Het is een 55 in 1 kaartlezer, niet overdrijvenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:59 schreef mickeyD het volgende:
1e pakketje binnen, mijn 56 in 1 kaartlezer (24-09 besteld) onbeschadigt, en niet aan gerommeld door douane enz.
netjes verpakt in soort bubblerap gele envelop, de postbode kreeg het zelfs door de brievenbus!
foto's komen straks.
hahah ik wou net zeggen ; ze lichten je op .. het is 55-in-1quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:26 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Het is een 55 in 1 kaartlezer, niet overdrijven
Ik heb wel eens s;ochtend als ik wakker word om 10 uur bijvoorbeeld dat ie op 8 uur stilstaat, dan heeft ie dus niet genoeg opgewind voor de volgende 2 uur dus dan moet ik 'm ook weer goed zetten s'ochtends. Maar sávonds staat ie bij mij nooit stil, want dan heb ik 'm net afgedaan dus dan tikt ie nog wel even de hele nacht doorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:57 schreef veda het volgende:
@semmm blijft jou rolax weleens zomaar stil staan?
Die van mij wind niet goed op met de schijf aan de onderkant, dus dat doe ik gewoon netjes iedere morgen met de hand, maar zo 's avonds blijft hij weleens stilstaan... Ik krijg het idee dat dit gebeurd met het verschuiven van de datum.
Ik zag ook weer dat alles op Dealperfect.com stondquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:04 schreef vinylhits het volgende:
sinds wanneer staat alles weer op dealperfect.com????
kan ik eindelijk me rolax kopen. Site is eerder klaar dan mail beantwoord
edit: zie nu pas dat je het nog neit kan betalen alleen maar kan bekijken...
Nee, maar op ebay heb je omvormkabeltjes voor ongeveer ¤3,-.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:33 schreef Deezertje het volgende:
kan je gewoon oordopjes aansluiten (zit er een 3.5 mm aansluiting op?)
Niet twijfelen, maar doen. Zeker voor die 60 euries. Zoals beloofd zal ik nog een videoreview maken, maar zit een beetje krap in mijn tijd op dit moment.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:33 schreef Deezertje het volgende:
Ik zit te twijfelen als ik zo'n Sciphone i168+ moet halen...
Werkt het allemaal een beetje, hoe lang gaat zo'n batterij mee en kan je gewoon oordopjes aansluiten (zit er een 3.5 mm aansluiting op?)
correctiequote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:37 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Nee, maar op ebay heb je omvormkabeltjes voor ongeveer ¤3,-. 68ct
mwa, wel leuk toch, hoe lang moet je draaien om je iphone weer een beetje op een acceptabel battery niveau te brengen?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:54 schreef 8D het volgende:
Gister deze USB oplader binnen gekregen:
[ afbeelding ]
http://dealextreme.com/details.dx/sku.24036
Geweldig. En zwaar nutteloos want wie gaat er nou een uur lang aan dat ding draaien. Maar mocht je ooit ergens zonder stroom zitten, en je mobiel leeg zijn. Kan je hem toch opladen voor een telefoontje ofzo
.
Hij maakt overigs wel een herrie.
Had je nog een videoreview van je sciPhone gemaakt, of heb ik die in dit topic gemist?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:45 schreef FrankP het volgende:
Ook even mengen in de accu discussie:
Ik ben dol op chinese accu's in telefoons. Mijn Sciphone staat al aan vanaf zaterdag, niet al te veel gebeld, bluetooth aan, veel met de telefoon geknutseld......geen slechte score voor die chinese prul accu's
Valt wel mee, ik gebruik ook een micro SD van DX voor m'n flashkaartje voor de nintendo DS. Gaat nu ook al meer dan een jaartje mee.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:49 schreef veda het volgende:
[..]
Niet bepaald een aanrader. Enkele mensen hebben een topic of 5 terug gemeld dat de chineze SD kaartjes soms kapot gaan. Ze zijn lang niet zo betrouwbaar als de kaartjes uit NL.
Iemand had er 3 gekocht, 1 ging kapot in het fototoestel en ik dacht dat ie er nog ergens een kapot had, maar die had ze van dealextreme of dealperfect (dacht ik).
De pinnen tussen de schakels zitten hier bijna allemaal goed vast. Alleen de grootste schakel bij het bandje zat bij aankomst een beetje los. Wat lijm erop heeft dat verholpenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:02 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik heb wel eens s;ochtend als ik wakker word om 10 uur bijvoorbeeld dat ie op 8 uur stilstaat, dan heeft ie dus niet genoeg opgewind voor de volgende 2 uur dus dan moet ik 'm ook weer goed zetten s'ochtends. Maar sávonds staat ie bij mij nooit stil, want dan heb ik 'm net afgedaan dus dan tikt ie nog wel even de hele nacht door
2e ding waar ik last van heb is dat het pinnetje tussen de schakels er soms gewoon uit valt, die zit helemaal niet strak.
Dat was ooit gratis. Zou ik niet kopen als ik jou was.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:20 schreef First het volgende:
Want wil garry's mod kopen op steam en heb de cracked versie al.
Je moet het natuurlijk niet gaan vergelijken met setjes van 100 euro.. Maar voor dit geld was ik echt verbaasd! Ze zijn sowieso veel beter als wat je standaard bij je mp3 speler krijgt... Maar dat is al gauw...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:53 schreef papiertje het volgende:
Leuk Rudy, heb naar aanleiding van je review de twee laatste setjes oordopjes besteld.
Ben benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |