zoveel heb ik niet hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor 100 euro (in mijn richting) wil ik er wel over nadenken
Ik hoorde volgens mij ook een liedje van Rod Stewart langs komen in Gooische Vrouwenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou ok, reclame spot. Dat slecht hoeft er van mij niet perse meteen bij.
[..]
Ja ach, hoort er misschien ook een beetje bij?
zo van beeeeeeebeeeeeh oehoeoeeeee. . .quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoorde volgens mij ook een liedje van Rod Stewart langs komen in Gooische Vrouwen
Ja die Rod Stewart dusquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
zo van beeeeeeebeeeeeh oehoeoeeeee. . .
Lijkt me leuk. Voor laterquote:
Nah.. dat is dan weer té streng geformuleerd vind ik. Prima dat sommige mensen hier op FOK! al wat meer weten en het doek een klein beetje op mogen lichten. En even een beetje teasen is ook niet erg, alleen het is wel OK om dan op een gegeven moment even met een coherent verhaaltje te komen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, niet mensen iets lekkers voorhouden en vervolgens zeggen dat ze er verder geen mededelingen over mogen doen..
doet mij hieraan denken eigenlijkquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar je weet geen titel![]()
Nou ja, zanger is al heel wat
GMTA!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:42 schreef Deisyy het volgende:
Maar beeeeeeebeeeeeh oehoeoeeeee. . . klinkt weer als
Maar die was het zeker niet?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:42 schreef Deisyy het volgende:
Maar beeeeeeebeeeeeh oehoeoeeeee. . . klinkt weer als
Maar die was het zeker niet?
Whaaa! Jou dus ook!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
doet mij hieraan denken eigenlijk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Whaaa! Jou dus ook!great minds think alikeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
okee we zweven er een btje tussenin, maar als er iets gezegd wordt kun je verwachten dat er respons op komt en daar krijg je dus geen antword op...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah.. dat is dan weer té streng geformuleerd vind ik. Prima dat sommige mensen hier op FOK! al wat meer weten en het doek een klein beetje op mogen lichten. En even een beetje teasen is ook niet erg, alleen het is wel OK om dan op een gegeven moment even met een coherent verhaaltje te komen.
Maar het idee dat mensen iets weten maar het niet (mogen) vertellen, wekt al snel wat wrevel. Dat houd je toch. Moet je dan maar helemaal niéts zeggen totdat alles helemaal duidelijk is? Nee, dan prefereer ik toch dat er een beetje gelekt wordt op het forum.
Mijn muziekale dochter zingt altijd Peggy, Peggy Sueeeequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:48 schreef Marrije het volgende:
Beggin' of beeeeebeeeeee, kniesoor die daar op let
maar je hebt m gevonden,quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:48 schreef Deisyy het volgende:
3 zielen, 1 gedachte![]()
We zouden zusjes kunnen zijn
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Whaaa! Jou dus ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zijn bijna even oud toch?of niet.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn muziekale dochter zingt altijd Peggy, Peggy Sueeee
Lizzy Juultje en Babetjequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:48 schreef Deisyy het volgende:
3 zielen, 1 gedachte![]()
We zouden zusjes kunnen zijn
jawel, alleen not just yet. We weten nog niet genoeg details zeker, vandaar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
okee we zweven er een btje tussenin, maar als er iets gezegd wordt kun je verwachten dat er respons op komt en daar krijg je dus geen antword op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |