Wat kost dat?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:04 schreef jna het volgende:
[..]
Ga jij Cindy Salou nou maar bellen geil mannetje
geil he!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:03 schreef jna het volgende:
TT nummer 24573676326870631546264635 over porsches
600 euro voor een avondjequote:
alsof al die ander KUT titels zo tof zijn die er de laatste paar week langskwamen!quote:
Iig beter dan deze.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
alsof al die ander KUT titels zo tof zijn die er de laatste paar week langskwamen!
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:09 schreef ManianMan het volgende:
Ik ben weg doei, morgen naar Munchengladbach
Anders doen we gewoon vanaf het volgende topic alleen maar Stage SC # [nummer] en dan verder niets! gewoon lekker makkelijk en geen gezeik over topic titels!quote:
Relax maar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Anders doen we gewoon vanaf het volgende topic alleen maar Stage SC # [nummer] en dan verder niets! gewoon lekker makkelijk en geen gezeik over topic titels!![]()
het is al goed, volgende keer als ik een topic volschop laat ik het lekker zitten met dat nieuwe topic, komen er ook geen stomme TT's meer langsquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:13 schreef L.no het volgende:
[..]
Relax maar.![]()
De andere mannen zullen deze titel vast tof vinden.
Maak er maar meteen een drama van.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
het is al goed, volgende keer als ik een topic volschop laat ik het lekker zitten met dat nieuwe topic, komen er ook geen stomme TT's meer langs
ik maak er een drama van omdat ik er een hekel aan heb dat als het over auto's gaat iedere vrouw in dit topic gaat zitten zeiken. er zijn nou eenmaal meer mannen aanwezig in dit topic waardoor er ook vaker "mannen onderwerpen" worden besproken. Leer er maar mee leven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |