SPOILER: waarschuwing, denk na voordat je klikt!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou moet ik die troep opruimen![]()
![]()
!!111einz
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
daar ben k er al eens eentje tegen gekomen... DIE AL DOOD WAS!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:09 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Zuig ze op, stofzuiger staat er al.
gewoon een huurhuis.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:11 schreef Acinonyx het volgende:
Wat is dat trouwens voor krot waarin TS woont dat de muizen overal rond huppelen ?
Het geeft juist aan dat TS heel veel eten in huis heeft en heel rijk is. Muizen houden van culinaire shizzle.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:11 schreef Acinonyx het volgende:
Wat is dat trouwens voor krot waarin TS woont dat de muizen overal rond huppelen ?
nee, t-mobilequote:
want in koophuizen zitten ze niet?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:13 schreef marcel-o het volgende:
[..]
gewoon een huurhuis.
en dit is ook één van de redenen dat ik weg ga begin volgend jaar
alsof het niets kostquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:16 schreef vogelkooi het volgende:
veel beter dan en vriendin die aan de rode klats is.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:14 schreef MASD het volgende:
[..]
Het geeft juist aan dat TS heel veel eten in huis heeft en heel rijk is. Muizen houden van culinaire shizzle.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:14 schreef marcel-o het volgende:
[..]
nee, t-mobile
dat ding is fucking oud, van een training van mn vorige baan..
wtf leg k alles uit wat niet het onderwerp is
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:21 schreef TheFrankey het volgende:
dat beestje heeft veel te lijden gehad zo te zien. Ik vind het best zielig, ik zou hem gewoon vangen en verderop weer uitzetten.
Dat je dan hier stoer gaat doen met je foto zegt veel over je. Stik erin TS
kom jij met je blokfluit langs?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:21 schreef TheFrankey het volgende:
dat beestje heeft veel te lijden gehad zo te zien. Ik vind het best zielig, ik zou hem gewoon vangen en verderop weer uitzetten.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:21 schreef TheFrankey het volgende:
De meeste muizen weten hoe je sterke lasers moet gebruiken. Deze delen ze dan met zijn allen en zo komen ze huizen binnen. Was ook zo bij Tom & Jerry en ik heb het een keer in het echt gezien, echt tof dat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:18 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Het geeft aan dat TS' muren van karton zijn
DIE OGEN IN HET DONKERquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:24 schreef MASD het volgende:
[..]
De meeste muizen weten hoe je sterke lasers moet gebruiken. Deze delen ze dan met zijn allen en zo komen ze huizen binnen. Was ook zo bij Tom & Jerry en ik heb het een keer in het echt gezien, echt tof dat.
quote:
Dat zijn niet de ogen maar de lasers. Deze zitten verscholen in hun ogen en komt 's nachts tevoorschijn. Daarom kom je er ook pas 's ochtends achter dat ze gaten hebben gemaakt.quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:21 schreef cvboer het volgende:
Wees blij dat het alleen maar bloed is. Met een beetje pech hadden de ingewanden eruit gelegen....
Misschien is dit een oplossing voor je TS,[ afbeelding ]
Die kop erboven verpest de hele fotoquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kun je beter de dochters van Agnes Kant hebben
[ afbeelding ]
kutquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:04 schreef Opgezet het volgende:
ag gossie, arme muis![]()
Misschien had zij wel allemaal kleine baby muisjes, die nu alleen zonder moeder zitten
Nee, toch niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
whehe ja.. k trek mn boxer uit om in mn stoppenkast te gaan lekken uit mn pielemans zodat men denkt dat ik een loopse chick benquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:10 schreef gniffie het volgende:
Een muis vermoorden om te verschuilen dat je bent doorgelektVolgens mij spelen je hormonen wel heel erg op meisje
Hyves iemand? Ik zou die linker best willen doen...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |