Gvd, dit topic is desastreus. Twente verwisselen met Achterhoek.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:52 schreef Mopst3r het volgende:
OH MY GODDAT DIT KAN IN NEDERLAND DE ACHTERHOEK!!!
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:52 schreef Mopst3r het volgende:
leer je topografie nog eensquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:52 schreef Mopst3r het volgende:
Hij heeft hem nog hoor?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:13 schreef AquaMaryn het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeee!! Niet de snor van Herman Finkers!! De enige man behalve Tom Selleck waar een snor goed bij staat! Mijn Herman Finkers snor wat doe je
Dat was 'ie al niet meer. Z'n laatste show was mijns inziens niet z'n leukstequote:
Lol, of uit het Carnaval der Dieren.......check die paardenbek!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:32 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Nee, je vergist je, dit is het meisje met de eierstokjes...
Dit is echt en niet gephotoshopt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:15 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Hij heeft hem nog hoor?![]()
[ afbeelding ]
Je vergeet Dé Snor. Johan Derksenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:13 schreef AquaMaryn het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeee!! Niet de snor van Herman Finkers!! De enige man behalve Tom Selleck waar een snor goed bij staat! Mijn Herman Finkers snor wat doe je
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:52 schreef Mopst3r het volgende:
Ja, denk het ook.quote:
hahahaquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:12 schreef Feestkabouter het volgende:
nou lijkt ie op.............. god hoe heet die kerel ook alweer............... het is de broer van een bekende nederlandse cabaretier........ die cabaretier uit het oosten van het land, met dat accent en die snor............ ik kom er effe niet op.
Okay, wellicht een handig tooltje voor onze Herman:quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:17 schreef AquaMaryn het volgende:
Fotosoep gezichtsbeharing op Herman Finkers topic? Vooruit dan.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |