Staat wel leuk bij zo'n legerjas!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Komt ook alleen maar door die hoge hakken onder z'n gelaarsde voet
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
ah ok, 'slechts' geldschieter en Bram is de producent
Vlemmix is ook producent van beroep (o.a.) dus dat hoeft niet zo te zijnquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
jij hebt net gooische vrouwen gekeken, toch? daar draaiden ze heel lang een nummer, weet jij welke dat is? ik wil het youtubeje zoeken maar ik weet geen titel, geen zanger. . .quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:55 schreef Dementor het volgende:
Hij houd er natuurlijk wel een bijzonder immigratiebeleid op na.
Ik erh heb niet zo goed opgelet tijdens deze aflevering.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
jij hebt net gooische vrouwen gekeken, toch? daar draaiden ze heel lang een nummer, weet jij welke dat is? ik wil het youtubeje zoeken maar ik weet geen titel, geen zanger. . .
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik weet niet wie er meedoet, dus dat kan ik niet zeggen![]()
Is dat zo? Als de show van Vlemmix is, dan is hij toch de producent, anders was hij aandeelhouder. Bram zal misschien de techniek op zich nemen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
jammerquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik erh heb niet zo goed opgelet tijdens deze aflevering.
Dat jumping to conclusions steeds, vind ik grappig.quote:
quote:
wiki geeft goed aan wat ik bedoel:quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is dat zo? Als de show van Vlemmix is, dan is hij toch de producent, anders was hij aandeelhouder. Bram zal misschien de techniek op zich nemen?
quote:Een producent is een persoon, organisatie of bedrijf dat producten of diensten levert. Letterlijk betekent het maker.
ditoquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat jumping to conclusions steeds, vind ik grappig.![]()
(En ik ben verder ook nauwelijks op de hoogte hoor, vind het gewoon wel geinig hoe er gevist wordt)
ja, laat dat maar aan mij overquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:03 schreef Gert het volgende:
[..]
(En ik ben verder ook nauwelijks op de hoogte hoor, vind het gewoon wel geinig hoe er gevist wordt)
Er mag eigenlijk niet veel naar buiten gebracht worden nog, vandaar de ruis. Maar:quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind het sowieso raar dat er al wat naar buiten gebracht mag worden. Een hoop ruis is het gevolg
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:03 schreef Gert het volgende:
[..]
ik denk dat we van Johan niks merken, neemt niet weg dat het nog steeds een kutprogramma kan wordenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:08 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb er een slecht gevoel over, volgens mij wordt het een kutprogramma (alleen dan zonder kutten).
Een kermis met Johan Vlemmix.
Maar wie weet valt het mee.
Morgenavond samen een hapje eten?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Er mag eigenlijk niet veel naar buiten gebracht worden nog, vandaar de ruis. Maar:
[..]
Dat vind ik symphatiek en flexibel van je.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:10 schreef debuurvrouw het volgende:
En ik ben heus van plan om het serieus een kans te geven, voor ik automatisch in kamp "anti" word geschaard
Sorry, ben een beetje over-enthousiast iddquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb alleen maar het gevoel dat ik in een slechte reklamespot ben aangeland.![]()
slechte reclamespot, klinkt al wel anti. Ik gok dat jij anti wordtquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, en zolang er niets over bekend is kan je er lang of kort over lullen, echt wijzer word je toch niet. Ik heb alleen maar het gevoel dat ik in een slechte reklamespot ben aangeland.![]()
En ik ben heus van plan om het serieus een kans te geven, voor ik automatisch in kamp "anti" word geschaard
Kook jij?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Morgenavond samen een hapje eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |