Hier wel.quote:
mjah, wil ik nog even mee wachten. Als ik te vroeg ga eten ga ik van die vreetbuien krijgen 's-avonds.quote:
Ik wil ook wachten, ik wacht ook. Laat etenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
mjah, wil ik nog even mee wachten. Als ik te vroeg ga eten ga ik van die vreetbuien krijgen 's-avonds.
quote:Vrede is een flesje op uw kop
De IgNobelprijs voor de Vrede gaat naar een Zwitsers vijftal. Stephan Bolliger, Steffen Ross, Lars Oesterhelweg, Michael Thali en Beat Kneubuehl van de universiteit van Bern kregen hem naar aanleiding van een baanbrekende studie waarin ze onderzochten of het beter is op het hoofd te worden gemept met een vol of een leeg flesje bier
papierquote:
ik eet bijna altijd s'nachtsquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
mjah, wil ik nog even mee wachten. Als ik te vroeg ga eten ga ik van die vreetbuien krijgen 's-avonds.
harde werkerquote:
MPG vragenquote:
Slaquote:
whehehequote:
rucolaquote:
Nee, ze is niet zwangerquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
hey MPG we hebben muck al een tijdje niet gezien.
is ze toch zwanger
Lekker hoorquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
rucola
met tonijn, ananas en mais, daarover heen een klein beetje aceto de balsamico. De echte, uit modena
Ananasquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
rucola
met tonijn, ananas en mais, daarover heen een klein beetje aceto de balsamico. De echte, uit modena
Slaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |