wat verwacht je dan? Brussel is een wereldstad, en geen Hardenberg of zoquote:Op maandag 5 juli 2010 11:55 schreef MoneyTalks het volgende:
Nee serieus, hier ben je dan voor geëmigreerd? Zag je dit ook al zo voor je toen je nog in Nederland zat?
Want uiteraard verhuis je naar hartje Brussel voor de ruimtequote:Op maandag 5 juli 2010 11:55 schreef MoneyTalks het volgende:
Nee serieus, hier ben je dan voor geëmigreerd? Zag je dit ook al zo voor je toen je nog in Nederland zat?
Ik ben geëmigreerd drie jaar geleden om te studeren. Met als plan om na de studie wel weer verder te zien. Nu heb ik hier een droombaan gevonden en superleuk huisje. Ik vind dit a) een geslaagde emigratie en b) ik ben inderdaad méér dan tevreden. Kijk dan, alles daar is perfect in orde, dit is echt precies wat ik zocht.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:55 schreef MoneyTalks het volgende:
Centrum, ter hoogte van Anneessens maar dan nog een stukje naar rechts als je naar Noord kijkt.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:29 schreef Muridae het volgende:
Waar woonde je eerst ?
Molenbeek ? Schaarbeek ?
Zelf heb ik een tijdje in Jette gewoond.
Ik hou de muren wit, gewoon zoals het is. Verder hoef ik niet zoveel meer aan te schaffen want ik heb bijna alles al. Dat hoekje waar nu de stoel staat, daar komt een Lack boekenkast onder het raam maar dan op zijn zij met wieletjes eronder. TV en paar plantjes, LivingColors erop en dan is dat klaar. Dan komt daar tegenover een chaise longue of een kleine tweezits. In de keuken zet ik mijn mini eettafeltje, was ooit van mijn opa maar die heb ik helemaal opgeknapt. Dan komt het bed precies daar waar de fotos van de woonkamer gemaakt zijn, samen met mijn gaderobekast en dat kastje waar dan nog die spiegel bovenop komt. Ik kan nog wel wat extra bergruimte gebruiken.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat verwacht je dan? Brussel is een wereldstad, en geen Hardenberg of zo
Je woont in zo'n stad misschien klein (maar het ziet er allemaal erg leuk uit Seven!) maar je hebt wel alles wat zo'n stad te bieden heefthet is een heel andere sfeer
Nu ontopic:
Ziet er leuk uit! Wat voor kleuren ga je gebruiken?
ik wou dat ik weer ging verhuizen haha ik vind alles inrichten en zo zoooo leuk
quote:Op maandag 5 juli 2010 15:17 schreef Loveless85 het volgende:
Heb je die Amerikaan ook al weggeflikkert of niet?
Die ben je zo kwijt met al die buitenlanders daarquote:Op maandag 5 juli 2010 15:39 schreef Seven. het volgende:
Ondertussen heb ik ook al een nieuw vriendje:
[ afbeelding ]
En hij heeft een heel mooi plekje op de overdekte binnenplaats.
Afsluitbare overdekte binnenplaats.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:43 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Die ben je zo kwijt met al die buitenlanders daar
Stel je een rechthoek voor op zijn kant. Linkerhoek onder is keuken/badkamer, de rest is woonkamer (en ja, mijn bed staat daar middenin). Misschien morgen zin om te paintenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:49 schreef wonderer het volgende:
Ziet er wel netjes en schoon uit. Ik kan me alleen niet goed een voorstelling maken van de indeling. Plattegrondje?
www.floorplanner.comquote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:43 schreef Seven. het volgende:
[..]
Afsluitbare overdekte binnenplaats.![]()
[..]
Stel je een rechthoek voor op zijn kant. Linkerhoek onder is keuken/badkamer, de rest is woonkamer (en ja, mijn bed staat daar middenin). Misschien morgen zin om te painten.
Mijn ladder kan ik nergens kwijt, dat is het probleem. Maar ik wil 'm ook niet wegdoen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:29 schreef rhubarbje het volgende:
Ladder?
Klaptafel voor op je balkon? Heb ik ook! heel handig
zo kan ik met een ligstoel gaan liggen maar ook lekker lunchen in de zon!
Die lackdingen verven is kut
ik heb het ooit een keer gedaan maar het is zo'n meeeeega opgave want je moet speciale (duurdere) verf hebben want je kunt ze niet schuren (ik weet het niet meer helemaal het is 6 jaar geleden haha) dus je moet eerst een andere laag of zoiets...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |