Ja, die bewolking moet weg. Heldere lucht moeten we hebben.quote:Op maandag 14 december 2009 14:13 schreef IHVK het volgende:
Hier (omg Rotterdam) -1.
Maar nog steeds potdicht dus het zal niet echt opwarmen denk ik.
Die bewolking moet vannacht wel weg.
Hier in zwolle is het al helder!quote:Op maandag 14 december 2009 14:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die bewolking moet weg. Heldere lucht moeten we hebben.
79 lijkt me ook wel wat.quote:Op zondag 13 december 2009 21:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik hoop op een winter als 1985, wat had ik het koud toen
ja, dat was me er eentjequote:
Kan het me ook nog heel goed herinneren.quote:Op maandag 14 december 2009 21:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, dat was me er eentjeWas toen vier, maar kan mij nog bergen sneeuw en ijzel herinneren. Gelukkig heeft mijn vader dat destijds ook op film vastgelegd
Toen leren schaatsen op straat met friese doorlopersquote:Op maandag 14 december 2009 23:18 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Kan het me ook nog heel goed herinneren.
Op de fiets naar school door de regen...later ijzel...... en 's middags door een pak sneeuw naar huis.
In zuidwest-Nederland (station Woensdrecht) zelfs -9,2 een paar uur geleden!quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:20 schreef Falco het volgende:
-8 in Enschede. De winter is nu echt begonnen... Brrr!
Er zijn altijd weer van die lamlullen die dan iets erop/in moeten gooien.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:06 schreef Giem het volgende:
Zwolle ook al de sloten dicht gevroren! ziet er al goed uit
Ja en schaatsen wil niet meer.. dat is dan bakstenen en takken ontwijken gewordenquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:57 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Er zijn altijd weer van die lamlullen die dan iets erop/in moeten gooien.
En dan kun je nog langer wachten voordat je het ijs op kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |