abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73321606
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 22:39 schreef justanick het volgende:

[..]

Samengevat zegt Lakeman dus: ik vertrouw Scheringa niet en de rest interesseert me eigenlijk geen hol. Bizar.
Lakeman heeft groot gelijk. Scheringa & Co. is gewoon niet te vertrouwen. Ja, nu komen ze ineens wel met een schikking, nu ze met hun rug tegen de muur staan. Heerlijk doorzichtig weer. Maar denk maar niet dat die aangeboden schikking het maximale is wat eruit valt te halen. Die lui kunnen nog veel dieper gaan.
pi_73321751
DSB is doomed, dit gaat niet goedkomen
National Suicide: How Washington is Destroying the American Dream
pi_73321858
daar ga je weer met een populistische titel. Lakeman is gek.
Waar was je eigenlijk toen rabobank zat te soupen met een vreemde spaarhypotheek. Duizenden het schip in.
En toen je ging meebetalen aan de praktijken van de systeembanken met louche zaken?

Haatbaard je doet je naam eer aan.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 22:55:16 #5
104871 remlof
Europees federalist
pi_73321965
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 22:52 schreef TheFrankey het volgende:
daar ga je weer met een populistische titel.
Eens, ik ben ervoor om 'm te veranderen in: "DSB ellende #3 - Faillisement in zicht?"
pi_73321996
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 22:55 schreef remlof het volgende:

[..]

Eens, ik ben ervoor om 'm te veranderen in: "DSB ellende #3 - Faillisement in zicht?"
tja. Het blijft speculatief. Ik zeg. Dsb en de problemen deel 3
pi_73322022
Die Pieter Lakeman is gewoon een held. Een moderne Robin Hood!

Blijkbaar is onze maatschappij al zo geperverteerd, dat zelfs de politiek en de toezichthouders jarenlang hebben geaccepteerd dat jonge gezinnen met kinderen werden opgelicht en uitgezogen door DSB. Een maand geleden deed iedereen nog of er niks aan de hand was. Die mensen die zijn opgelicht waren zogenaamd "Tokkies", die niet zo moesten zeiken. Maar iedereen in het circuit wist allang hoe de vork werkelijk in de steel zat. Ze hadden er alleen persoonlijk belang bij de beerput dicht te laten, want ze hebben allemaal in meer of mindere mate vuile handen.

Nu het faillissement van DSB als een zwaard van Damocles boven het hoofd hangt van al het liegende graaituig, weet men ineens niet hoe snel men de wanpraktijken moet veroordelen (Bos, Zalm) of zelfs excuses aan moet bieden (Scheringa & Co.). Ook een nette schikking is plotseling mogelijk. Nu kan het ineens wel, en dat allemaal dankzij die ene man die vijf minuten kreeg bij Goedemorgen Nederland.
pi_73322130
Hoe kansloos, wat een kut leven moet je hebben haatbaard.

Je bent vast zo'n loser die erin getrapt is, dollartekens zag en zo snel mogelijk die nieuwe tv of auto wilde. Ik mag hopen dat je snel de WSNP terechtkomt en mag leven van 3 tientjes per maand

Opruiend gedrag, zou eigenlijk een ban op moeten staan..
pi_73322135
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 22:57 schreef haatbaard het volgende:
Die Pieter Lakeman is gewoon een held. Een moderne Robin Hood!

Blijkbaar is onze maatschappij al zo geperverteerd, dat zelfs de politiek en de toezichthouders jarenlang hebben geaccepteerd dat jonge gezinnen met kinderen werden opgelicht en uitgezogen door DSB. Een maand geleden deed iedereen nog of er niks aan de hand was. Die mensen die zijn opgelicht waren zogenaamd "Tokkies", die niet zo moesten zeiken. Maar iedereen in het circuit wist allang hoe de vork werkelijk in de steel zat. Ze hadden er alleen persoonlijk belang bij de beerput dicht te laten, want ze hebben allemaal in meer of mindere mate vuile handen.

Nu het faillissement van DSB als een zwaard van Damocles boven het hoofd hangt van al het liegende graaituig, weet men ineens niet hoe snel men de wanpraktijken moet veroordelen (Bos, Zalm) of zelfs excuses aan moet bieden (Scheringa & Co.). Ook een nette schikking is plotseling mogelijk. Nu kan het ineens wel, en dat allemaal dankzij die ene man die vijf minuten kreeg bij Goedemorgen Nederland.
die schikking is bekend gemaakt de avond voor goedemorgen nederland. Dus die vlieger gaat niet op.
De klachten waren opgesplitst in 2 kampen. Dsbramp met jejje hendrix en hypoteekleed met lakeman. Dsb trof een schikking met jelle hendrix en vervolgens begint lakeman dit te roepen.

Maar daar ga jij aan voorbij

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2009 23:04:30 ]
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 23:01:26 #10
104871 remlof
Europees federalist
pi_73322157
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 22:56 schreef TheFrankey het volgende:

[..]

tja. Het blijft speculatief. Ik zeg. Dsb en de problemen deel 3
Zo dan, de TS mag er altijd een draai aan geven natuurlijk.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 oktober 2009 @ 23:01:36 #11
862 Arcee
Look closer
pi_73322163
Tvpoen
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_73322189
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 23:00 schreef TheFrankey het volgende:

[..]

die schikking is bekend gemaakt de avond voor goedemorgen nederland. Dus die vlieger gaat niet op
Dat zijn onbelangrijke details voor sommige mensen! Die zien alleen het kwaad bij anderen, en kunnen de hand niet in eigen boezem steken!
pi_73322244
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 22:57 schreef haatbaard het volgende:
Die Pieter Lakeman is gewoon een held. Een moderne Robin Hood!_O_
damm, witte wijn all over the place

Lakeman is een verzuurde oude zeurpiet met een attention disorder.

Imho, natuurlijk
pi_73322277
Vandaag bij de Friday Move van BNR was er een goed stuk over, dat het allemaal nogal meevalt en opgeblazen wordt.

Met als nieuwtje overigens dat Scheringa terugtreed en die nieuwe man het overneemt in de raad van bestuur. Al geloof ik daar niet zo heel veel van.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 23:06:04 #15
271819 haatbaard
El Capitano!
pi_73322297
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 22:52 schreef TheFrankey het volgende:
daar ga je weer met een populistische titel. Lakeman is gek.
Waar was je eigenlijk toen rabobank zat te soupen met een vreemde spaarhypotheek. Duizenden het schip in.
En toen je ging meebetalen aan de praktijken van de systeembanken met louche zaken?

Haatbaard je doet je naam eer aan.
Ga toch weg man. Ik heb zelf duizenden euro's verloren door de Rabobank en haar woekerpolissen. Gelukkig kan ik het lijden, maar wat mij betreft is die bank gewoon de volgende. Gegraaid en opgelicht hebben die banken allemaal, de één alleen een beetje meer dan de ander.

DSB spande overduidelijk de kroon, maar heeft al lang genoeg de tijd gehad om orde op zaken te stellen. Zoals ik eerder al schreef: nu wordt het menens. En daar heeft DSB toch echt helemaal zelf op aangestuurd, door het probleem meer dan een jaar te laten dooretteren, de gedupeerden ondertussen in onzekerheid latend, terwijl half Nederland zijn gal over deze zogenaamde "Tokkies" kon spuwen.

Heb je enig idee wat zoiets met een gezin doet, om zolang in een dergelijke spanning te moeten zitten? Alleen daarvoor heeft men al recht op een fikse schadevergoeding
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 23:07:13 #16
271819 haatbaard
El Capitano!
pi_73322326
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 23:01 schreef remlof het volgende:

[..]

Zo dan, de TS mag er altijd een draai aan geven natuurlijk.
Ook prima hoor.
pi_73322356
kom op haatbaard je bent wel erg subjectief.
pi_73322377
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 23:06 schreef haatbaard het volgende:
Heb je enig idee wat zoiets met een gezin doet, om zolang in een dergelijke spanning te moeten zitten? Alleen daarvoor heeft men al recht op een fikse schadevergoeding
Je moet maar zo denken, in die spanning zitten is erg. Maar dankzij Becam en Leen hebben ze wel een mooie LCD om naar te kijken, in de nieuw gebouwde serre. En dat moet de spanning toch wel dragelijk maken?

Het probleem zit NIET bij de banken, het probleem zit bij de mensen die op te grote voet wensen te leven. Die kopen om kopen, kopen om het maar te hebben en voornamelijk het kopen om te patsen. Hoe de fuk kan een jochie van amper 20 jaar een nieuwe BMW rijden? Juist, door dom tokkie gedrag. Dat heeft niets met de bank te maken, maar met het tokkie wat maar overal een handtekening onder zet.
pi_73322384
Kan iemand misschien even op een rijtje zetten wat de euvels zijn bij de DSB?
I´m back.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 23:10:15 #20
104871 remlof
Europees federalist
pi_73322410
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 23:04 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

damm, witte wijn all over the place

Lakeman is een verzuurde oude zeurpiet met een attention disorder.

Imho, natuurlijk
Hij heeft ook een mening over de Nederlandse immigratie-politiek kennelijk: http://nl.wikipedia.org/wiki/Pieter_Lakeman

/offtopic
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 23:10:40 #21
271819 haatbaard
El Capitano!
pi_73322422
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 23:00 schreef Tha_Duck het volgende:
Hoe kansloos, wat een kut leven moet je hebben haatbaard.

Je bent vast zo'n loser die erin getrapt is, dollartekens zag en zo snel mogelijk die nieuwe tv of auto wilde. Ik mag hopen dat je snel de WSNP terechtkomt en mag leven van 3 tientjes per maand

Opruiend gedrag, zou eigenlijk een ban op moeten staan..
Man ik heb geeneens een teevee en ook al geen auto. Je kent me helemaal niet. Ik geef helemaal niks om materiële zaken. Wel geef ik om het welzijn van jonge gezinnen. Dat vind ik ontelbare malen belangrijker dan al die rotzooi die jij hier opnoemt.

In de WSNP terecht komen zal ik overigens nooit, dus maak je maar geen illusies. Ik heb ook niks lopen bij DSB dus heb er verder ook geen enkel persoonlijk belang bij.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 23:12:47 #22
141482 Q.
JurassiQ
pi_73322489
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 23:09 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Je moet maar zo denken, in die spanning zitten is erg. Maar dankzij Becam en Leen hebben ze wel een mooie LCD om naar te kijken, in de nieuw gebouwde serre. En dat moet de spanning toch wel dragelijk maken?

Het probleem zit NIET bij de banken, het probleem zit bij de mensen die op te grote voet wensen te leven. Die kopen om kopen, kopen om het maar te hebben en voornamelijk het kopen om te patsen. Hoe de fuk kan een jochie van amper 20 jaar een nieuwe BMW rijden? Juist, door dom tokkie gedrag. Dat heeft niets met de bank te maken, maar met het tokkie wat maar overal een handtekening onder zet.
De vraag is dus eigenlijk: wie moet die tokkies tegen hun eigen domheid beschermen? Is dat de taak van de bank? Van de overheid/toezichthouder? Of bestaat er ook nog zoiets als eigen verantwoordelijkheid?
For great justice!
pi_73322493
Ja, jij zal je zorgen maken om jonge gezinnen. Die haat je waarschijnlijk nog harder dan jezelf omdat ze het beter hebben dan jouw. Allemaal smoesjes.

Dirk heeft het ook goed voor met jonge gezinnen zegt hij altijd. En jij ook. Dus jij bent Dirk look-a-alike.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 23:14:27 #24
271819 haatbaard
El Capitano!
pi_73322542
quote:

[..]

Welnee, je hebt geen idee waarover je praat. Heb je die lui weleens op televisie gezien? In de meeste gevallen zijn dat helemaal geen mensen die er warmpjes bijzitten, omringd door bergen spullen die ze eigenlijk helemaal niet konden betalen.

Dit bedoel ik nou: dat dedain! Die minachting voor mensen die in goed vertrouwen hun handtekening hebben gezet onder een illegaal wurgcontract van DSB. Walgelijk gewoon , dit land en zijn bewoners is echt hartstikke ziek.
pi_73322568
Gezellig topic
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_73322576
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 23:12 schreef Q. het volgende:

[..]

De vraag is dus eigenlijk: wie moet die tokkies tegen hun eigen domheid beschermen? Is dat de taak van de bank? Van de overheid/toezichthouder? Of bestaat er ook nog zoiets als eigen verantwoordelijkheid?
In de allereerste plaats is dat eigen verantwoordelijkheid. Natuurlijk heeft de bank een zorgplicht, en ik ga ervanuit dat er bij de DSB ruim mee omgesprongen is. Maar echt mensen bewust naar de klote helpen, dat geloof ik niet. Dat kan nooit goed zijn voor je bank, want je krijgt je geld niet terug bij een schuldsanering. Het zal ongetwijfeld allemaal randje zijn overigens wat de DSB deed.

Maar volgens mij doet elke geldverstrekker dat. Iemand bekend met het koop nu, betaal later van de Mediamarkt? Dat schijnt ook behoorlijk vel over de oren te zijn hoor.
pi_73322650
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 23:14 schreef haatbaard het volgende:
Welnee, je hebt geen idee waarover je praat. Heb je die lui weleens op televisie gezien? In de meeste gevallen zijn dat helemaal geen mensen die er warmpjes bijzitten, omringd door bergen spullen die ze eigenlijk helemaal niet konden betalen.
Nu ga je mis. Want dat hoef ik niet op de TV te zien. Mijn werkgever is actief in de schuldsanering en ik zie daar dagelijks de tokkies die erin komen. En dat zijn altijd tokkies via dezelfde constructies, schulden bij Wehkamp en Otto. Mobiele rekeningen van 1000 euro. Ook constant doorlopende kredieten en dat soort shit. Eigenlijk is het heel eenvoudig, 90% verdient het om op een houtje te bijten.

Dus je kletst naar mijn mening, ik zie het van zeer nabij en heb er dus redelijk zicht op.

Maar ze hebben wel een paar jaar een nieuwe tv en wasmachine gehad, en dat is fijn. Laat ze nu maar bloeden die tokkies!
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 23:18:26 #28
271819 haatbaard
El Capitano!
pi_73322659
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 23:15 schreef Tha_Duck het volgende:
Natuurlijk heeft de bank een zorgplicht, en ik ga ervanuit dat er bij de DSB ruim mee omgesprongen is.
"ruim mee omgesprongen" Je loopt achter.

DSB heeft inmiddels allang toegegeven dat men de boel heeft belazerd, en daar zelfs al excuses voor aangeboden. Ook minister Bos heeft inmiddels zijn afkeuring uitgesproken over de DSB-praktijken, omdat die blijkbaar ook geen andere uitweg meer zag. Het was gewoon pure oplichterij, het voldoet aan alle kenmerken daarvan.
pi_73322679
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 23:14 schreef haatbaard het volgende:

[..]

Dit bedoel ik nou: dat dedain! Die minachting voor mensen die in goed vertrouwen hun handtekening hebben gezet onder een illegaal wurgcontract van DSB. Walgelijk gewoon , dit land en zijn bewoners is echt hartstikke ziek.
dat laatste ben ik met je eens. Alleen de analyse is anders. Hoe de fuck kunnen mensen nu contracten voor vele 10 laat staan 100 duizenden euros aangaan zonder dat het ze interesseert waarvoor ze tekenen? En waarom is het zo vanzelfsprekend dat iemand anders daar de rekening voor pakt?
pi_73322694
Ja, want? Kreeg je iets waar je niet om vroeg dan? Wat is er precies het oplichtersprincipe aan?

Ik vind het schandalig dat een bank dat moet toegeven onder druk. Tokkies hadden ook kunnen informeren bij andere banken en evt. de buurman om te vragen of het wel verantwoord was.

Als ik jouw nu een glas melk verkoop voor 500 euro. Ben ik dan een oplichter, of ben jij gewoon dom?
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 23:24:48 #31
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_73322831
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 23:19 schreef Tha_Duck het volgende:
Als ik jouw nu een glas melk verkoop voor 500 euro. Ben ik dan een oplichter, of ben jij gewoon dom?
Beide...

Dat maakt het ook een beetje lastig. De tokkie is dom dat hij/zij een lening/hypotheek afsluit die hij/zij eigenlijk niet kan betalen. En de DSB bank zijn een stelletje oplichters omdat ze leningen/hypotheken verkopen aan mensen die het eigenlijk net niet kunnen betalen...
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 23:25:24 #32
141482 Q.
JurassiQ
pi_73322848
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 23:19 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

Hoe de fuck kunnen mensen nu contracten voor vele 10 laat staan 100 duizenden euros aangaan zonder dat het ze interesseert waarvoor ze tekenen? En waarom is het zo vanzelfsprekend dat iemand anders daar de rekening voor pakt?
Amen.
For great justice!
pi_73322863
Waarom?

Ik heb toch niet gezegd dat het speciale melk was, of extra super. Ik zeg gewoon eerlijk dat het uit een pak komt, dat ik heb gekocht voor een kwartje.
pi_73322885
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 23:25 schreef Q. het volgende:

[..]

Amen.
Waarom zou je lezen? Daar heb je geen tijd voor, je moet zo snel mogelijk via 123postkrediet de envelop weer opsturen, zodat je bij wehkamp die prachtige voetmassage kan bestellen!!
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 23:28:00 #36
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_73322923
Zojuist bij Nova hadden ze de directie met lijkbleke gezichten zien rondlopen in de bank
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 23:28:17 #37
271819 haatbaard
El Capitano!
pi_73322931
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 23:19 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

dat laatste ben ik met je eens. Alleen de analyse is anders. Hoe de fuck kunnen mensen nu contracten voor vele 10 laat staan 100 duizenden euros aangaan zonder dat het ze interesseert waarvoor ze tekenen? En waarom is het zo vanzelfsprekend dat iemand anders daar de rekening voor pakt?
Dat is de andere kant van de medaille en dat is ook ziek. Maar dan hebben we het wel over driekwart van Nederland. Waarvan de meesten gelukkig niet zo stom waren om dit bij DSB te doen.

Iedereen had het op een gegeven moment alleen nog maar over huizen kopen, keukens kopen (met kookeiland uiteraard), badkamers kopen en, als het er nog vanaf kan, boten kopen. En ohja, ook over de alsmaar stijgende overwaarde, want door steeds meer schulden aan te gaan zouden we allemaal vanzelf steeds rijker worden!

Het was één grote consumptiehype, en bijna niemand ging er tegenin, want iedereen verdiende er geld aan. Dat dat geld in de oorsprong allemaal geleend was, interesseerde zelfs DNB niet: het ging toch lekker zo? Die paar lieden die wel tegensputterden werden weggezet als azijnzeikers of erger.
pi_73322963
Ik denk het wel.

En over 3 jaar leent iedereen er weer vrolijk bakken met geld.

Buiten het feit dat ik denk dat de DSB financieel zelf gezond is en er genoeg vermogen in kas is en blijft binnenkomen aan de uitstaande schulden zal Wouter-kabouter het niet kunnen maken om de bank om te laten vallen.Dan zal hij eerst Fortis en ABN moeten laten afstorten. Anders kan hij veel, heel veel trammelant verwachten.
pi_73322972
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 23:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zojuist bij Nova hadden ze de directie met lijkbleke gezichten zien rondlopen in de bank
Ja, de lampen waren niet goed afgesteld. Heb ik al over gebeld met de TD.
pi_73323014
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 23:29 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik denk het wel.
Buiten het feit dat ik denk dat de DSB financieel zelf gezond is en er genoeg vermogen in kas is en blijft binnenkomen aan de uitstaande schulden zal Wouter-kabouter het niet kunnen maken om de bank om te laten vallen.
De DSB is geen systeembank

die gaat echt om hoor
Bos was pislink die gaat die tent echt niet redden
pi_73323022
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 23:29 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik denk het wel.

En over 3 jaar leent iedereen er weer vrolijk bakken met geld.

Buiten het feit dat ik denk dat de DSB financieel zelf gezond is en er genoeg vermogen in kas is en blijft binnenkomen aan de uitstaande schulden zal Wouter-kabouter het niet kunnen maken om de bank om te laten vallen.Dan zal hij eerst Fortis en ABN moeten laten afstorten. Anders kan hij veel, heel veel trammelant verwachten.
nou, DSB financieel gezond? Een bank is zo gezond als zijn clientele, nietwaar?

En de omvang van DSB is nietig t.a.v. Fortis of ABN.
pi_73323029
Ja? Want dat baseer je op welke cijfers waarvan je een betrouwbare en onomstotelijke bron hebt?
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 23:32:41 #43
271819 haatbaard
El Capitano!
pi_73323041
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 23:19 schreef Tha_Duck het volgende:
Wat een onzin. Achteraf kun je altijd zeggen dat iemand die is opgelicht "gewoon dom" was. Achteraf ja, want morgen stink jij ineens ergens in zonder dat je er erg in hebt, maar jij bent toch zeker niet dom? Opgelicht worden kan de besten overkomen, zelfs de hardste zakenlui.

Kijk eens naar al die mensen en bedrijven die door Madoff zijn opgelicht. Daar zaten de allerrijksten en de succesvolste Amerikaanse zakenbanken bij. Allemaal "gewoon dom"? Allemaal Tokkies? Hou toch alsjeblieft eens op met je walgelijke denigrerende onzin.
pi_73323065
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 23:31 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

nou, DSB financieel gezond? Een bank is zo gezond als zijn clientele, nietwaar?
Zolang je een positief saldo hebt, ben je volgens mij toch gewoon gezond? En de clientele zijn niet failliet ofzo, hooguit een paar jankerds met een koopsompolis. De meeste mensen zullen gewoon de hypo moeten betalen, ongeacht wat er in de media is.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 23:33:48 #45
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_73323067
quote:

[..]

Ben je 12 ofzo? Van een koopsompolis koop je geen tv. En het zijn die koopsompolissen die het probleem zijn. En ik vertel hier niets bijzonders: het heeft in alle kranten gestaan.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_73323138
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 23:32 schreef haatbaard het volgende:

[..]

Wat een onzin. Achteraf kun je altijd zeggen dat iemand die is opgelicht "gewoon dom" was. Achteraf ja, want morgen stink jij ineens ergens in zonder dat je er erg in hebt, maar jij bent toch zeker niet dom? Opgelicht worden kan de besten overkomen, zelfs de hardste zakenlui.

Kijk eens naar al die mensen en bedrijven die door Madoff zijn opgelicht. Daar zaten de allerrijksten en de succesvolste Amerikaanse banken bij. Allemaal "gewoon dom"? Allemaal Tokkies? Hou toch alsjeblieft eens op met je walgelijke denigrerende onzin.
Als jij ophoudt met je insinuerende, nergens feitelijk op gebaseerde, opmerkingen. Het enige wat je probeert is je nick eer aan doen, en haat en onzekerheid zaaien.

En ja, deze mensen waren dom. Die hebben niet gelezen, en alleen maar de mooie spulletjes en het geweldige grote huis gezien waar ze moesten wonen om broer/zus/oom/tante/etc. de ogen uit te steken.
pi_73323139
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 23:33 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Zolang je een positief saldo hebt, ben je volgens mij toch gewoon gezond? En de clientele zijn niet failliet ofzo, hooguit een paar jankerds met een koopsompolis. De meeste mensen zullen gewoon de hypo moeten betalen, ongeacht wat er in de media is.
die klanten hebben nou niet echt een positief saldo. En kale kippen.... vul het maar in.

En een concurrent minder is natuurlijk ook altijd fijn
pi_73323160
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 23:15 schreef Five_Horizons het volgende:
Gezellig topic
en dit dus.
pi_73323181
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 23:33 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Ben je 12 ofzo? Van een koopsompolis koop je geen tv. En het zijn die koopsompolissen die het probleem zijn. En ik vertel hier niets bijzonders: het heeft in alle kranten gestaan.
Zoals ik ook al aangehaald heb: ook het grote huis valt daaronder. Gewoon het materialistisch wat er op dit moment heerst. Dat heeft niet met DSB of banken te maken, maar met de mentaliteit die er tegenwoordig heerst. Het groot, groter grootst wat mensen graag hebben. We zijn niet meer tevreden met een rijtjeswoning, Opel Corsa en een bank van de Leen Bakker. Nee het moet vrijstaand, grote auto en dure design bank zijn van Jan.
pi_73323216
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 23:35 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

die klanten hebben nou niet echt een positief saldo. En kale kippen.... vul het maar in.
Volgens mij zijn de kippen niet kaal op dit moment.. Er is een hoop gebrul, maar ik ken weinig mensen met een daadwerkelijke koopsompolis bij de DSB die kaal zijn nu.. Hooguit vreten ze wat minder luxe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')