Het kan, maar 24/7 streams maakt me dan wel weer nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:08 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb er een slecht gevoel over, volgens mij wordt het een kutprogramma (alleen dan zonder kutten).
Een kermis met Johan Vlemmix.
Maar wie weet valt het mee.
Zumba en Pilatesquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat vind ik symphatiek en flexibel van je.
Hoe wil jij dit noemen dan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
slechte reclamespot, klinkt al wel anti. Ik gok dat jij anti wordt
Ik voel jequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hoe wil jij dit noemen dan?
Ik hou gewoon niet van overduidelijke manipulatie. ik denk dan: kom met info als je concreet iets hebt én als je er iets over mag zeggen.
Ja, maar, het is zo leuk om erover te speculeren zien worden doen zeggen word schrijven.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hoe wil jij dit noemen dan?
Ik hou gewoon niet van overduidelijke manipulatie. ik denk dan: kom met info als je concreet iets hebt én als je er iets over mag zeggen.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, en zolang er niets over bekend is kan je er lang of kort over lullen, echt wijzer word je toch niet. Ik heb alleen maar het gevoel dat ik in een slechte reklamespot ben aangeland.![]()
En ik ben heus van plan om het serieus een kans te geven, voor ik automatisch in kamp "anti" word geschaard
Ik hoor het al, dat wordt niksquote:
Ja ja, vooral als je zelf wel één en ander weet en je anderen kunt teasenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, maar, het is zo leuk om erover te speculeren zien worden doen zeggen word schrijven.
Dat vind ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, maar, het is zo leuk om erover te speculeren zien worden doen zeggen word schrijven.
Nee, laten we het eten maar overslaan, gelijk maar "to the point", wel zo handigquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik hoor het al, dat wordt niks
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, en zolang er niets over bekend is kan je er lang of kort over lullen, echt wijzer word je toch niet. Ik heb alleen maar het gevoel dat ik in een slechte reklamespot ben aangeland.![]()
En ik ben heus van plan om het serieus een kans te geven, voor ik automatisch in kamp "anti" word geschaard
Dat lijkt me zeer verstandig, je mag uiteindelijk niks specifieks zeggen, dus speculaties alom, er zijn mensen die dat leuk vinden. Je krijgt van dat touwtrekgedoe, ja maar je zegt er wat over dus we willen alles weten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Sorry, ben een beetje over-enthousiast idd![]()
Naja zoals eerder gezegd zijn de streams straks iig gratis, dus oordelen kost je niets
En dan hou ik er nu maar over op tot t naar buiten mag
Weinig.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..], of je trekt je niks aan van alle scharen
.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:23 schreef Dementor het volgende:
"Coming to you now from the wackiest palace ever constructed...."
Me like kneuzenkermisquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hallow, dit is een fórum! Daar wordt láng geluld.
En 't is wel leuk om een beetje te speculeren, zeker als er wat mensen zijn die iets meer weten. Moeten ze niet mee blíjven pimpen, wel op een gegeven moment gewoon op tafel gooien wat er gezegd mag worden. Dat dan weer wel.![]()
Volgens mij wordt het een soort Achterwerk in de kast, met een inloop van allerlei volk, af en toe een gesprek rond de tafel, en verder veelal een kneuzenkermis van wannabe's en artiesten uit het bruiloften- en partijensegment. Johan Vlemmix duikt vermoedelijk zelf ook zeer regelmatig voor de camera's op.
Geld wordt geprobeerd te verdienen door tijd voor de camera te verkopen en evt filmpjes.
Dit is dus speculatie hè.
En of het leuk wordt: ik heb er mijn twijfels over. Denk dat het een moeilijk verhaal wordt om het zonder spelelement en de bijbehorende spanning aantrekkelijk voor kijkers te houden. Of het moet een soort omroep-model worden, waarbij je op bepaalde tijden inschakelt omdat er dan iets van je gading komt. Maar of dat gaat werken.. aan de andere kant: er is ongetwijfeld over een rode draad, een bindende factor, nagedacht. En ik ga het uiteraard een kans geven.
Dat bedoel ik dus, niet mensen iets lekkers voorhouden en vervolgens zeggen dat ze er verder geen mededelingen over mogen doen..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hallow, dit is een fórum! Daar wordt láng geluld.
En 't is wel leuk om een beetje te speculeren, zeker als er wat mensen zijn die iets meer weten. Moeten ze niet mee blíjven pimpen, wel op een gegeven moment gewoon op tafel gooien wat er gezegd mag worden. Dat dan weer wel.![]()
Volgens mij wordt het een soort Achterwerk in de kast, met een inloop van allerlei volk, af en toe een gesprek rond de tafel, en verder veelal een kneuzenkermis van wannabe's en artiesten uit het bruiloften- en partijensegment. Johan Vlemmix duikt vermoedelijk zelf ook zeer regelmatig voor de camera's op.
Geld wordt geprobeerd te verdienen door tijd voor de camera te verkopen en evt filmpjes.
Dit is dus speculatie hè.
En of het leuk wordt: ik heb er mijn twijfels over. Denk dat het een moeilijk verhaal wordt om het zonder spelelement en de bijbehorende spanning aantrekkelijk voor kijkers te houden. Of het moet een soort omroep-model worden, waarbij je op bepaalde tijden inschakelt omdat er dan iets van je gading komt. Maar of dat gaat werken.. aan de andere kant: er is ongetwijfeld over een rode draad, een bindende factor, nagedacht. En ik ga het uiteraard een kans geven.
NeuQe?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, laten we het eten maar overslaan, gelijk maar "to the point", wel zo handig
nou ok, reclame spot. Dat slecht hoeft er van mij niet perse meteen bij.quote:
Ja ach, hoort er misschien ook een beetje bij?quote:Ik hou gewoon niet van overduidelijke manipulatie. ik denk dan: kom met info als je concreet iets hebt én als je er iets over mag zeggen.
En dát bedoel ik dus ook. Gut, we zijn het eens, That's a first.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, niet mensen iets lekkers voorhouden en vervolgens zeggen dat ze er verder geen mededelingen over mogen doen..
Beter laat dat nooitquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En dát bedoel ik dus ook. Gut, we zijn het eens, That's a first.
zoveel heb ik niet hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor 100 euro (in mijn richting) wil ik er wel over nadenken
Ik hoorde volgens mij ook een liedje van Rod Stewart langs komen in Gooische Vrouwenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou ok, reclame spot. Dat slecht hoeft er van mij niet perse meteen bij.
[..]
Ja ach, hoort er misschien ook een beetje bij?
zo van beeeeeeebeeeeeh oehoeoeeeee. . .quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoorde volgens mij ook een liedje van Rod Stewart langs komen in Gooische Vrouwen
Ja die Rod Stewart dusquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
zo van beeeeeeebeeeeeh oehoeoeeeee. . .
Lijkt me leuk. Voor laterquote:
Nah.. dat is dan weer té streng geformuleerd vind ik. Prima dat sommige mensen hier op FOK! al wat meer weten en het doek een klein beetje op mogen lichten. En even een beetje teasen is ook niet erg, alleen het is wel OK om dan op een gegeven moment even met een coherent verhaaltje te komen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, niet mensen iets lekkers voorhouden en vervolgens zeggen dat ze er verder geen mededelingen over mogen doen..
doet mij hieraan denken eigenlijkquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar je weet geen titel![]()
Nou ja, zanger is al heel wat
GMTA!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:42 schreef Deisyy het volgende:
Maar beeeeeeebeeeeeh oehoeoeeeee. . . klinkt weer als
Maar die was het zeker niet?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:42 schreef Deisyy het volgende:
Maar beeeeeeebeeeeeh oehoeoeeeee. . . klinkt weer als
Maar die was het zeker niet?
Whaaa! Jou dus ook!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
doet mij hieraan denken eigenlijk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Whaaa! Jou dus ook!great minds think alikeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
okee we zweven er een btje tussenin, maar als er iets gezegd wordt kun je verwachten dat er respons op komt en daar krijg je dus geen antword op...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah.. dat is dan weer té streng geformuleerd vind ik. Prima dat sommige mensen hier op FOK! al wat meer weten en het doek een klein beetje op mogen lichten. En even een beetje teasen is ook niet erg, alleen het is wel OK om dan op een gegeven moment even met een coherent verhaaltje te komen.
Maar het idee dat mensen iets weten maar het niet (mogen) vertellen, wekt al snel wat wrevel. Dat houd je toch. Moet je dan maar helemaal niéts zeggen totdat alles helemaal duidelijk is? Nee, dan prefereer ik toch dat er een beetje gelekt wordt op het forum.
Mijn muziekale dochter zingt altijd Peggy, Peggy Sueeeequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:48 schreef Marrije het volgende:
Beggin' of beeeeebeeeeee, kniesoor die daar op let
maar je hebt m gevonden,quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:48 schreef Deisyy het volgende:
3 zielen, 1 gedachte![]()
We zouden zusjes kunnen zijn
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Whaaa! Jou dus ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zijn bijna even oud toch?of niet.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn muziekale dochter zingt altijd Peggy, Peggy Sueeee
Lizzy Juultje en Babetjequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:48 schreef Deisyy het volgende:
3 zielen, 1 gedachte![]()
We zouden zusjes kunnen zijn
jawel, alleen not just yet. We weten nog niet genoeg details zeker, vandaar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
okee we zweven er een btje tussenin, maar als er iets gezegd wordt kun je verwachten dat er respons op komt en daar krijg je dus geen antword op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |