abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 7 oktober 2009 @ 04:35:00 #51
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73446322
Wordt denk ik een soort thuiswinkelconcept.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  Moderator woensdag 7 oktober 2009 @ 10:56:31 #52
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73450338
Een Achterwerk in de kast-concept met thuiswinkel-componenten, denk ik.

In naam is het 24/7, in de praktijk zal er sprake zijn van een vaste programmering, verwacht ik. En anders krijgen ze dat bij deze als tip mee.
Elke woensdagmiddag een talkshow met Jaap, elke vrijdag een inloop van artiesten die niet door de voorronden van Idols kwamen maar het nog eens mogen proberen, of een Idols 55+, elke zaterdagavond een DJ, zoiets. En dan een paar dagelijkse rubriekjes op een vaste tijd, "Doe eens gek met Johan", Een dagelijks inbel-dingetje, etc..
Met een programmagids op de website, zodat je kunt inschakelen op gezette tijden. Een mini-omroepje dus.

Tenminste, dat lijkt mij de manier om het behapbaar te houden. Zonder vaste structuur zal 24/7 uitdraaien op veel leegte / nikserigheid (die niet wordt goedgemaakt door een spel-element op de achtergrond), en hooguit een paarhonderd diehards / huisvrouwenbrigade die het gaan volgen.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator woensdag 7 oktober 2009 @ 11:02:07 #53
18653 crew  D.
pi_73450498
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 10:56 schreef Gert het volgende:

Elke woensdagmiddag een talkshow met Jaap,
Da's dan weer jammer. Zo raken we die gast nooit kwijt
  woensdag 7 oktober 2009 @ 11:15:22 #54
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73450867
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 10:56 schreef Gert het volgende:
Een Achterwerk in de kast-concept met thuiswinkel-componenten, denk ik.
Mensen gaan niet lang internet tv kijken. Mijn ervaring is dat filmpjes van 10 minuten al te lang zijn. En bij Uitzending Gemist zoek je specifiek n programma die je WIL kijken. Bij BB wil je bepaalde mensen volgen. Maar naar onbekende mensen kijken met onbekende programma's en in een thuiswinkelconcept. Nee, gaat niks worden.

Sowieso 24/7? Ik wil best even kijken naar Jaap of Iets Geks met Johan. Maar dan kijk ik de hoogtepunten in een complitatie of scrol ik zelf door een filmpje. Maar ga niet live kijken en dit gaat ook niet werken.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 7 oktober 2009 @ 11:27:41 #55
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73451232
Ik heb er ook een hard hoofd in. Maar we zullen mettertijd wel zien.
Is er eigenlijk al een startdatum bekend?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_73451517
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 11:15 schreef Stefan het volgende:

[..]

Mensen gaan niet lang internet tv kijken. Mijn ervaring is dat filmpjes van 10 minuten al te lang zijn. En bij Uitzending Gemist zoek je specifiek n programma die je WIL kijken. Bij BB wil je bepaalde mensen volgen. Maar naar onbekende mensen kijken met onbekende programma's en in een thuiswinkelconcept. Nee, gaat niks worden.

Sowieso 24/7? Ik wil best even kijken naar Jaap of Iets Geks met Johan. Maar dan kijk ik de hoogtepunten in een complitatie of scrol ik zelf door een filmpje. Maar ga niet live kijken en dit gaat ook niet werken.
Wacht eerst nou maar eens rustig af wat het uiteindelijk gaat worden i.p.v. iets bij voorbaat de grond in te stampen.
We weten zo langzamerhand allemaal wel wat wel en niet werkt.
En probeer je ook eens te verplaatsen in een ander, met de instelling ik vind het niks dus het gaat niets worden kom je niet echt objectief over.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 11:44:50 #57
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73451777
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 11:37 schreef Dementor het volgende:

[..]

Wacht eerst nou maar eens rustig af wat het uiteindelijk gaat worden i.p.v. iets bij voorbaat de grond in te stampen.
Ik stamp niks de grond in, want ik weet niet waar Bram mee komt. Maar ik geef wel mijn mening over hoe tv op internet werkt. Dus ik wacht helemaal niet, ik zeg gewoon wat ik denk. Waarom moet ik dan objectief overkomen? Het is MIJN mening.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_73452371
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 11:44 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ik stamp niks de grond in, want ik weet niet waar Bram mee komt. Maar ik geef wel mijn mening over hoe tv op internet werkt. Dus ik wacht helemaal niet, ik zeg gewoon wat ik denk. Waarom moet ik dan objectief overkomen? Het is MIJN mening.
Omdat je die mening verkondigd als de ultieme waarheid, kijk er gewoon eens met een open vizier naar.
En je hebt het over Bram terwijl het ook van Johan of een samenwerking tussen die twee af kan komen.
Men hoort een paar dingen en vervolgens verzint men er een heel verhaal om heen, probeer eens geen conclusies op basis van aannames te trekken.
pi_73452515
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 11:44 schreef Stefan het volgende:

[..]
Waarom moet ik dan objectief overkomen? Het is MIJN mening.
Dat lijkt me als Frontpage Redacteur wel zo handig.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 12:24:47 #60
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73453008
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 12:05 schreef Dementor het volgende:

[..]

Dat lijkt me als Frontpage Redacteur wel zo handig.
Bullshit. Ik ben zoals je zegt FP redacteur, hier ben ik gewoon een user die zegt: ik geloof niet in 24/7 internet tv. Of mag ik geen mening hebben ofzo
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  Moderator woensdag 7 oktober 2009 @ 12:25:26 #61
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73453020
JA uh, hallo: er mag hier natúúrlijk gespeculeerd worden. Bovendien zie ik geen in de grond stamperij. Wél een lichte scepsis op basis van wat we tot nu toe weten, maar zelfs die scepsis is nog onder voorbehoud.
Stefan is een lul, maar nu zeik jij dementor.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 12:25:32 #62
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73453025
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 12:01 schreef Dementor het volgende:

[..]

Omdat je die mening verkondigd als de ultieme waarheid, kijk er gewoon eens met een open vizier naar.
En je hebt het over Bram terwijl het ook van Johan of een samenwerking tussen die twee af kan komen.
Men hoort een paar dingen en vervolgens verzint men er een heel verhaal om heen, probeer eens geen conclusies op basis van aannames te trekken.
Stel je niet aan, dit is een speculeertopic.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_73453067
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 12:25 schreef Gert het volgende:
JA uh, hallo: er mag hier natúúrlijk gespeculeerd worden. Bovendien zie ik geen in de grond stamperij. Wél een lichte scepsis op basis van wat we tot nu toe weten, maar zelfs die scepsis is nog onder voorbehoud.
Stefan is een lul, maar nu zeik jij dementor.
Ja ik zeik wel een beetje.
pi_73453079
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 12:25 schreef Stefan het volgende:

[..]

Stel je niet aan, dit is een speculeertopic.
Oh in dat geval, je hebt Giel gevraagd om in de camera te spugen.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 12:28:56 #65
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73453117
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 12:27 schreef Dementor het volgende:

[..]

Oh in dat geval, je hebt Giel gevraagd om in de camera te spugen.
Het doet er niet toe wat jij denkt aangezien het gaat om het resultaat
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_73453138
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 12:28 schreef Stefan het volgende:

[..]

Het doet er niet toe wat jij denkt aangezien het gaat om het resultaat
Dan zal ik in het vervolg over jouw posts heen lezen.
pi_73453527
Jaap 24 uur op streams lijkt me helemaal niks, zou ik ook niet naar gaan kijken.
Jaap moet gewoon een paar goeie mensen inhuren en een paar trailers maken,
hij is een slecht acteur, maar toch goed genoeg om dat geregis(s)eerde programma
DGK te winnen.

Hij wil graag ''de andere kant'' van Jaap laten zien.

Nou doe dat dan, denk ik dan bijmezelf, hij heeft niet persé sponsors nodig en is
intelligent genoeg om inmiddels het ''kaf van het koren'' te scheiden, dus mensen
die op zijn geld uit zijn, kunnen het wel vergeten.

Het is Jaap's grote droom om zijn serieuze kant te laten zien, dus die kans heeft hij,
maar dan moet ie niet op zijn dikke kont blijven zitten, maar gaan met die banaan.

Lukt het niet, oké, dan niet, maar hoef je ook niet de rest van je leven te gaan lopen
balen dat je het nooit geprobeert hebt.

Om met een miljoen euro (of meer geloof ik) in je caravan blijven zitten wordt je ook niet vrolijk
van.

denk ik dan hoor...

de rest boeit me eigenlijk niet.
In een Bunker nr. 2 geloof ik al hélemaal niet, maar goed misschien zijn er toch nog steeds
mensen die dat leuk vinden om te volgen, kan..., alles kan...

Lijkt me stug dat Danny daar nog een tweede keer intrapt, maar goed ik ken Danny niet dus
dat weet ik ook niet.

Voor de rest, wat B&B gaan doen, kan me al helemaal niet boeien eigenlijk.

waarom reageer ik hier eigenlijk?

weetikveel...

gewoon omdat het kan denk ik.

  woensdag 7 oktober 2009 @ 12:49:34 #68
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73453709
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 12:43 schreef FANN het volgende:

Voor de rest, wat B&B gaan doen, kan me al helemaal niet boeien eigenlijk.
Dat wordt http://www.biedhier.nl/
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_73453763
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 12:49 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dat wordt http://www.biedhier.nl/
ah... een soort marktplaats.nl

orgineel...
pi_73458516
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 12:43 schreef FANN het volgende:
Jaap 24 uur op streams lijkt me helemaal niks, zou ik ook niet naar gaan kijken.
Jaap moet gewoon een paar goeie mensen inhuren en een paar trailers maken,
hij is een slecht acteur, maar toch goed genoeg om dat geregis(s)eerde programma
DGK te winnen.

Hij wil graag ''de andere kant'' van Jaap laten zien.

Nou doe dat dan, denk ik dan bijmezelf, hij heeft niet persé sponsors nodig en is
intelligent genoeg om inmiddels het ''kaf van het koren'' te scheiden, dus mensen
die op zijn geld uit zijn, kunnen het wel vergeten.

Het is Jaap's grote droom om zijn serieuze kant te laten zien, dus die kans heeft hij,
maar dan moet ie niet op zijn dikke kont blijven zitten, maar gaan met die banaan.

Lukt het niet, oké, dan niet, maar hoef je ook niet de rest van je leven te gaan lopen
balen dat je het nooit geprobeert hebt.

Om met een miljoen euro (of meer geloof ik) in je caravan blijven zitten wordt je ook niet vrolijk
van.

denk ik dan hoor...

de rest boeit me eigenlijk niet.
In een Bunker nr. 2 geloof ik al hélemaal niet, maar goed misschien zijn er toch nog steeds
mensen die dat leuk vinden om te volgen, kan..., alles kan...

Lijkt me stug dat Danny daar nog een tweede keer intrapt, maar goed ik ken Danny niet dus
dat weet ik ook niet.

Voor de rest, wat B&B gaan doen, kan me al helemaal niet boeien eigenlijk.

waarom reageer ik hier eigenlijk?

weetikveel...

gewoon omdat het kan denk ik.

Oke, je somt dus nu allemaal dingen op die compleet niet ter sprake zijn
Wie heeft het over Jaap? En over B&B?
Het gaat hier om een nieuwe internet stream waarvan de inhoud nog bekend gemaakt moet worden, maar ik vraag me serieus af waar je Jaap nu ineens vandaan haalt
En ook waarom iedereen B&B er steeds bij denkt?
En wie heeft ooit gezegd dat Danny hiervoor is benaderd/benaderd zal worden?
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  Moderator woensdag 7 oktober 2009 @ 15:34:51 #71
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73458893
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 15:23 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Oke, je somt dus nu allemaal dingen op die compleet niet ter sprake zijn
Wie heeft het over Jaap? En over B&B?
Het gaat hier om een nieuwe internet stream waarvan de inhoud nog bekend gemaakt moet worden, maar ik vraag me serieus af waar je Jaap nu ineens vandaan haalt
En ook waarom iedereen B&B er steeds bij denkt?
En wie heeft ooit gezegd dat Danny hiervoor is benaderd/benaderd zal worden?
Dat Danny benaderen sloeg op een mogelijk TBO-vervolg toch?
En dat van Jaap is ook maar een algemeen verhaaltje.
Ik noemde dat als voorbeeld van een vast terugkerend onderdeel, dat zal het getriggerd hebben.
En B&B klopt ook niet inderdaad. Misschien B(ram), heb ik begrepen.

Overigens hoeft Danny nergens "in te trappen". Ondanks de zeer matige TBO-exposure in de media, scoorde het TBO-forum altijd nog véél hogere views dan andere goedlopende tijdelijke fora zoals het EK-voetbal en de Tour de France.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_73459871
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 15:34 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat Danny benaderen sloeg op een mogelijk TBO-vervolg toch?
En dat van Jaap is ook maar een algemeen verhaaltje.
Ik noemde dat als voorbeeld van een vast terugkerend onderdeel, dat zal het getriggerd hebben.
En B&B klopt ook niet inderdaad. Misschien B(ram), heb ik begrepen.

Overigens hoeft Danny nergens "in te trappen". Ondanks de zeer matige TBO-exposure in de media, scoorde het TBO-forum altijd nog véél hogere views dan andere goedlopende tijdelijke fora zoals het EK-voetbal en de Tour de France.
Vond het geweldig hier op dit forum, spannend als er gestemd kon worden en heerlijk om lekker met elkaar van mening te verschillen over de 'Overlevers'
  woensdag 7 oktober 2009 @ 17:06:39 #73
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73461727
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 15:23 schreef MeraViglioSa het volgende:

En ook waarom iedereen B&B er steeds bij denkt?
En wie heeft ooit gezegd dat Danny hiervoor is benaderd/benaderd zal worden?
Met B&B bedoelen mensen hier gewoon Bram & Friends. Bram dus. Of Bart er nog bijhoort doet niet eens ter zake als men B&B zegt.

Ik denk dat Jaap wel benaderd is. Of ie meedoet is een tweede.


Snap niet waarom er zo geheimzinnig gedaan moet worden. Jaag je alleen maar mensen mee weg, je moet ze nieuwsgierig maken, niet irriteren. Het wordt gewoon een soort omroepje met elke dag een andere partner die de content verzorgd en waarbij de kijker kan kiezen uit vier streams. EnjoyMedia zal dan een soort thuiswinkelconcept gaan presenteren ofzo.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_73462135
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 15:34 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat Danny benaderen sloeg op een mogelijk TBO-vervolg toch?
En dat van Jaap is ook maar een algemeen verhaaltje.
Ik noemde dat als voorbeeld van een vast terugkerend onderdeel, dat zal het getriggerd hebben.
En B&B klopt ook niet inderdaad. Misschien B(ram), heb ik begrepen.

Overigens hoeft Danny nergens "in te trappen". Ondanks de zeer matige TBO-exposure in de media, scoorde het TBO-forum altijd nog véél hogere views dan andere goedlopende tijdelijke fora zoals het EK-voetbal en de Tour de France.
as je dit subforum nou gewoon dichtpleurt vandaag win ik dat T shirt en mag ie gelijk naar deissy
worden verzonden, houden we er toch nog iets aan over
  † In Memoriam † woensdag 7 oktober 2009 @ 18:07:56 #75
128220 Peter6000
pi_73463254
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 17:23 schreef FANN het volgende:

[..]

as je dit subforum nou gewoon dichtpleurt vandaag win ik dat T shirt en mag ie gelijk naar deissy
worden verzonden, houden we er toch nog iets aan over
Dat mag niet, ik had ook een boek gewonnnen die ik aan CC wilde laten sturen, maar toen kreeg ik een PM terug dat prijzen niet overdraagbaar zijn.
  Moderator woensdag 7 oktober 2009 @ 18:30:03 #76
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73463815
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 17:23 schreef FANN het volgende:

[..]

as je dit subforum nou gewoon dichtpleurt vandaag win ik dat T shirt en mag ie gelijk naar deissy
worden verzonden, houden we er toch nog iets aan over
Het ging niet om dit subforum, maar om RLS-en in de media. Zo win je nooit iets hè, als je niet eens weet waar je op gokt.

On topic: de "geheimzinnigheid" is denk ik gewoon omdat men de opzet pas wil presenteren als die stáát.
En niet alvast wat onderdeeltjes gaan prijsgeven waar dan weer oerverloos over gediscussieerd wordt.
Sowieso zou het handiger zijn om voor die tijd geen mededelingen te doen cq verwachtingen te wekken, maar gelukkig zijn er wat lekkende FOK!-users betrokken bij dit project, dus kunnen we vast meeblaten, Mooi toch?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator woensdag 7 oktober 2009 @ 20:20:57 #77
184769 crew  Deisyy
pi_73467744
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 18:07 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Dat mag niet, ik had ook een boek gewonnnen die ik aan CC wilde laten sturen, maar toen kreeg ik een PM terug dat prijzen niet overdraagbaar zijn.
Daar zouden we toch een doorstuurboek van maken en als laatste gaat het dan weer terug naar jou
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 7 oktober 2009 @ 20:31:32 #78
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73468163
Tof boek!

Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_73469464
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 17:06 schreef Stefan het volgende:

[..]
Snap niet waarom er zo geheimzinnig gedaan moet worden. Jaag je alleen maar mensen mee weg, je moet ze nieuwsgierig maken, niet irriteren. Het wordt gewoon een soort omroepje met elke dag een andere partner die de content verzorgd en waarbij de kijker kan kiezen uit vier streams. EnjoyMedia zal dan een soort thuiswinkelconcept gaan presenteren ofzo.
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 18:30 schreef Gert het volgende:

[..]
On topic: de "geheimzinnigheid" is denk ik gewoon omdat men de opzet pas wil presenteren als die stáát.
En niet alvast wat onderdeeltjes gaan prijsgeven waar dan weer oerverloos over gediscussieerd wordt.
Sowieso zou het handiger zijn om voor die tijd geen mededelingen te doen cq verwachtingen te wekken, maar gelukkig zijn er wat lekkende FOK!-users betrokken bij dit project, dus kunnen we vast meeblaten, Mooi toch?
Het was ook eigenlijk niet de bedoeling dat er überhaupt al iets zou lekken. Ik hou al wekenlang mn mond erover maar ik snap dat Dementor in zijn enthousiasme graag eea erover wilde vertellen. En dan krijg je vragen, die hebben we geprobeerd zoveel mogelijk te beantwoorden, etc.
Punt is gewoon dat het concept nog in de kinderschoenen staat en nog weinig absolute invulling vast heeft staan. En dat dat jullie irriteert, tja. Ik kan daar niets aan doen.
Wat dan, van alles vertellen over de plannen en dan alle shit krijgen als er weer van alles wordt veranderd of niet doorgaat? Mij niet gezien.
Wees blij met het voer voor discussie, en wacht geduldig op meer informatie. Of help mee, dan weet je precies wat er speelt. Of negeer het gewoon, heb je er ook geen last van. Either way, stop maar met huilen, komt wel goed.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_73469645
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 18:07 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Dat mag niet, ik had ook een boek gewonnnen die ik aan CC wilde laten sturen, maar toen kreeg ik een PM terug dat prijzen niet overdraagbaar zijn.
dat méén je ja je meent het écht hé,

na dan mag Danny het shirtje persoonlijk naar me toesturen, ik zie zijn Pm wel

gebruik ik hem als slaapshirt krijg ik nog meer nachtmerries van jullie

  Moderator woensdag 7 oktober 2009 @ 21:20:44 #81
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73469963
OK, weer on topic hier graag.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_73470133
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 21:08 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]


[..]

Het was ook eigenlijk niet de bedoeling dat er überhaupt al iets zou lekken. Ik hou al wekenlang mn mond erover maar ik snap dat Dementor in zijn enthousiasme graag eea erover wilde vertellen. En dan krijg je vragen, die hebben we geprobeerd zoveel mogelijk te beantwoorden, etc.
Punt is gewoon dat het concept nog in de kinderschoenen staat en nog weinig absolute invulling vast heeft staan. En dat dat jullie irriteert, tja. Ik kan daar niets aan doen.
Wat dan, van alles vertellen over de plannen en dan alle shit krijgen als er weer van alles wordt veranderd of niet doorgaat? Mij niet gezien.
Wees blij met het voer voor discussie, en wacht geduldig op meer informatie. Of help mee, dan weet je precies wat er speelt. Of negeer het gewoon, heb je er ook geen last van. Either way, stop maar met huilen, komt wel goed.
Groot gelijk.
Succes verder en we zien het wel als het zover is
  Moderator woensdag 7 oktober 2009 @ 21:32:29 #83
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73470389
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 21:08 schreef MeraViglioSa het volgende:

Het was ook eigenlijk niet de bedoeling dat er überhaupt al iets zou lekken. Ik hou al wekenlang mn mond erover maar ik snap dat Dementor in zijn enthousiasme graag eea erover wilde vertellen. En dan krijg je vragen, die hebben we geprobeerd zoveel mogelijk te beantwoorden, etc.
Punt is gewoon dat het concept nog in de kinderschoenen staat en nog weinig absolute invulling vast heeft staan. En dat dat jullie irriteert, tja. Ik kan daar niets aan doen.
Wat dan, van alles vertellen over de plannen en dan alle shit krijgen als er weer van alles wordt veranderd of niet doorgaat? Mij niet gezien.
Wees blij met het voer voor discussie, en wacht geduldig op meer informatie. Of help mee, dan weet je precies wat er speelt. Of negeer het gewoon, heb je er ook geen last van. Either way, stop maar met huilen, komt wel goed.
Je begint goed (want je herhaalt ongeveer wat ik postte in de quote die je aanhaalt ), alleen ik vraag me af wie er huilt.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_73470735
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 21:32 schreef Gert het volgende:

[..]

Je begint goed (want je herhaalt ongeveer wat ik postte in de quote die je aanhaalt ), alleen ik vraag me af wie er huilt.
Jouw quote was idd om mijn reactie te onderstrepen, en over het huilen; wie de schoen past trekke hem aan. Ik ga niet met poep gooien
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_73495543
Anyway, overmacht is a bitch. Het zou kunnen dat het hele project nu al vertaging op gaat lopen:

do 08 okt 2009, 17:59
Johan Vlemmix in het ziekenhuis
door Mariët Oosterwijk

AMSTERDAM - Het lachen is Johan Vlemmix even vergaan. De 50-jarige entertainer is vanochtend met ondraaglijke pijnen opgenomen in het Catharina-ziekenhuis in zijn geboortestad Eindhoven.

Vanuit zijn rolstoel vertelt Johan: ”Dit keer is het een keer geen gekkigheid. Ik had al een paar dagen pijn in mijn buik, maar vanochtend kon ik gewoon niet meer lopen. Ik had zó’n extreme pijn! Het ging gewoon niet meer, ik rolde over de vloer.”

Eenmaal in het ziekenhuis, gingen de onderzoeken van start. ”Uit die onderzoeken blijkt dat ik een alvleesklierontsteking heb. Ik mag niet eten en drinken en lig aan een infuus.”

Zeker is dat hij voorlopig in het ziekenhuis moet blijven. ”Ik lig op zaal met echt oude mensen. Best moeilijk voor hen, want ik ben nog steeds redelijk druk, en verslaafd aan mijn telefoon. Al staat ie nu wel op stil”, vertelt Johan, die zich realiseert dat hij ook maar eens wat intimi moet gaat inlichten...

Bron: Telegraaf.nl
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_73495777
. Beterschap.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_73496289
Oei, alvleesklier, pijnlijk.
Dat wordt een poosje geen alcohol voor Johan.

Beterschap gewenst in ieder geval.
pi_73497005
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
Oei, alvleesklier, pijnlijk.
Dat wordt een poosje geen alcohol voor Johan.

Beterschap gewenst in ieder geval.
http://www.gezondheidsple(...)klierontsteking.html

hmmm

Chronische alvleesklierontsteking is vaak het gevolg van alcoholisme, maar het kan ook te maken hebben met andere factoren, zoals galstenen of een genetische afwijking.

in ieder geval niet fijn...
pi_73500739
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 19:35 schreef FANN het volgende:

[..]

http://www.gezondheidsple(...)klierontsteking.html

hmmm

Chronische alvleesklierontsteking is vaak het gevolg van alcoholisme, maar het kan ook te maken hebben met andere factoren, zoals galstenen of een genetische afwijking.

in ieder geval niet fijn...
Ehh nou alcoholisme is het in elk geval niet. Voordat men van alles gaat concluderen.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 23:07:21 #90
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_73505803
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 23:00 schreef Dementor het volgende:
Even een update: stream is bijna werkend.
Het duurt iets langer maar het komt goed.
  zondag 11 oktober 2009 @ 03:06:54 #91
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_73566571
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 18:30 schreef Gert het volgende:

[..]


On topic: de "geheimzinnigheid" is denk ik gewoon omdat men de opzet pas wil presenteren als die stáát.

De opzet stáát pas als de kijkers 'm leuk vinden. FOK! is uitermate geschikt om input te geven om tot een succesvol idee te komen .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_73567149
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 03:06 schreef Maanvis het volgende:

[..]

De opzet stáát pas als de kijkers 'm leuk vinden. FOK! is uitermate geschikt om input te geven om tot een succesvol idee te komen .
Eens, maar 1. FOK! moet ook niet denken dat zij hierin uniek zijn en 2. met stáát wordt natuurlijk de invulling bedoeld en dat weet jij ook best wel, pestkopje
Bovendien is niet gezegd dat het nieuwe concept niet open staat voor kritiek danwel verandering, als het eenmaal van start is gegaan.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  zondag 11 oktober 2009 @ 05:12:30 #93
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_73567160
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 05:08 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Eens, maar 1. FOK! moet ook niet denken dat zij hierin uniek zijn en 2. met stáát wordt natuurlijk de invulling bedoeld en dat weet jij ook best wel, pestkopje
Bovendien is niet gezegd dat het nieuwe concept niet open staat voor kritiek danwel verandering, als het eenmaal van start is gegaan.
FOK! zou het toch sponsoren? Logisch dan dat we ook inbreng hebben.
Maargoed, zolang Enjoy Media het niet produceert geloof ik dat het met de inspraak wel goed gaat komen!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 11 oktober 2009 @ 10:10:57 #94
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73568018
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 03:06 schreef Maanvis het volgende:

[..]

