quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:24 schreef Seven. het volgende:
Ik heb nieuw vervoer!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bekend vervoersmiddel hier ja.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:24 schreef Seven. het volgende:
Ik heb nieuw vervoer!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
schattig!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:24 schreef Seven. het volgende:
Ik heb nieuw vervoer!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eind juli ga ik erin. Zie ook K&W: Mijn Brusselse studiootje.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:27 schreef Niara het volgende:
[..]
schattig!
hoe zit het trouwens met dat appartement?
Ja, ik ga er zo voor het eerst mee naar mijn werk.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:37 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Bekend vervoersmiddel hier ja.
6 jaar geleden, toen ik 16 was, was het nóg erger.
Hele meetings (ada) waar we toen ongeveer al met 900 man waren.
4takt geluid > scooters
ik kijk hem hier gewoon thuisquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Eind juli ga ik erin. Zie ook K&W: Mijn Brusselse studiootje.
Waar kijken jullie de finale? Ik denk dat ik tegen 19 uur richting Dépot ga aan de Beurs, ons eigen Hoofdkwartier in Brussel. Gisteren was het wel laaiend druk trouwens, zeker tweehonderd man. Mooi hoor! Maar toch jammer dat ik niet in Nederland kan zijn.
Nee, maar samen met mede-Hollanders het Wilhelmus zingen verbroedert.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:55 schreef Mr_Moon het volgende:
euh ja? Als ze winnen dan is dat leuk maar ik zal er niet wakker van liggen... Het is maar een spelletje...
Wat moet je dan? Jezelf helemaal klem zuipe? Daar heb ik geen voetbal voor nodig....
Europees model maar wel degelijk verschillen. Bijvoorbeeld cc's voor tweewielers.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:59 schreef Mr_Moon het volgende:
is gewoon een europees rijbewijs, dus geen aparte regels...
Nee, dan moet je eerst je rijbewijs omzetten en er gaan wonen natuurlijk.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:34 schreef Mr_Moon het volgende:
wat dus betekent dat je in Belgie met je nederlands auto rijbewijs gewoon een 125 cc brommer/motor kunt/mag rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |