Klacht: Mods die zichzelf grappig vindenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:18 schreef Biogarde het volgende:
Ik was laatst bij de Bruna voor een dagboek.
Ik pak zo dat dagboek, kijk op het prijskaartje.. ¤25 geak!!@1
Heb de verkoopster 50 cent gegeven en heb 'm helemaal kapot gestampt. Zegt ze, ja, das wel 1 gulden 10 en veel te weinig wheheheejehehehe![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben meer een fan van SuperWormJim sorryquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:22 schreef Triggershot het volgende:
Als je Bio niet weet te waarderen heb je gewoon geen FOK!kers bestaansrecht.
SWJ kan lachen om Bio en haalt zijn inspiratie daarvandaan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:26 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ik ben meer een fan van SuperWormJim sorry
Bio(garde/logie)quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:22 schreef Triggershot het volgende:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:22 schreef Triggershot het volgende:
He ik heb ook gevoelens!quote:
Gewoon bookmarken en later terug lezen!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:27 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Maar het is wel een ontzettende kut grap, en veuls te lastig voor de vrijdag-avond
De grap is matig, niet kut.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:27 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Maar het is wel een ontzettende kut grap, en veuls te lastig voor de vrijdag-avond
Fock Bio, kom me opzoeken in 040, WW, Lampelaan 4 ik sta klaar met 120 man.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:30 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Sorry, maar Bio dissen is KLB dissen. Oppassen dus.
Nu durf ik niet meer.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:38 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Fock Bio, kom me opzoeken in 040, WW, Lampelaan 4 ik sta klaar met 120 man.
Je bent een pussy + je maakt epick spellings fails.quote:
Ben je nou een kuttroll of echt een debiel?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:44 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Je bent een pussy + je maakt epick spellings fails..
Noem je mij een kuttrol?! Vieze ka ka bitch, je hebt me adresgevens kom me opzoeken dan ik sta klaar met 120 man inklusief bewapening, gaan we kijke of je nog steeds zon grote bek hebt bitch, ik denk het niet niemand fockt me.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:45 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ben je nou een kuttroll of echt een debiel?
Hou je mond gek.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:44 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Je bent een pussy + je maakt epick spellings fails..
Deze moet ik ook even quotenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:47 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Noem je mij een kuttrol?! Vieze ka ka bitch, je hebt me adresgevens kom me opzoeken dan ik sta klaar met 120 man inklusief bewapening, gaan we kijke of je nog steeds zon grote bek hebt bitch, ik denk het niet niemand fockt me.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:47 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Noem je mij een kuttrol?! Vieze ka ka bitch, je hebt me adresgevens kom me opzoeken dan ik sta klaar met 120 man inklusief bewapening, gaan we kijke of je nog steeds zon grote bek hebt bitch, ik denk het niet niemand fockt me.
Ga nou niet terugtrekke je fockte me en daar kom je niet somaar vanaf ik kom er wel achter waar je woont en een ding zeg ik je mattie, geniet van je armennquote:
Een Trigger quotequote:
Sweetquote:
Niks daarvan, wie dit topic wil kapen moet het of aan mij vragen of mij betrekken bij het complot.quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:03 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Niks daarvan, wie dit topic wil kapen moet het of aan mij vragen of mij betrekken bij het complot.
Gast, ik zat al achter Nikky aan voordat jij wist hoe te registrerenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:03 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Niks daarvan, wie dit topic wil kapen moet het of aan mij vragen of mij betrekken bij het complot.
Maar toch balde ik haar eerder dan jouwquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gast, ik zat al achter Nikky aan voordat jij wist hoe te registreren
Waarom doe je dat bij mij nooit? Omdat ik geen Friese vlag in mijn avatar heb?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik sil nog ris de ear fan us folk komme ferdiegenjen yn in topic fan dy.
Ik moet het maar net toevallig zienquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:06 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Waarom doe je dat bij mij nooit? Omdat ik geen Friese vlag in mijn avatar heb?
Ik zou je bijna geloven.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:06 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Maar toch balde ik haar eerder dan jouw
Dat wijf is toch geneukt en heeft een kindje en een raar lichaam ?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gast, ik zat al achter Nikky aan voordat jij wist hoe te registreren
Ze heeft een MILF-tag dus ze is neukbaar.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:09 schreef Spanlaken het volgende:
[..]
Dat wijf is toch geneukt en heeft een kindje en een raar lichaam ?
Goodluckquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:10 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Ze heeft een MILF-tag dus ze is neukbaar.
Is niks mis met Nikky hoorquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:09 schreef Spanlaken het volgende:
[..]
Dat wijf is toch geneukt en heeft een kindje en een raar lichaam ?
Jij hebt haar tussen je vingers van het rukken, stuk inteelt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is niks mis met Nikky hoor
Sex en kind zijn inderdaad oorzaak en gevolg. Je hebt goed opgelet bij biologie.
