abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73325602
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 01:50 schreef haatbaard het volgende:

Totaal onvergelijkbaar.
ah, en hoezo dat?
pi_73325666
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 01:46 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Ik zou op deze plek kunnen oproepen om FOK! te ddosen. Dat moet natuurlijk mogelijk zijn in deze vrije samenleving.
Ik snap de vergelijking niet, DDOSsen is strafbaar omdat daarbij gebruik gemaakt wordt van een bot-netwerk. Geld terug trekken van een spaarrekening is dat aller minst, beter zou het zijn een vergelijking te treffen met de site van het Bel-me-niet-register, die van de week plat lag na een oproep van de Consumentenbond om massaal tot de opt-out regeling over te gaan. Van volkstribunaal of volksmenners is totaal geen sprake, het betreft gewoon handelen van de vraagzijde van de markt, net als bij Buckler.
pi_73325966
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 02:01 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Ik snap de vergelijking niet, DDOSsen is strafbaar omdat daarbij gebruik gemaakt wordt van een bot-netwerk. Geld terug trekken van een spaarrekening is dat aller minst, beter zou het zijn een vergelijking te treffen met de site van het Bel-me-niet-register, die van de week plat lag na een oproep van de Consumentenbond om massaal tot de opt-out regeling over te gaan. Van volkstribunaal of volksmenners is totaal geen sprake, het betreft gewoon handelen van de vraagzijde van de markt, net als bij Buckler.
tsja, kijk, maar de oproep moet kunnen. Vooral als 'men' het daarmee eens is. Marktwerking he.

Overigens lijken mij smaad, knevelarij en opruiing met als enig doel een ander schade toe te brengen strafbare feiten, maar goed

ow, en ik ben hier de klant, dus je kan dat niet als geouwehoer afdoen volgens je eigen redenatie

[ Bericht 6% gewijzigd door Dinosaur_Sr op 03-10-2009 02:32:41 ]
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 09:05:17 #154
271819 haatbaard
El Capitano!
pi_73327485
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 02:26 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

tsja, kijk, maar de oproep moet kunnen. Vooral als 'men' het daarmee eens is. Marktwerking he.

Overigens lijken mij smaad, knevelarij en opruiing met als enig doel een ander schade toe te brengen strafbare feiten, maar goed

ow, en ik ben hier de klant, dus je kan dat niet als geouwehoer afdoen volgens je eigen redenatie
Welke schade? Je hebt juiist geen schade als je je geld er zo spoedig mogelijk weghaalt. Als de bank dan omvalt, mag jij Lakeman op je knietjes bedanken!
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 09:21:29 #155
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_73327640
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 09:05 schreef haatbaard het volgende:

[..]

Welke schade? Je hebt juiist geen schade als je je geld er zo spoedig mogelijk weghaalt. Als de bank dan omvalt, mag jij Lakeman op je knietjes bedanken!
Doet me een beetje denken aan mijn buurman. Die waarschuwde me dat ik mijn hond moest aanlijnen omdat hij de gemeente heeft ingelicht en ze binnenkort komen controleren. Ik moest hem maar dankbaar zijn dat hij me even vooraf waarschuwde.

Als Lakeman zijn bek had gehouden zat nou niet elke klant te dubben over wel weghalen, niet weghalen.
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 09:41:57 #156
271819 haatbaard
El Capitano!
pi_73327842
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 09:21 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Doet me een beetje denken aan mijn buurman. Die waarschuwde me dat ik mijn hond moest aanlijnen omdat hij de gemeente heeft ingelicht en ze binnenkort komen controleren. Ik moest hem maar dankbaar zijn dat hij me even vooraf waarschuwde.

Als Lakeman zijn bek had gehouden zat nou niet elke klant te dubben over wel weghalen, niet weghalen.
Ah. Een gevalletje "don't shoot the messenger". En en passant nog even the messenger vergelijken met zo'n vuige verklikker als jouw buurman! Klassiek.
pi_73329575
Zo, DSB heeft de traagheid opgelost. Nu moet je in een wachtrij voor je internetbankieren

Dat is wel een heel aparte oplossing
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 11:55:44 #158
141482 Q.
JurassiQ
pi_73329776
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 11:47 schreef Tha_Duck het volgende:
Zo, DSB heeft de traagheid opgelost. Nu moet je in een wachtrij voor je internetbankieren

Dat is wel een heel aparte oplossing
Het is net zo'n bingo met de kaartjesverkoop voor populaire concerten altijd.
For great justice!
pi_73329820
Ja, maar als het werkt vind ik het prima. Klantenservice is ook morgen open zie ik (weet niet of dat normaal is) om geld over te boeken.

Vooralsnog pakken ze het wel serieus en goed aan naar mijn idee.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 12:09:04 #160
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_73330017
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 00:53 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

en heeft vervolgens de klant nog een pistool tegen hun hoofd aangehouden, en daaraan toegevoegd: "en nu tekenen, of....."

Toch?

Het zal toch eens, zeg. Iemand met winstbejag. Nog nooit vertoond in deze Lage Landen.
Winstbejag icm oplichtingspraktijken is inderdaad niet heel erg gebruikelijk in de Lage Landen.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 12:13:31 #161
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_73330088
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 09:41 schreef haatbaard het volgende:

[..]

Ah. Een gevalletje "don't shoot the messenger". En en passant nog even the messenger vergelijken met zo'n vuige verklikker als jouw buurman! Klassiek.
Messenger? Hij roept toch op om het spaargeld weg te halen. Dat is geen messenger-status meer.

Hij roept op om geld massaal op te nemen en achteraf moeten we hem dankbaar zijn dat hij dat heeft gedaan anders hadden we achter ons geld mogen aangaan nadat de bank omvalt.
[..]
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 12:22:12 #162
271819 haatbaard
El Capitano!
pi_73330205
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 12:13 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Messenger? Hij roept toch op om het spaargeld weg te halen. Dat is geen messenger-status meer.
Nee. Hij zegt dat DSB spoedig failliet gaat. Of jij je spaargeld daar weghaalt, of niet, moet je helemaal zelf weten.
pi_73330366
ligt er nog steeds uit, tenminste de wachrijpagina

http://wachtrij.dsbbank.nl/

dan krijg ik
Server Error in '/' Application.
Cannot open database "WaitingRoom" requested by the login. The login failed.
Login failed for user 'waitingroo
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 12:30:59 #164
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_73330378
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 12:13 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Hij roept op om geld massaal op te nemen en achteraf moeten we hem dankbaar zijn dat hij dat heeft gedaan anders hadden we achter ons geld mogen aangaan nadat de bank omvalt.
Als een bank binnenkort failliet gaat, kun je maar beter zo snel mogelijk je geld wegtrekken.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 12:34:34 #165
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_73330439
Ja, maar die knakker roept juist op tot het weghalen van geld om de bank failliet te laten gaan zodat dan een curator het wel even eerlijk zal afhandelen.

Het enieg wat ik ook zegt is dat hij de DSB wel even een miljard laat uitkeren aan de mensen die hij vertegenwoordigt maar dat is ook allemaal grootspraak
[..]
pi_73330453
als de claims van al die stichtingen worden toegewezen dan is het iig over en sluiten.
Gisteren bij Nova werd die 1,5 miljard die ze in kas hebben ook in twijfel getrokken, eind vorig jaar was het 400 miljoen, dan zou daar 1,1 miljard bij zijn gekomen in de Kredietcrisis
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 12:36:09 #167
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_73330462
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 12:34 schreef MikeyMo het volgende:
Ja, maar die knakker roept juist op tot het weghalen van geld om de bank failliet te laten gaan zodat dan een curator het wel even eerlijk zal afhandelen.

Het enieg wat ik ook zegt is dat hij de DSB wel even een miljard laat uitkeren aan de mensen die hij vertegenwoordigt maar dat is ook allemaal grootspraak
Voor zover ik weet roept hij op tot het wegtrekken van geld om DSB zo snel mogelijk failliet te laten gaan: hij verwacht dat DSB toch wel failliet gaat.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 12:37:28 #168
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_73330489
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 12:30 schreef RechtseRukker het volgende:
ligt er nog steeds uit, tenminste de wachrijpagina

http://wachtrij.dsbbank.nl/

dan krijg ik
Server Error in '/' Application.
Cannot open database "WaitingRoom" requested by the login. The login failed.
Login failed for user 'waitingroo
Dat is geen opzet van Dirk hoor
Gewoon een ddos aanval van drie dagen lang
Misschien is gewoon het geld op van Dirk en wil Nout Wellink met rust gelaten worden dit weekeinde
Nout=stout Nout is nl druk met een lulverhaal te verzinnen voor maandagochtend
Hoe hij weer alles gedaan heeft en ook weer niks kon doen, en dus onschuldig is
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 12:39:44 #169
271819 haatbaard
El Capitano!
pi_73330537
Wat een grap. En dan zijn er ook nog mensen die echt geloven dat het om een ddos gaat.
pi_73330790
Misschien moeten er bij DSB wat meer vrouwen in de top komen, Annemarie Jorristma lijkt me wel geschikt
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 12:51:28 #171
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_73330796
Lakeman: 'Oorlog met DSB'

Pieter Lakeman van Stichting Hypotheekleed zal over enkele weken zijn uitspraken over het nakende faillissement van DSB verder met cijfers toelichten.

Hij zal dan onder meer ingaan op zijn vermoedens dat DSB Bank flink verlies lijdt en dat eigenaar Dirk Scheringa de bank 'leeg haalt'.

[* ikweethetookniet Wat raar dat Dirk het wel lukt om geld over te boeken nu zijn site plat ligt ]

Dat zei Lakeman vrijdag in een gesprek met Het Financieele Dagblad. De voorzitter van Hypotheekleed deed donderdag de oproep aan spaarders bij DSB hun geld van de rekening te halen. Zo wil hij het faillissement bespoedigen, wat volgens hem gunstig is voor de gedupeerden van DSB Bank omdat zij dan zaken kunnen doen met de curator. Volgens hem zal de Stichting Hypotheekleed over enkele weken een rapport publiceren ter ondersteuning van een collectieve claim tegen DSB.

Geen verdienmodel meer

'Met de bank gaat het helemaal niet goed. Dat komt doordat DSB eigenlijk geen verdienmodel meer heeft nadat de koopsompolissen als winstmaker zijn komen te vervallen.' Lakeman voegt daar aan toe dat hij 'het verlies niet tot in detail' heeft berekend. 'Dat zal ik doen bij mijn rapportering.' Maar hij blijft ervan overtuigd dat DSB Bank 'niet levensvatbaar is'.

Zijn vermoeden dat Dirk Scheringa geld aan zijn bank onttrekt, moet Lakeman nog checken. 'Ik heb de informatie enkele dagen geleden van een betrouwbare zegsman gehoord. Volgende week wil ik het gecheckt hebben.'

Lakeman heeft er nog het volste vertrouwen in dat hij het met zijn uitspraken bij het rechte eind heeft. 'Natuurlijk loop ik een risico met mijn oproep aan spaarders hun geld weg te halen bij DSB. Maar het risico is in mijn ogen heel klein dat ik in een eventuele rechtszaak wordt veroordeeld.'

Oorlog met DSB

Hij spreekt over 'een oorlog' met DSB Bank. 'We moeten steeds het strijdplan bijstellen omdat de zaken snel veranderen.' Volgens hem probeert DSB de achterban van de Stichting Hypotheekleed te vervreemden van haar bestuur. 'Dat doen ze door met pseudo-belangenbehartigers overeenkomsten te sluiten over schadevergoedingen. Dat doen ze onder andere met DSBRamp. Maar die deals houden alleen in dat de verplichtingen van klanten over een langere tijd worden uitgesmeerd. De schuld blijft hetzelfde.'

http://www.fd.nl/artikel/13348869/lakeman-oorlog-dsb

[ Bericht 5% gewijzigd door ikweethetookniet op 03-10-2009 12:57:07 ]
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 12:55:17 #172
271819 haatbaard
El Capitano!
pi_73330891
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 12:51 schreef RechtseRukker het volgende:
Misschien moeten er bij DSB wat meer vrouwen in de top komen, Annemarie Jorristma lijkt me wel geschikt
Ja, goed idee! Laten we al het foute graaivolk bij dezelfde bank stallen! Dat geeft het begrip "bad bank" weer een hele nieuwe dimensie!
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 12:59:32 #173
271819 haatbaard
El Capitano!
pi_73331005
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 12:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
Lakeman: 'Oorlog met DSB'

Pieter Lakeman van Stichting Hypotheekleed zal over enkele weken zijn uitspraken over het nakende faillissement van DSB verder met cijfers toelichten.

Hij zal dan onder meer ingaan op zijn vermoedens dat DSB Bank flink verlies lijdt en dat eigenaar Dirk Scheringa de bank 'leeg haalt'.

Dat zei Lakeman vrijdag in een gesprek met Het Financieele Dagblad. De voorzitter van Hypotheekleed deed donderdag de oproep aan spaarders bij DSB hun geld van de rekening te halen. Zo wil hij het faillissement bespoedigen, wat volgens hem gunstig is voor de gedupeerden van DSB Bank omdat zij dan zaken kunnen doen met de curator. Volgens hem zal de Stichting Hypotheekleed over enkele weken een rapport publiceren ter ondersteuning van een collectieve claim tegen DSB.

Geen verdienmodel meer

'Met de bank gaat het helemaal niet goed. Dat komt doordat DSB eigenlijk geen verdienmodel meer heeft nadat de koopsompolissen als winstmaker zijn komen te vervallen.' Lakeman voegt daar aan toe dat hij 'het verlies niet tot in detail' heeft berekend. 'Dat zal ik doen bij mijn rapportering.' Maar hij blijft ervan overtuigd dat DSB Bank 'niet levensvatbaar is'.

Zijn vermoeden dat Dirk Scheringa geld aan zijn bank onttrekt, moet Lakeman nog checken. 'Ik heb de informatie enkele dagen geleden van een betrouwbare zegsman gehoord. Volgende week wil ik het gecheckt hebben.'

Lakeman heeft er nog het volste vertrouwen in dat hij het met zijn uitspraken bij het rechte eind heeft. 'Natuurlijk loop ik een risico met mijn oproep aan spaarders hun geld weg te halen bij DSB. Maar het risico is in mijn ogen heel klein dat ik in een eventuele rechtszaak wordt veroordeeld.'

Oorlog met DSB

Hij spreekt over 'een oorlog' met DSB Bank. 'We moeten steeds het strijdplan bijstellen omdat de zaken snel veranderen.' Volgens hem probeert DSB de achterban van de Stichting Hypotheekleed te vervreemden van haar bestuur. 'Dat doen ze door met pseudo-belangenbehartigers overeenkomsten te sluiten over schadevergoedingen. Dat doen ze onder andere met DSBRamp. Maar die deals houden alleen in dat de verplichtingen van klanten over een langere tijd worden uitgesmeerd. De schuld blijft hetzelfde.'

http://www.fd.nl/artikel/13348869/lakeman-oorlog-dsb
Ja, natuurlijk haalt Dirk die bank leeg. Dat deed hij altijd al (immers, dat stadion moest ook ergens van betaald worden), alleen nu in een iets sneller tempo.

Ik vind het wel grappig dat veel simpele zielen redeneren dat hij zo'n aardige man is en daarom geen oplichter kan zijn. Alle goede oplichters zijn juist heel aardig, charmant en innemend. Dat is juist wat hen in staat stelt hun oplichterspraktijken met succes op te zetten en te continueren.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 12:59:42 #174
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_73331010
Spanning DSB loopt op

Zeg Dirk waarom kijk jij zo moeilijk
Omdat ik straks als het licht uit is de zaal uit moet sluipen zonder dat iemand het merkt

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)g-DSB-loopt-op.dhtml
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 13:00:48 #175
271819 haatbaard
El Capitano!
pi_73331034
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 12:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
Spanning DSB loopt op
[ afbeelding ]
Zeg Dirk waarom kijk jij zo moeilijk
Omdat ik straks als het licht uit is de zaal uit moet sluipen zonder dat iemand het merkt

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)g-DSB-loopt-op.dhtml
Marianne Timmer, lekker!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')