Is een spelletjequote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:16 schreef lily het volgende:
beefcake; wat betekenen al die draakjes in je onderschrift?
Ik heb geen hormonen, maar ik heb ook last van prikoogjes.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:22 schreef huuphuup het volgende:
muh dr prikt een traan in mn oog van die kaarsstomme hormonen
Oh ja dat deed hij ook! Hysterisch huilen, helemaal over zijn toeren! We konden hem maar niet wijsmaken dat hij gewoon zijn bed uit kon gaan en zelf naar de wc mocht..zielig!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou ja, het gebeurde wel eens vaker. zo pieste hij ook eens van de trap naar benee, en ook al eens tegen zijn kastdeur.![]()
Toen hij net zindelijk was lag hij ook erg te huilen, konden we nooit ontdekken wat er nou was. Bleek hij ook nodig te moeten.![]()
Hopelijk is het gauw weer over.En goed idee, even de sleutel wegleggen.
Ach gossie, dat klinkt wel heel akelig. Gelukkig is dat wel weefsel wat heel snel geneest. Ff uitkijken met zure dranken enzo! (vast een open deur maar ik heb een trauma van Daktarin smeren in kapotte slijmvliezenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:02 schreef trui het volgende:
nou hij is net terug en de schade blijkt gelukkig mee te vallen. z'n voortanden zullen er een dezer dagen wel uitvallen maar de nieuwe tanden stonden al klaar daarboven, bleek op de foto, en die zagen er niet beschadigd uit. ook is z'n kaak niet gebroken. het bloedt inderdaad nogal heftig allemaal maar 't is voornamelijk tandvlees en lip. dat moet gewoon genezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |