abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 oktober 2009 @ 20:12:22 #51
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_73467412
Niet verhuisd en de vorige school was meer dan prima maar te ver weg....keuzes keuzes....
pi_73467591
Dat klinkt super, Luchtbel kinderen zijn zo flexibel

beefcake; wat betekenen al die draakjes in je onderschrift?
  woensdag 7 oktober 2009 @ 20:17:02 #53
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_73467595
En nou ja toch heel even ook nog hoewel ik af en toe gek word van alle knutsels en verzamelingen hier in huis en dan het liefst verkleed aan het dansen ondertussen..... levert het wel echt de fijnste momenten met Jolie op. Vandaag heeft ze kralen gemaakt van brooddeeg met een vriendinnetje maar daarna wilde ze nog wel een keer 'want mama we hebben nog dingen nodig waar we kaarsjes in kunnen doen en die kan ik net zo goed zelf maken toch.'

'En ik maak er één speciaal voor jou. Een hele mooie. Kun je die met je ogen dicht in de oven doen, alsjeblieft? En als het dan klaar gebakken is, he mam? Mag ik dan voor één keer met die speciale verf, die ene echte luxe kleur?'

pi_73467821
muh dr prikt een traan in mn oog van die kaars stomme hormonen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Jubileum moderator woensdag 7 oktober 2009 @ 20:23:41 #55
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_73467855
Wat lief en mooi!
Fijn ook om te lezen dat het zo goed gaat met haar, knap hoor zo'n dapper meisje naar een nieuwe school!
Geeft het jou ook meer rust en tijd met haar LB?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_73468317
Wat knap gemaakt van Jolie (en lief die tekst erbij)! Leuk zo'n crea kind! Mijn kleuter is na 5 minuten kleuren wel weer artistiek genoeg bezig geweest
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 20:16 schreef lily het volgende:
beefcake; wat betekenen al die draakjes in je onderschrift?
Is een spelletje Dragon Cave VII
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  woensdag 7 oktober 2009 @ 20:36:50 #57
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_73468367
Lois. ik denk het wel. Ik zal het andere keer uitleggen want ik moet nu weg. Dat dan weer wel Maar ik denk het wel echt.

En Huup Krijg je straks ook allemaal.....keer 33.....

woensdag 7 oktober 2009 @ 20:40:02 #58
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_73468495
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 20:22 schreef huuphuup het volgende:
muh dr prikt een traan in mn oog van die kaars stomme hormonen
Ik heb geen hormonen, maar ik heb ook last van prikoogjes.

Wat ontzettend mooi van Jolie
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_73472599
Wat fijn dat het zo goed gaat met Jolie!
Lief ook die kaarsjes en 't verhaal erbij. Leuk idee om van zo'n vlinder een kaarsenstandaard te maken! Wij gaan in de herfstvakantie kleien met de kinderen olv een buurman die kunstenaar/beeldhouwer is, zal eens kijken of daar ook waxinelichtjes bij kunnen.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 22:34:27 #60
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_73472773
Oh, Jolie! en wat fijn dat het goed gaat op de nieuwe school. Hopelijk brengt het je de rust die zo nodig is.

Mijn middelste is nu elke dag aan het slaapwandelen elke avond, zo rond 22.00 komt ie naar beneden om te plassen. Dit terwijl we boven een wc hebben, naast zijn kamer!!
Gister liep hij een rondje om de keuken, vandeweek stond hij verdwaasd bij de wasmachine te kijken en vandaag ging hij lekker op de bank liggen. Hij graaide achter zich, maakte een dekenoverjeheentrek beweging graaide geirriteerd nog een keer, vond niks (want hey, geen deken op de bank ) en ging toen maar verder slapen.
Toch de kelderdeur maar even barricaderen. Waarom zou dit nou zijn ineens?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 22:40:41 #61
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73473040
Jolief Mooie kaarsenstandaards

debuuf, wat eng Heeft mijn oudste ook een tijdje gehad, is vanzelf weer overgegaan. Ik ben er nou nooit achter gekomen waarom hij het deed en waarom het stopte.
Ik heb toen wel een tijdje de deur goed op slot gehouden met de sleutels erbij vandaan!
I`m not weird. I`m limited edition.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 22:52:41 #62
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_73473484
Nou ja, het gebeurde wel eens vaker. zo pieste hij ook eens van de trap naar benee, en ook al eens tegen zijn kastdeur.
Toen hij net zindelijk was lag hij ook erg te huilen, konden we nooit ontdekken wat er nou was. Bleek hij ook nodig te moeten.
Hopelijk is het gauw weer over. En goed idee, even de sleutel wegleggen.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_73473525
Och, wauw die dingen van Jolie! Knap en erg lief.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 22:56:57 #64
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73473637
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 22:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou ja, het gebeurde wel eens vaker. zo pieste hij ook eens van de trap naar benee, en ook al eens tegen zijn kastdeur.
Toen hij net zindelijk was lag hij ook erg te huilen, konden we nooit ontdekken wat er nou was. Bleek hij ook nodig te moeten.
Hopelijk is het gauw weer over. En goed idee, even de sleutel wegleggen.
Oh ja dat deed hij ook! Hysterisch huilen, helemaal over zijn toeren! We konden hem maar niet wijsmaken dat hij gewoon zijn bed uit kon gaan en zelf naar de wc mocht..zielig!
  woensdag 7 oktober 2009 @ 23:03:23 #65
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_73473860
Wat heel erg fijn om te lezen dat je dochter het zo goed doet Luchtbel!!! Dappere Jolie! Fijn ook, dat je zo hebt genoten van jullie vakantie samen. Betere tijden in aantocht voor jullie!!! Ik ben blij voor je!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 07:29:02 #66
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_73477013
Dank jullie wel

En Lois, we hebben echt denk ik meer tijd samen en rust ook. Zoals gisteren in de regen, dan hoeven we niet iemand te bellen of ze mee mag rijden of we hoeven niet ijskoud te worden want we gaan gewoon wat eerder weg en pakken een paraplu. Of als ik zoals dinsdag langer moet werken, dan kan onze oppas haar ophalen en dan zijn we zo thuis als ik haar ophaal of ze kan daar eten. Dat is zoveel beter allemaal. Echt. En ze heeft het naar d'r zin, binnen zo'n korte tijd. Dus dat is heel positief allemaal.
Nu voel ik me soms wel onrustig omdat er een aantal dingen zijn die ik gewoon niet gewend ben qua onderwijs en die eigenlijk tegen mijn gevoel in gaan. En dat zijn echt maar kleine dingen hoor, bijvoorbeeld het kijken van School TV. Jolie mag van mij maar eens per week televisie kijken en op haar oude school werd het sowieso afgeraden dat is voor mij overigens niet de reden en op deze school kijken ze soms zulke dingen met de kinderen. En dat voelt gek. Net zoals de kleurplaat die ze mee naar huis kreeg. Dat zou ze van mij niet krijgen en dus tja.....en de feestdagendingen zullen ook wennen worden....
Maar ik sta achter de keuze. Ik ben er van overtuigd dat deze school een goede plek is voor Jolie omdat ze het er erg naar d'r zin heeft en omdat ik denk dat zij zich ook goed kan ontwikkelen binnen dit systeem. De school heeft een goede mix van culturen (ook niet belangrijk in deze stad) en er zitten relatief veel kinderen op die via een stichting worden aangebracht voor kinderen met een handicap of stoornis. Die openheid en weerspiegeling van de maatschappij zie ik ook wel echt als een pluspunt boven al onze persoonlijke plussen! Dus ik zal me de komende tijd vast nog weleens verbazen of wakker schrikken maar het zal zeker niet opwegen tegen de rest. Tis alleen even zoeken naar de juiste manier om bij sommige dingen vast te blijven houden aan hoe het is/ was en sommige dingen los te laten omdat ze nu eenmaal hier naar school gaat. Hopelijk voor lang.
pi_73478117
LB wat fijn dat je keuze gewoon de goede is gebleken in (bijna ) alles opzichten
Al die andere dingen wennen ook wel weer denk ik zo.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_73525904
LB, klinkt echt goed. En fijn dat er zoveel pluspunten zijn! En wat een mooie knutsels

Sara is vandaag wezen turnen (gymnastieken is dat nog ). Ze wou eerst graag op ballet, maar dat is op een onmogelijke dag voor ons, en toen ze laatst over gym hoorde, wou ze dat. (De scouting was uiteindelijk geen succes, ze vindt de ruwe spelletjes niet zo leuk, dus misschien later ooit nog eens ).
Turnen was dus echt een succes bleek net, want ze kon aardig goed meekomen en wou eigenlijk ook nog meedoen met de volgende groep (oudere kinderen).

Verder gaat het qua buikpijn echt nog niet beter. Vandaag heeft ze maar liefst 3 keer in haar broek geplast op school, en thuis zei ze dat het door haar buikpijn kwam. B. heeft meteen de huisarts maar weer gebeld, want dit schiet gewoon echt niet op. Maandag wordt hij teruggebeld door de huisarts, dus maar even kijken wat er dan gebeurt.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 13:24:04 #69
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_73545208
zoonlief zit momenteel bij een weekendtandarts... bij 't voetballen kreeg hij een behoorlijke trap tegen z'n kin/mond, de bovenvoortanden (gelukkig nog melkgebit) bungelden nog losjes in z'n kaak en de bovenkaak zelf zag er ook naar uit. ook z'n kin doet erg pijn en z'n lippen waren ook dik. bah bah bah! leuk joh, sporten!

[ Bericht 2% gewijzigd door trui op 10-10-2009 13:37:00 ]
in de haak.
pi_73545621
Arm ding. Dat zal wel pijn doen.

Het klinkt wel goed LB, dat Jolie het iig toch wel naar haar zin heeft, ook al is het niet helemaal precies zou als jij het het allerliefste wil zien.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 13:41:37 #71
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_73545696
ik vind 't ook heel goed klinken LB, wat ontzettend fijn dat Jolie zich zo snel en makkelijk thuisvoelt daar. en dat TV-gebeuren, och. 't zijn wel speciaal voor school gemaakte programma's he, daar zal toch niet zo snel iets heel slechts uit voortkomen?

ja yppy, hij had echt behoorlijk pijn. ik hoop dat de schade meevalt.
in de haak.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 13:55:17 #72
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_73546100
Allemachtig Weet je al wat meer Trui?

Arme jongenstrui Hopelijk valt het allemaal mee. Het is natuurlijk goed doorbloed gebied dus het lijkt al gauw heel erg.. Maar dit klinkt toch wel heel erg naar hoor. Beterschap!
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 14:02:26 #73
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_73546288
nou hij is net terug en de schade blijkt gelukkig mee te vallen. z'n voortanden zullen er een dezer dagen wel uitvallen maar de nieuwe tanden stonden al klaar daarboven, bleek op de foto, en die zagen er niet beschadigd uit. ook is z'n kaak niet gebroken. het bloedt inderdaad nogal heftig allemaal maar 't is voornamelijk tandvlees en lip. dat moet gewoon genezen.
in de haak.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 14:10:18 #74
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_73546501
Auwauw wat zielig voor hem, trui.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 14:13:54 #75
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_73546615
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 14:02 schreef trui het volgende:
nou hij is net terug en de schade blijkt gelukkig mee te vallen. z'n voortanden zullen er een dezer dagen wel uitvallen maar de nieuwe tanden stonden al klaar daarboven, bleek op de foto, en die zagen er niet beschadigd uit. ook is z'n kaak niet gebroken. het bloedt inderdaad nogal heftig allemaal maar 't is voornamelijk tandvlees en lip. dat moet gewoon genezen.
Ach gossie, dat klinkt wel heel akelig. Gelukkig is dat wel weefsel wat heel snel geneest. Ff uitkijken met zure dranken enzo! (vast een open deur maar ik heb een trauma van Daktarin smeren in kapotte slijmvliezen toen middelste nog van griep werd verdacht. dus nu roep ik het maar steeds)

Beterschap voor jullie. En vergeet de foto niet. voor later.
pi_73546708
oh bah, trui helemaal niet leuk

beterschap voor je zoon
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 14:50:17 #77
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_73547650
Oh trui, wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte voor jullie!!!

Edit; ik lees nu pas je post dat het waarschijnlijk toch meevalt. Gelukkig! Maar naar blijft het, zeg!

[ Bericht 16% gewijzigd door renzell op 10-10-2009 14:56:51 ]
pi_73547707
trui, wat eng Beterschap!
  Jubileum moderator zaterdag 10 oktober 2009 @ 17:32:29 #79
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_73552024
Trui wat sneu!! Wat zal dat pijn doen zeg, arm jochie..
Ben je zelf al van de schrik bekomen ook?
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 18:08:37 #80
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_73552824
Och Trui, gelukkig waren het nog zijn melktanden
Ik hoop dat hij er niet te veel pijn aan heeft. Denk je dat hij volgende week nog wel wil gaan voetballen?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 18:12:05 #81
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_73552906
ja, hij zei heel heldhaftig 'ik vind voetbal nog steeds leuk hoor!'
en ook zei hij: 'gelukkig ben ik niet geblesseerd!' (dat ben je volgens hem pas als er iets gebroken is).
in de haak.
  Jubileum moderator zaterdag 10 oktober 2009 @ 18:15:31 #82
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_73552977
Wat een dappere

LB ik vind het ook goed klinken allemaal! Ze doet het goed, dat meisje van jou, knap hoor!
Eva ♥ en Iris ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 10 oktober 2009 @ 18:39:29 #83
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73553660
wat een schrik Trui. hoe is t nu met je grote vent?
doen ze niet aan bitjes bij voetbal?

LB wat is Jolie toch een grote meid
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_73554800
Wat schrikken trui, maar wat een bikkel!
Gelukkig is er geen blijvende schade (en het went, zo'n bekkie zonder voortanden ... nouja, het went bijna )
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_73556533
Bah Trui, wat rot zeg Gelukkig valt het mee!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 20:34:00 #86
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_73557527
nee ynske, geen bitjes. ik vond 't al goed dat we aan scheenbeschermers gedacht hadden. maar nu zou ik 'm wel in een volledig ijshocky-keeperspak willen hijsen.

zuslief gaf 'm vanavond een medaille (die ze gewonnen had op zijn eigen verjaardagsfeestje). 'omdat je zo dapper geweest bent!' en hij, heel lief terug: 'wat lief! oh maar die mag je wel houden, anders heb je zelf helemaal geen medailles meer!!' is dat voorbeeldig of is dat voorbeeldig.
in de haak.
  zondag 11 oktober 2009 @ 08:52:39 #87
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_73567497
Oh jeetje Trui, wat sneu. En wat dapper En wat akelig om te zien, die eerste foto is wel heel naar Hopelijk geneest het snel!

En Fuente, wat sneu voor Sara en dat buik/plas-gedoe. Dan kan zo'n kind ook niet lekker d'r gang gaan, zeg. Beterschap.

Bedankt voor alle reacties op het schoolgebeuren. Ik ben ook blij dat het zo goed lijkt te zijn gegaan. Jolie heeft nu twee weken vakantie en daarna zal het vast gauw helemaal eigen zijn. En ik weet het wel van dat School TV Trui, ik weet dat het speciaal gemaakt is voor school maar ik vind het eigenlijk geen leerwijze en ik vind tv kijken op deze leeftijd sowieso niet zo goed, voor mijn kind dan enzo en dat het allemaal niet erg is en dat er niks raars met haar zal gebeuren. Het is alleen tegen mijn gevoel en eerste voorkeuren in, vandaar dat ik dan denk: iehiehieks maar ik weet ook: nu zit ze hier op school en zo zal het gaan.
  † In Memoriam † zondag 11 oktober 2009 @ 10:16:41 #88
7074 moussy
kuttekop
pi_73568058
Fijn LB dat het lekker gaat op de nieuwe school!

Hoe gaat het met de Jongenstrui?
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zondag 11 oktober 2009 @ 11:25:52 #89
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73568945
Het heeft voor mij een jaar geduurd LB, voor ik zelf niet meer de vergelijking maakte tussen de oude en de nieuwe school dus ik vind je niet vreemd als je nu nog soms huuuu denkt

Trui Gelukkig valt het best mee allemaal maar wat een schrik! En wat zal hij een pijn hebben. Ontzettend lief van zus dat ze haar medaille wilde afstaan
pi_73584953
Och trui, wat sneu zeg! Gelukkig dat ie zo dapper is, knap hoor. Nu jij nog, denk ik?

Mijn dochter kan fietsen!
Ze was twee nachten logeren en had de dag daarvoor van de ene opa al stukjes los fietsen geleerd. En nu bij de andere opa en oma verder geoefend en ze kan het!!!!
"Zonder zijwieltjes. Zonder vasthouden. Helemaal los. Met remmen. Zelf. En opstappen zelf. En én én ik kan van de berg af, los, zelf, en ook erop fietsen! Kun je dat geloven?!"
  zondag 11 oktober 2009 @ 20:03:11 #91
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_73585048
M.................... , you go girl .
pi_73585172
Hee wat goed MvD

Morris wil er nog steeds niet aan geloven sinds zijn teleurstellende als-ik-5-ben-kan-ik-zonder-zijwielen-actie.
Maar afgelopen vrijdag bij Circus Elleboog bleek hij wel zonder zijwieltjes op zo'n iniminifietsje te kunnen fietsen volgens zijn vader die het stiekem bekeken heeft

En nu ligt hij met koorts in bed

Trui, hoe is het met je kleine trui nu?
pi_73585173
psstt groofsken, je moet ff de naam aanpassen. MvD gebruikt de naam van de kids niet meer!

wat knap van M!

[ Bericht 41% gewijzigd door Vicky op 11-10-2009 20:26:34 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 11 oktober 2009 @ 20:22:38 #94
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_73585914
Woei! MeisjevanDalen Gefeliciteerd!
Ach, die arme Morris. Maar goed, misschien durft ie wel te fietsen nu straks. (na ziekte volgt vaak een sprongetje. Het is iets Antroposofisch dat vinden, aanhangen noem het wat. Ik ben er op gaan letten en het is écht zo!
pi_73586232

Oh, en het achterbandje was dus echt bijna plat toen, zie ik nu. Inmiddels opgepompt, hoor!
pi_73586655
Die blije blik ook
  zondag 11 oktober 2009 @ 20:39:44 #97
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_73586893
Ha wat goed en die blik is prachtig

Beterschap voor Morris!
  zondag 11 oktober 2009 @ 21:32:02 #98
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_73590102
Hee wat geweldig!
  zondag 11 oktober 2009 @ 22:09:41 #99
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_73592713
yeah, wat goed van M!
in de haak.
  Jubileum moderator zondag 11 oktober 2009 @ 22:11:08 #100
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_73592801
Wat goed, en wat een plezier heeft ze er zo te zien in!
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')