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
  zondag 4 oktober 2009 @ 21:58:28 #227
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_73374132
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 21:56 schreef IHVK het volgende:

[..]

Tja dat is jouw interpretatie. Burakius kan den weer zeggen dat hij zich meer verbonden met hun voelt dat jij omdat hij een geloof met ze deelt.

Alles is 'in the eye of the beholder'

Ik vind persoonlijk dat Avicenna mij evenveel kan bieden als een Orhan Pamuk, of een Thomas Alfa Edison.

En waar ze dan vandaan kwamen zal me een grote zorg wezen. Al is het wel leuk voor het nationale gevoel misschien, maar meer ook niet.
Laat Burakius maar het geloof met ze delen, dan deel ik wel het bloed.
pi_73374147
quote:
Ja ik heb het over het Sassaniden Rijk ja. wat was dat toch een afgang voor wat het ooit eens was dat Perzië .
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_73374174
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 21:57 schreef Burakius het volgende:

[..]

Avicenna is wel even een tandje hoger , dan Orhan Pamuk , met alle respect.
Dat is een mening.
pi_73374198
Niet te vergeten dat de Islam haar intellectuele bloei ontleent aan oudheden zoals Perzië, Griekenland en Mesopotamië.
pi_73374199
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 21:58 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Laat Burakius maar het geloof met ze delen, dan deel ik wel het bloed.
Waarbij je dus geen fuck heb aan het bloed . Misschien moet je ook weer eens terugkijken naar het topic over haplogroepen.
  zondag 4 oktober 2009 @ 21:59:49 #232
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_73374227
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 21:58 schreef Burakius het volgende:

[..]

Ja ik heb het over het Sassaniden Rijk ja. wat was dat toch een afgang voor wat het ooit eens was dat Perzië.
Vraag dat maar aan de Romeinen, of de Sassaniden niets voorstelden.
pi_73374243
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 21:59 schreef IHVK het volgende:

[..]

Dat is een mening.
mwahhh..... ik zou het bijna een feit willen noemen.
pi_73374290
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 21:59 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Vraag dat maar aan de Romeinen, of de Sassaniden niets voorstelden.
Op militair gebied waren ze sterk wil je zeggen? Maar dat speelt toch geen rol bij beschaving. Anders waren de Turken ook wel beschaaf volgens jou stelling. Je spreekt jezelf dus tegen?
  zondag 4 oktober 2009 @ 22:01:27 #235
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_73374316
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 21:59 schreef IHVK het volgende:

[..]

Dat is een mening.
Nee, een feit. Vraag dat maar aan een gerespecteerde wetenschapper.
pi_73374318
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 21:59 schreef Burakius het volgende:

[..]

mwahhh..... ik zou het bijna een feit willen noemen.
Ja daar zou je best gelijk in kunnen hebben..
pi_73374382
Maar goed ik had het kunnen weten Arya en Burak in een topic en je hebt altijd hetzelfde resultaat.

Ik ben weg hier.
  zondag 4 oktober 2009 @ 22:03:08 #238
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_73374441
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 21:56 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ok Het kan inderdaad aan alles liggen, maar toch denk ik dat het veel van buitenaf komt en fouten dus gemaakt worden door verkeerde invloeden.
Stel nou dat we dat hier in het Westen ook doen. Niet alleen Wilders, maar dat wordt de heersende mening. Dus dan stellen we dat veel van wat er zoal mis gaat, te wijten is aan de nieuwerwetse invloeden van buitenaf, ook wel bekend als de islam, moslims, moslimcultuur, enz.

Dus in de trant van: wie is de schuld aan de strijd tussen de Basken en de Spanjaarden? Natuurlijk, de moslims. De taalstrijd in België? De scheuring een paar jaar geleden binnen de Hervormde kerk? Schuld van de moslimcultuur in Nederland.

Zou je dat leuk en/of terecht vinden?
Stop the world, I want to get out.
pi_73374444
Hoe bedoel je? We zijn het dit keer tenminste eens over één iets zelfs. Dat komt nooit voor ...
  zondag 4 oktober 2009 @ 22:03:19 #240
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_73374458
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 22:00 schreef Burakius het volgende:

[..]

Op militair gebied waren ze sterk wil je zeggen? Maar dat speelt toch geen rol bij beschaving. Anders waren de Turken ook wel beschaaf volgens jou stelling. Je spreekt jezelf dus tegen?
Sorry, ik dacht dat je het over een militaire afgang had. Over beschaving had je het dus?

Lees dit even door als je wilt? http://www.trouw.nl/krant(...)beeldende_kunst.html
pi_73374501
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 22:01 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Nee, een feit. Vraag dat maar aan een gerespecteerde wetenschapper.
Vinden of waarderen is nimmer een kwestie van feiten. Dat Avicenna zich bezig hield met medicijnen en Pamuk met romans dat is een feit, dat de één belangrijker is dan de ander kan je niet feitelijk nemen omdat iedereen andere voorwaarden voor 'belangrijk' kan aanhalen.
pi_73374506
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 22:03 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Sorry, ik dacht dat je het had over een militaire afgang. Over beschaving had je het dus?

Lees dit even door als je wilt? http://www.trouw.nl/krant(...)beeldende_kunst.html
Beantwoord mijn vragen dan alsnog
pi_73374540
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 22:04 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Vinden of waarderen is nimmer een kwestie van feiten. Dat Avicenna zich bezig hield met medicijnen en Pamuk met romans dat is een feit, dat de één belangrijker is dan de ander kan je niet feitelijk nemen omdat iedereen andere voorwaarden voor 'belangrijk' kan aanhalen.
Daar heb je een punt..
pi_73374548
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 22:03 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Sorry, ik dacht dat je het over een militaire afgang had. Over beschaving had je het dus?

En jij denkt dat dit komt door een soort van genetische superioriteit ofzo?
Het land van de Ariërs, in die geest?

Ik sprak laatst een Iraniër die hier heilig van overtuigd was namelijk, vandaar.
pi_73374556
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 22:03 schreef Lkw het volgende:

[..]

Stel nou dat we dat hier in het Westen ook doen. Niet alleen Wilders, maar iedereen. Dus dan stellen we dat veel van wat er zoal mis gaat, te wijten is aan de nieuwerwetse invloeden van buitenaf, ook wel bekend als de islam, moslims, moslimcultuur, enz.

Zou je dat leuk en/of terecht vinden?
Nee, want dat is onterecht. Wat gaat er mis in Nederland door de islam? Als je niet kijkt naar jouw goede boom-rotte appel voorbeeld.
Ik ben een pure Turk.
  zondag 4 oktober 2009 @ 22:05:37 #246
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_73374605
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 22:04 schreef Burakius het volgende:

[..]

Beantwoord mijn vragen dan alsnog
Welke vragen? Heb je het artikel doorgelezen?
pi_73374649
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 22:05 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Welke vragen? Heb je het artikel doorgelezen?

Ik moet het doorlezen verschuiven naar volgende week zaterdag. Ik ga ook offline nu. Später
  zondag 4 oktober 2009 @ 22:07:47 #248
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_73374748
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 22:06 schreef Burakius het volgende:

[..]

Ik moet het doorlezen verschuiven naar volgende week zaterdag. Ik ga ook offline nu. Später
Ik heb je op die vraag al antwoord gegeven.
  zondag 4 oktober 2009 @ 22:08:56 #249
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_73374830
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 22:04 schreef IHVK het volgende:

[..]

En jij denkt dat dit komt door een soort van genetische superioriteit ofzo?
Het land van de Ariërs, in die geest?

Ik sprak laatst een Iraniër die hier heilig van overtuigd was namelijk, vandaar.
Ik voel me vrij om een tegenvraag te stellen. Kan jij mij uitleggen hoe het kan dat de Iraniers zo veel invloedrijke wetenschappers, dichters en dergelijke hebben voortgebracht. En dat zij op bijna alle gebieden van invloed zijn geweest op andere volkeren?
pi_73374919
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 22:08 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Ik voel me vrij om een tegenvraag te stellen. Kan jij mij uitleggen hoe het kan dat de Iraniers zo veel invloedrijke wetenschappers, dichters en dergelijke hebben voortgebracht. En dat zij op bijna alle gebieden van invloed zijn geweest op veel volkeren?
Omdat het superieure wezens zijn die door aliens hierheen zijn gestuurd om ons te leiden?

Zonder grapjes.

Zoals een wijze filosoof ooit zei:

En persoonlijk ben ik van mening dat je dit wonend als minderheid in een land juist moet kunnen begrijpen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')