18 jarige fok hackers neuken zegt genoeg.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:14 schreef Spanlaken het volgende:
[..]
Jij hebt haar tussen je vingers van het rukken, stuk inteelt.
Ik zie vrouwen niet als seksobject, zij mij meestal.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:14 schreef Spanlaken het volgende:
[..]
Jij hebt haar tussen je vingers van het rukken, stuk inteelt.
Je vergeet naar je kloon te switchen, beunhaas.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:15 schreef Spanlaken het volgende:
[..]
18 jarige fok hackers neuken zegt genoeg.
Lekker dan.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik moet het maar net toevallig zien
Busted.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:15 schreef Spanlaken het volgende:
[..]
18 jarige fok hackers neuken zegt genoeg.
Nieuwkomers op fora storen anderenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:18 schreef Spanlaken het volgende:
[..]
Eeuwige newbie is veel leuk. Ha ha ha ha ha
Klonen mag, wanneer je niet bent gebanned.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:19 schreef Spanlaken het volgende:
Trouwens ik heb niet eens een kloon, ik hou me aan de regels.
Ik ben heel niet gebanned, is ook niet mijn bedoelingquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nieuwkomers op fora storen anderen
[..]
Klonen mag, wanneer je niet bent gebanned.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is niks mis met Nikky hoor
Sex en kind zijn inderdaad oorzaak en gevolg. Je hebt goed opgelet bij biologie.
Doe niet anders. Het liefst zou ik mijn stramme fallus in je reet duwen, maar goed, je zal wel weer niet op machtsbeluste mannen vallen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:06 schreef Fragile. het volgende:
Ik durf te wedden dat ze zich afrukken op hun blauwe naampje
Bioo!!!!!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Doe niet anders. Het liefst zou ik mijn stramme fallus in je reet duwen, maar goed, je zal wel weer niet op machtsbeluste mannen vallen.
Iets zegt me dan dat TS gebanned wordt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:21 schreef Banzaiaap het volgende:
Anticlimax.![]()
Kan je niet voor de zekerheid ipadressen nalopen, Triggershot?
It could be arranged.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:21 schreef Spanlaken het volgende:
[..]
Ik ben heel niet gebanned, is ook niet mijn bedoeling
From te bottom of my heartquote:
Dag lieverdquote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarom lijkt het alsof je Nikky meer aandacht geeft dan mij
Hoe is het nikky? En met de billetjes?quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hoe is het nikky? En met de billetjes?
Pics!!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:30 schreef nikky het volgende:
[..]
Goed. Zacht en weer in afgeslankte vorm
Je bent niet op MSN?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:30 schreef nikky het volgende:
[..]
Goed. Zacht en weer in afgeslankte vorm
Ik kan mijn MSN niet vindenquote:
Startquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:32 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik kan mijn MSN niet vinden![]()
Serieus, het staat niet tussen mijn programma's
WAT LUL JIJ NOU! ZEG NOU GEWOON VAN WIE JE DE KLOON BENT, KLAAR.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:33 schreef Spanlaken het volgende:
You guys make me rock, great to be back on Fok, Thanks![]()
Even zoeken in je program files op C?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:32 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik kan mijn MSN niet vinden![]()
Serieus, het staat niet tussen mijn programma's
Mijn held!!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Start
uitvoeren
C:\Program Files\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe
Enter
GAAT JE GEEN KUT AAN.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:34 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
WAT LUL JIJ NOU! ZEG NOU GEWOON VAN WIE JE DE KLOON BENT, KLAAR.
Soms kan dat best even. Het is weekendquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:35 schreef Fragile. het volgende:
Is dit SC nummer 2 geworden vanaf nu?
Zonder Bio's approval ben ik machteloosquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:37 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Heb je nou al gecheckt, hij wil maar niet ophouden.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zonder Bio's approval ben ik machteloos
Ik ben geen kloon, dus vandaar.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:34 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
WAT LUL JIJ NOU! ZEG NOU GEWOON VAN WIE JE DE KLOON BENT, KLAAR.
Jij bent gewoon mijn lekker wijfquote:
Niet liegenquote:
Say whaaaaaaa-quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:44 schreef Spanlaken het volgende:
[..]
Ik lieg niet wat is eerst en wat is laast, leg mij dat uit, mensen veranderen.
Je bent pas 3 dagen hier. Ik stel hier de vragen!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:44 schreef Spanlaken het volgende:
[..]
Ik lieg niet wat is eerst en wat is laast, leg mij dat uit, mensen veranderen.
terugrekenen naar euro'squote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:42 schreef Dickbride het volgende:
Ik heb de zogenaamde 'garp' nu al 3x gelezen, maar snap em nog steeds niet... Guldens???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |