abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73454688
Vandaag die 9-stuks lockpickset ontvangen. De helft van de picks zijn verbogen en het plastic hoesje was helemaal ingetaped met doorzichtig plakband. Een grote pikboel dus het hoesje kon meteen weggegooid worden.

Prut zeg!
  woensdag 7 oktober 2009 @ 13:26:02 #252
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_73454971
@jopiede: budgetgadgets.com
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_73457726
Gister deze USB oplader binnen gekregen:

http://dealextreme.com/details.dx/sku.24036

Geweldig . En zwaar nutteloos want wie gaat er nou een uur lang aan dat ding draaien. Maar mocht je ooit ergens zonder stroom zitten, en je mobiel leeg zijn. Kan je hem toch opladen voor een telefoontje ofzo .

Hij maakt overigs wel een herrie.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 14:59:01 #254
131319 mickeyD
pi_73457841
1e pakketje binnen, mijn 56 in 1 kaartlezer (24-09 besteld) onbeschadigt, en niet aan gerommeld door douane enz.
netjes verpakt in soort bubblerap gele envelop, de postbode kreeg het zelfs door de brievenbus!
foto's komen straks.
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  woensdag 7 oktober 2009 @ 15:14:34 #255
131319 mickeyD
pi_73458223

pi_73458635
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 14:59 schreef mickeyD het volgende:
1e pakketje binnen, mijn 56 in 1 kaartlezer (24-09 besteld) onbeschadigt, en niet aan gerommeld door douane enz.
netjes verpakt in soort bubblerap gele envelop, de postbode kreeg het zelfs door de brievenbus!
foto's komen straks.
Het is een 55 in 1 kaartlezer, niet overdrijven
pi_73458830
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 15:26 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Het is een 55 in 1 kaartlezer, niet overdrijven
hahah ik wou net zeggen ; ze lichten je op .. het is 55-in-1

Zal jack het presteren om dan straks toch weer met PP requestjes te versturen ?
pi_73458853
Ik zit te twijfelen als ik zo'n Sciphone i168+ moet halen...

Werkt het allemaal een beetje, hoe lang gaat zo'n batterij mee en kan je gewoon oordopjes aansluiten (zit er een 3.5 mm aansluiting op?)
pi_73459603
@semmm blijft jou rolax weleens zomaar stil staan?
Die van mij wind niet goed op met de schijf aan de onderkant, dus dat doe ik gewoon netjes iedere morgen met de hand, maar zo 's avonds blijft hij weleens stilstaan... Ik krijg het idee dat dit gebeurd met het verschuiven van de datum.
pi_73459766
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 15:57 schreef veda het volgende:
@semmm blijft jou rolax weleens zomaar stil staan?
Die van mij wind niet goed op met de schijf aan de onderkant, dus dat doe ik gewoon netjes iedere morgen met de hand, maar zo 's avonds blijft hij weleens stilstaan... Ik krijg het idee dat dit gebeurd met het verschuiven van de datum.
Ik heb wel eens s;ochtend als ik wakker word om 10 uur bijvoorbeeld dat ie op 8 uur stilstaat, dan heeft ie dus niet genoeg opgewind voor de volgende 2 uur dus dan moet ik 'm ook weer goed zetten s'ochtends. Maar sávonds staat ie bij mij nooit stil, want dan heb ik 'm net afgedaan dus dan tikt ie nog wel even de hele nacht door

2e ding waar ik last van heb is dat het pinnetje tussen de schakels er soms gewoon uit valt, die zit helemaal niet strak.
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_73459824
sinds wanneer staat alles weer op dealperfect.com????
kan ik eindelijk me rolax kopen. Site is eerder klaar dan mail beantwoord

edit: zie nu pas dat je het nog neit kan betalen alleen maar kan bekijken...
Goein dag eem'n
pi_73460197
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:04 schreef vinylhits het volgende:
sinds wanneer staat alles weer op dealperfect.com????
kan ik eindelijk me rolax kopen. Site is eerder klaar dan mail beantwoord

edit: zie nu pas dat je het nog neit kan betalen alleen maar kan bekijken...
Ik zag ook weer dat alles op Dealperfect.com stond
Dus misschien dat dp verder gaat met de site inclusief een nieuwe betalingsmethode, bijvoorbeeld Moneybookers.

tot dat ook moneybookers DP blokkeert ?

ook is DPPurchase.com uit de lucht.. ( word doorgelinkt naar axgifts)
pi_73460902
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 15:33 schreef Deezertje het volgende:
kan je gewoon oordopjes aansluiten (zit er een 3.5 mm aansluiting op?)
Nee, maar op ebay heb je omvormkabeltjes voor ongeveer ¤3,-.
pi_73461530
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 15:33 schreef Deezertje het volgende:
Ik zit te twijfelen als ik zo'n Sciphone i168+ moet halen...

Werkt het allemaal een beetje, hoe lang gaat zo'n batterij mee en kan je gewoon oordopjes aansluiten (zit er een 3.5 mm aansluiting op?)
Niet twijfelen, maar doen. Zeker voor die 60 euries. Zoals beloofd zal ik nog een videoreview maken, maar zit een beetje krap in mijn tijd op dit moment.

Werkt het allemaal een beetje.............. Ja het werkt een beetje, beetje goed zelfs.
hoe lang gaat zo'n batterij mee............ met bluetooth aan en niet al te veel bellen, een dag of 4.
kan je gewoon oordopjes aansluiten ......ja, worden meegeleverd
zit er een 3.5 mm aansluiting op?......dat dan weer niet
To Wii or not to Wii....that's the question.
pi_73461886
Ik heb deze besteld gister.

http://www.budgetgadgets.(...)91b71d399ecfdf857871

Inderdaad ook met die coupon, kreeg welgeteld 30 cent korting (waar praten we over). Zit een beetje te kijken naar de verzendtijd, anders ook leuke dingetjes aldaar voor Sinterklaas.
pi_73461945
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:37 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Nee, maar op ebay heb je omvormkabeltjes voor ongeveer ¤3,-. 68ct
correctie
pi_73462646
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 14:54 schreef 8D het volgende:
Gister deze USB oplader binnen gekregen:
[ afbeelding ]
http://dealextreme.com/details.dx/sku.24036

Geweldig . En zwaar nutteloos want wie gaat er nou een uur lang aan dat ding draaien. Maar mocht je ooit ergens zonder stroom zitten, en je mobiel leeg zijn. Kan je hem toch opladen voor een telefoontje ofzo .

Hij maakt overigs wel een herrie.
mwa, wel leuk toch, hoe lang moet je draaien om je iphone weer een beetje op een acceptabel battery niveau te brengen?
pi_73463081
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 17:15 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

correctie
Ja 3 euro is die met microfoontje erin volgens mij. :p
  woensdag 7 oktober 2009 @ 18:24:42 #269
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_73463671
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 08:45 schreef FrankP het volgende:
Ook even mengen in de accu discussie:

Ik ben dol op chinese accu's in telefoons. Mijn Sciphone staat al aan vanaf zaterdag, niet al te veel gebeld, bluetooth aan, veel met de telefoon geknutseld......geen slechte score voor die chinese prul accu's
Had je nog een videoreview van je sciPhone gemaakt, of heb ik die in dit topic gemist?
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 20:49 schreef veda het volgende:

[..]

Niet bepaald een aanrader. Enkele mensen hebben een topic of 5 terug gemeld dat de chineze SD kaartjes soms kapot gaan. Ze zijn lang niet zo betrouwbaar als de kaartjes uit NL.

Iemand had er 3 gekocht, 1 ging kapot in het fototoestel en ik dacht dat ie er nog ergens een kapot had, maar die had ze van dealextreme of dealperfect (dacht ik).
Valt wel mee, ik gebruik ook een micro SD van DX voor m'n flashkaartje voor de nintendo DS. Gaat nu ook al meer dan een jaartje mee.
pi_73465359
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:02 schreef Semmm het volgende:

[..]

Ik heb wel eens s;ochtend als ik wakker word om 10 uur bijvoorbeeld dat ie op 8 uur stilstaat, dan heeft ie dus niet genoeg opgewind voor de volgende 2 uur dus dan moet ik 'm ook weer goed zetten s'ochtends. Maar sávonds staat ie bij mij nooit stil, want dan heb ik 'm net afgedaan dus dan tikt ie nog wel even de hele nacht door

2e ding waar ik last van heb is dat het pinnetje tussen de schakels er soms gewoon uit valt, die zit helemaal niet strak.
De pinnen tussen de schakels zitten hier bijna allemaal goed vast. Alleen de grootste schakel bij het bandje zat bij aankomst een beetje los. Wat lijm erop heeft dat verholpen

Maar aan dit soort kwaaltjes merk je toch dat het klokje goedkoop was. Die van 20+ op dp zijn dan toch beter.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 19:20:48 #271
207403 First
overal, altijd de eerste
pi_73465584
Het gaat niet echt over een webwinkel maar over paypal.
Ik heb zojuist een account aangemaakt en nu moet ik wachten totdat ze die 2 kleine bedragen verstuurd hebben nu staat er bij dat dat 5-7 dagen duurt is dat echt zo of duurt het langer?

Want wil garry's mod kopen op steam en heb de cracked versie al.
En ben er al helemaal addicted aan alleen ik kan niet online spelen
pi_73466881
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 19:20 schreef First het volgende:
Want wil garry's mod kopen op steam en heb de cracked versie al.
Dat was ooit gratis. Zou ik niet kopen als ik jou was.

Spellen die gratis zijn en waar ze later geld voor gaan vragen als iedereen het speelt

Bij mij duurden die paar bedragen trouwens maar een dag ofzo. Geld op mijn paypal account zetten duurt wel 9 dagen (ze voorspellen 7 )
pi_73467666
Net me 3 headset getest. En ik moet zeggen van de drie waren er 2 echt van verbazend goed.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8037

Deze set is echt de slechtste van de drie, heel erg blikkerig geluid. Ik kan hem niemand aanraden. Bedrading en afwerking is netjes. Het model wat ik thuis kreeg was trouwens zwart, waar ik al blijer mee was.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3396

Deze komt gedeeld als beste uit mijn test. Goed helder geluid, iets wat veel middentoon. Goede bas, en genoeg hoge tonen. Zitten erg comfotabel aangezien ze lekker klein zijn. En wederom hele fijne bedrading.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21173

Dan de Boze. Deze komt gedeeld als beste uit mijn test. Deze zijn net als die hierboven qua geluid. Enige is dat er maar 2 maten rubbertjes bijzaten. De rubbertjes zelf passen ook niet helemaal perfect in me oor. Heb al wel standaard rubbertjes geprobeerd, dat zit wel beter.

[ Bericht 6% gewijzigd door RudyCarell op 07-10-2009 20:37:01 ]
  woensdag 7 oktober 2009 @ 20:53:46 #274
271758 papiertje
Altijd nuttig!
pi_73468920
Leuk Rudy, heb naar aanleiding van je review de twee laatste setjes oordopjes besteld.
Ben benieuwd
pi_73469080
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 20:53 schreef papiertje het volgende:
Leuk Rudy, heb naar aanleiding van je review de twee laatste setjes oordopjes besteld.
Ben benieuwd
Je moet het natuurlijk niet gaan vergelijken met setjes van 100 euro.. Maar voor dit geld was ik echt verbaasd! Ze zijn sowieso veel beter als wat je standaard bij je mp3 speler krijgt... Maar dat is al gauw...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')