De opzet stáát pas als de kijkers 'm leuk vinden. FOK! is uitermate geschikt om input te geven om tot een succesvol idee te komen .
Nou, er zijn nog 10 users in TBO ofzo die de ontwikkelingen volgen. Neem aan dat ENjoy wel wat meer kijkers wil
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_73570770
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 23:07 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]



Video werkt nu, audio nog niet.
  zondag 11 oktober 2009 @ 13:19:02 #96
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_73572176
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 10:10 schreef Stefan het volgende:


Nou, er zijn nog 10 users in TBO ofzo die de ontwikkelingen volgen.
Neem aan dat ENjoy wel wat meer kijkers wil
Natuurlijk zou het mooi zijn wanneer er meer dan 10 users het programma gaan volgen, misschien
is dat zelfs wel te realiseren, wanneer het eenmaal start, streamers van forum Vol, NL , mensen die
nu hun honk hebben gevonden in de SHO, vrienden en familie van de makers, hyves-vrienden van
Johan, Dottey, Mera en alleen bij ons thuis zijn er al vier mensen die iets via een stream willen
volgen, Stefan het kan richting half november best nog weleens heel gezellig worden.

En geen gedoe met betaalde streams.

.
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 12:33 schreef Dementor het volgende:


Video werkt nu, audio nog niet.
Na zo'n korte tijd al, knap hoor.
  zondag 11 oktober 2009 @ 13:56:12 #97
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73573386
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 13:19 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Natuurlijk zou het mooi zijn wanneer er meer dan 10 users het programma gaan volgen, misschien
is dat zelfs wel te realiseren, wanneer het eenmaal start, streamers van forum Vol, NL , mensen die
nu hun honk hebben gevonden in de SHO, vrienden en familie van de makers, hyves-vrienden van
Johan, Dottey, Mera en alleen bij ons thuis zijn er al vier mensen die iets via een stream willen
volgen, Stefan het kan richting half november best nog weleens heel gezellig worden.

En geen gedoe met betaalde streams.


Wordt het uberhaubt wel een reallifesoap?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zondag 11 oktober 2009 @ 14:26:03 #98
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_73574319
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 13:56 schreef Stefan het volgende:


Wordt het uberhaubt wel een reallifesoap?
Met dacht ik meer dan 1 streams, verwacht iets met artiesten, praatuurtjes, iets verkopen, kan natuurlijk
nooit helemaal tippen aan BB1 of DGK, weet het verder ook niet, maar verwacht toch wel dat er meer dan
10 mensen het gaan volgen.

In de herfst en wintertijd lopen programma's met streams meestal beter dan in het voorjaar en zomer,
TBO viel in de voorjaarsvakantie en ook nog in een periode van 12 dagen rond de 29 graden.
pi_73576834
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 14:26 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Met dacht ik meer dan 1 streams, verwacht iets met artiesten, praatuurtjes, iets verkopen, kan natuurlijk
nooit helemaal tippen aan BB1 of DGK, weet het verder ook niet, maar verwacht toch wel dat er meer dan
10 mensen het gaan volgen.

In de herfst en wintertijd lopen programma's met streams meestal beter dan in het voorjaar en zomer,
TBO viel in de voorjaarsvakantie en ook nog in een periode van 12 dagen rond de 29 graden.
Maar daar zit dan toch geen langer lopend verhaallijn in?
Dat is juist wat rls leuk maakt de onderlinge verhoudingen en de manier waarop die zich ontwikkelen.
derderangs artiesten die een uurtje iets komen verkopen, of een uurtje komen vollullen ziet niemand op te wachten.
  zondag 11 oktober 2009 @ 15:55:19 #100
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_73577260
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 15:42 schreef gomi het volgende:


Maar daar zit dan toch geen langer lopend verhaallijn in?
Dat is juist wat rls leuk maakt de onderlinge verhoudingen en de manier waarop die zich
ontwikkelen. derderangs artiesten die een uurtje iets komen verkopen, of een uurtje komen
vollullen ziet niemand op te wachten.
Kreeg de indruk dat dit een tussendoor programma wordt en daarna een ander weer een reality.

Maar het blijft gissen .
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')