quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
Juup, je zit op artics account te fokken.
Nee ik ben thuisquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:57 schreef Inu het volgende:
Jullie allemaal bij der Levi?En een tentoonstelling is een enigzins suf als je de dingen die worden tentoongesteld zelf hebt beschreven
Ik doe mijn bestquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar jij hebt het vandaag al druk genoegProbeer je het nog wel een beetje leuk te hebben?
We zijn nog in het stadium "dromen", nog niet aan het klussen dus.quote:
Oké danquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
We zijn nog in het stadium "dromen", nog niet aan het klussen dus.We hebben niet zo'n haast, nog... eerst even genieten van ons huiske voor we er een zooi van maken.
Woar bende gewist?quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:41 schreef FUFR het volgende:
eh, goedemorgen
Het was laat vroeg geworden
nummer drie was lekkerderquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:49 schreef r8ality het volgende:
Nou, mijn leven is weer compleet. K2 is weer K3.
uit wezen eten met vrienden, daarna geaftert bij mij thuis tot eh..6 uur of zoquote:
Moet je even naar start - instellingen - configuratiescherm - software gaan en daar MSN opzoeken en dan klikken op "verwijderen". Werkt gegarandeerd.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:36 schreef Inu het volgende:
MSN doet vreemdHij zegt bezig met afmelden, maar ik krijg wel berichtjes binnen en meldingen dat mensen online komen...
Hier is het gewoon donker, hoor.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:09 schreef amaranta het volgende:
Kijk even uit het raam naar de hemel. super mooi verlicht met vuurballetjes.
Van die lampion dingen idd, super tofquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:09 schreef amaranta het volgende:
Kijk even uit het raam naar de hemel. super mooi verlicht met vuurballetjes.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Moet je even naar start - instellingen - configuratiescherm - software gaan en daar MSN opzoeken en dan klikken op "verwijderen". Werkt gegarandeerd.
mijn redsterquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:03 schreef -moppie- het volgende:
Hier ben ik!
Doe dan...quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:09 schreef FUFR het volgende:
we moeten jullie echt es effe inplannen deze week, moppie
na de sex in slaap vallenquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:24 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Doe dan...![]()
Zullen we ervoor zorgen dat we niet in slaap vallen zoals afgelopen vrijdag wel het geval was![]()
sorry Levi
quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:24 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Doe dan...![]()
Zullen we ervoor zorgen dat we niet in slaap vallen zoals afgelopen vrijdag wel het geval was![]()
sorry Levi
quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:05 schreef Inu het volgende:
[..]![]()
Dalijk mijn eerste nieuwe werkdagBevalt het allemaal een beetje met het nieuwe huis?
Genieten van Sting vanaf de mooie rode bank?quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:40 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Spannend! Veel succes vandaag.![]()
Nieuwe huis is echt geweldig. We hebben nog niets gesloopt, ok... op 2 plankjes na. We zitten nog echt te genieten van ons nieuwe domein.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:46 schreef Juup© het volgende:
Ik ben er wel, maar ook weer niet. ben nog doodmoe van zaterdag en heb het een en ander te verwerken (er is wat voorgevallen tijdens het feest waar ik niet blij mee ben (mbt mijn vader de autist). DuchessX heeft de griep en Evi is ook ziek (huilen, hoesten, snotteren, heftige obstipatie). Ik slaap veel en als ik niet slaap ben ik bezig met Evi of ik ben aan het studeren hoe ik thuis een goed beveiligde webserver kan opzetten.
Succes met de meisjes Juup.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:46 schreef Juup© het volgende:
Ik ben er wel, maar ook weer niet. ben nog doodmoe van zaterdag en heb het een en ander te verwerken (er is wat voorgevallen tijdens het feest waar ik niet blij mee ben (mbt mijn vader de autist). DuchessX heeft de griep en Evi is ook ziek (huilen, hoesten, snotteren, heftige obstipatie). Ik slaap veel en als ik niet slaap ben ik bezig met Evi of ik ben aan het studeren hoe ik thuis een goed beveiligde webserver kan opzetten.
Bank was paars en was gelukkig weg.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Genieten van Sting vanaf de mooie rode bank?
Sterkte ermeequote:Op maandag 5 oktober 2009 11:46 schreef Juup© het volgende:
quote:
Dank je.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
Succes met de meisjes Juup.
de beste beveiliging van je WBS is de internetkabel loskoppelen..
quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
[ArTiC post]
Checkt fotoboek![]()
Neuken?
[ArTiC post]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |