quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
Juup, je zit op artics account te fokken.
Nee ik ben thuisquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:57 schreef Inu het volgende:
Jullie allemaal bij der Levi?En een tentoonstelling is een enigzins suf als je de dingen die worden tentoongesteld zelf hebt beschreven
Ik doe mijn bestquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar jij hebt het vandaag al druk genoegProbeer je het nog wel een beetje leuk te hebben?
We zijn nog in het stadium "dromen", nog niet aan het klussen dus.quote:
Oké danquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
We zijn nog in het stadium "dromen", nog niet aan het klussen dus.We hebben niet zo'n haast, nog... eerst even genieten van ons huiske voor we er een zooi van maken.
Woar bende gewist?quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:41 schreef FUFR het volgende:
eh, goedemorgen
Het was laat vroeg geworden
nummer drie was lekkerderquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:49 schreef r8ality het volgende:
Nou, mijn leven is weer compleet. K2 is weer K3.
uit wezen eten met vrienden, daarna geaftert bij mij thuis tot eh..6 uur of zoquote:
Moet je even naar start - instellingen - configuratiescherm - software gaan en daar MSN opzoeken en dan klikken op "verwijderen". Werkt gegarandeerd.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:36 schreef Inu het volgende:
MSN doet vreemdHij zegt bezig met afmelden, maar ik krijg wel berichtjes binnen en meldingen dat mensen online komen...
Hier is het gewoon donker, hoor.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:09 schreef amaranta het volgende:
Kijk even uit het raam naar de hemel. super mooi verlicht met vuurballetjes.
Van die lampion dingen idd, super tofquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:09 schreef amaranta het volgende:
Kijk even uit het raam naar de hemel. super mooi verlicht met vuurballetjes.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Moet je even naar start - instellingen - configuratiescherm - software gaan en daar MSN opzoeken en dan klikken op "verwijderen". Werkt gegarandeerd.
mijn redsterquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:03 schreef -moppie- het volgende:
Hier ben ik!
Doe dan...quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:09 schreef FUFR het volgende:
we moeten jullie echt es effe inplannen deze week, moppie
na de sex in slaap vallenquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:24 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Doe dan...![]()
Zullen we ervoor zorgen dat we niet in slaap vallen zoals afgelopen vrijdag wel het geval was![]()
sorry Levi
quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:24 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Doe dan...![]()
Zullen we ervoor zorgen dat we niet in slaap vallen zoals afgelopen vrijdag wel het geval was![]()
sorry Levi
quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:05 schreef Inu het volgende:
[..]![]()
Dalijk mijn eerste nieuwe werkdagBevalt het allemaal een beetje met het nieuwe huis?
Genieten van Sting vanaf de mooie rode bank?quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:40 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Spannend! Veel succes vandaag.![]()
Nieuwe huis is echt geweldig. We hebben nog niets gesloopt, ok... op 2 plankjes na. We zitten nog echt te genieten van ons nieuwe domein.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:46 schreef Juup© het volgende:
Ik ben er wel, maar ook weer niet. ben nog doodmoe van zaterdag en heb het een en ander te verwerken (er is wat voorgevallen tijdens het feest waar ik niet blij mee ben (mbt mijn vader de autist). DuchessX heeft de griep en Evi is ook ziek (huilen, hoesten, snotteren, heftige obstipatie). Ik slaap veel en als ik niet slaap ben ik bezig met Evi of ik ben aan het studeren hoe ik thuis een goed beveiligde webserver kan opzetten.
Succes met de meisjes Juup.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:46 schreef Juup© het volgende:
Ik ben er wel, maar ook weer niet. ben nog doodmoe van zaterdag en heb het een en ander te verwerken (er is wat voorgevallen tijdens het feest waar ik niet blij mee ben (mbt mijn vader de autist). DuchessX heeft de griep en Evi is ook ziek (huilen, hoesten, snotteren, heftige obstipatie). Ik slaap veel en als ik niet slaap ben ik bezig met Evi of ik ben aan het studeren hoe ik thuis een goed beveiligde webserver kan opzetten.
Bank was paars en was gelukkig weg.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Genieten van Sting vanaf de mooie rode bank?
Sterkte ermeequote:Op maandag 5 oktober 2009 11:46 schreef Juup© het volgende:
quote:
Dank je.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
Succes met de meisjes Juup.
de beste beveiliging van je WBS is de internetkabel loskoppelen..
quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
[ArTiC post]
Checkt fotoboek![]()
Neuken?
[ArTiC post]
welke banners bedoel je?quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:54 schreef Juup© het volgende:
Ik mis het eigenlijk helemaal niet dat abonnement, die banners heb ik ook al mee leren leven
beterschap en sterktequote:Op maandag 5 oktober 2009 11:46 schreef Juup© het volgende:
dat is wendy zag ik net in haar foboquote:
En hij zelf weet zeker dat hij "normaal" isquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
beterschap en sterkte
had al zo'n vermoeden van je vader, zei het nog tegen rob en megoow in de auto
ik weet van niks, ik ben een niet-nerdquote:
Hoe smaakt een pussy?quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:10 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik weet van niks, ik ben een niet-nerd
dat zou je onderhand moeten wetenquote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat zou je onderhand moeten weten
[ afbeelding ]
dat kan gewoon niet op zoon dag Juup, dat snappen wij ook wel, no worries.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:16 schreef Juup© het volgende:
Ik had veel mensen zaterdag meer aandacht willen geven, maar het was gewoon te druk om dat te doen en dat vind ik wel jammer. Maar was wel enorm blij dat iedereen er was (waaronder jullie natuurlijk).
ik wil ookquote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
[ArTiC post]
Checkt fotoboek![]()
Neuken?
[ArTiC post]
Dag meneertje!quote:
quote:
Hahaha ohjee...noh daar ben ik slecht in hoor..over mezelf vertellen..naja *zal dr best doen*quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:44 schreef FUFR het volgende:
Moppie, zie je wel! ze is wendy!
en Wendy gaat nu vanalles over dr zelf vertellen
woonplaats, woonsituatie, hoeveel m2, leeftijd, enz enz
iets mis met banketbaksters ?quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:54 schreef r8ality het volgende:
Banketbakster.
Prima tieten overigens.
uhm yeah...i can see thatquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:02 schreef r8ality het volgende:
Ik moet mijn foto eens updaten. Die is al 7 jaar oud ofzo
.
Hoezo? Hoe witte gij nou hoej ik eruit zie nouw dan? He? He?quote:
Geregistreerd 14-03-2002quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:13 schreef r8ality het volgende:
[..]
Hoezo? Hoe witte gij nou hoej ik eruit zie nouw dan? He? He?.
jepz...quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:17 schreef r8ality het volgende:
Prima. Maar banketbakster? @ ROC of wat?
ja, staat in dr fobo..quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:17 schreef r8ality het volgende:
Prima. Maar banketbakster? @ ROC of wat?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:29 schreef ColtZ40 het volgende:
Zit er een van die katten in de plantenbak te schijten.
klinkt goed, Wendy,quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:49 schreef DjinN het volgende:
[..]
Hahaha ohjee...noh daar ben ik slecht in hoor..over mezelf vertellen..naja *zal dr best doen*
Zit al een hele tijd op FOK! hoor..wat zal het zijn ? een jaar of 7 ongeveer. Ik had eerst een andere account, en sinds 2 jaar heb ik deze. In het begin bijna alleen gelurkt..laatste tijd post ik steeds meer
Ik ben een geboren Eindhovense. Woon nu sinds 2 jaar in Helmond. Bevalt me erg goed! Heb hiervoor een paar jaartjes in het buitenland (Spanje) gewoond..en woon nu weer hier..bij mn ouders![]()
Erg groot ben ik niet, zal ongeveer 1.64m zijn ? Ben 23 jaar en zit nog op school. Ik studeer voor banketbaksterVoor de rest qua hobbies..ik zit onder Zumba, streetdance, game graag, ik fotografeer.
Dat was het wel zo eigenlijk![]()
eventjes snel douchen ondertussen..zo terug!!
hondje van Peter heeft zaterdagnacht bij ons gezeten, keilief, zindeloos, gaat lekker in zn mandje liggen.quote:
Zaterdag gedaan totdat ik ineens moest springen... en als ik spring kom ik straks door het plafond naar beneden (zoals jij en Colt ooit op MSN hebben gezegd). dus toen ben ik snel opgehouden.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
klinkt goed, Wendy,
jammer dat je in Helmond woont. dat dan weer wel..
Maar je game-d dus das dan wel weer![]()
Zumba is hier ook favoriet, dwz de dames in het topique hebben de dvd's maar doen er niets mee.
Nou, heel kort dan: Wil, 42 jaar, Topique oudste.
woon en werk in eindhoven.
Dol op marsepein!
JIJ LEEST ONZE PRIVE GESPREKKEN?!?!?!quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Zaterdag gedaan totdat ik ineens moest springen... en als ik spring kom ik straks door het plafond naar beneden (zoals jij en Colt ooit op MSN hebben gezegd). dus toen ben ik snel opgehouden.
exuses, excuses...quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Zaterdag gedaan totdat ik ineens moest springen... en als ik spring kom ik straks door het plafond naar beneden
Haha hoezo jammer dat ik in Helmond woon ?quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
klinkt goed, Wendy,
jammer dat je in Helmond woont. dat dan weer wel..
Maar je game-d dus das dan wel weer![]()
Zumba is hier ook favoriet, dwz de dames in het topique hebben de dvd's maar doen er niets mee.
woon en werk in eindhoven.
Dol op marsepein!
quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
kom, helmond, daar wil je nog niet dood gevonden worden (al komt dat nog best veel voor)quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:31 schreef DjinN het volgende:
[..]
Haha hoezo jammer dat ik in Helmond woon ?
Jepz..ben echt een gamegirly..
Jaaa Zumba ben ik echt verslaafd aanBen alleen de laatste tijd helaas niet geweest...had het druk met school en werk
![]()
Ben je dol op marsepein ja ? Ik heb toevallig 2 weken geleden een marsepeinworkshop op school gehadMocht meteen een stuk DURE marsepein meenemen omdat een van de bakkers dat had laten liggen
ja toch, morgen komt er gewoon weer een jaar bijquote:
HIJ VERTELD VAN ONZE PRIVEGESPREKKEN??!??!quote:
Ik denk hetquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
HIJ VERTELD VAN ONZE PRIVEGESPREKKEN??!??!
Morgen?quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja toch, morgen komt er gewoon weer een jaar bij
quote:
Ik heb hier om heel eerlijk te zijn nog helemaal geen problemen whatsoever gehad hoor...denk dat jij bepaalde stukken in Helmond bedoeltquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
kom, helmond, daar wil je nog niet dood gevonden worden (al komt dat nog best veel voor)
We hebben hier ook een helmonder in Le topique...
Gamen als in?
FUFR heeft wekelijkse gameavonden met vrienden![]()
Marsepein mag je me snachts voor wakker maken. Is thuis ook heel veilig, de rest lust het niet
Ik heb ook nog even gezumbaat van het weekend. 5 minuten, toen waren my hips al los genoeg
deel met mequote:Op maandag 5 oktober 2009 13:43 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik heb hier om heel eerlijk te zijn nog helemaal geen problemen whatsoever gehad hoor...denk dat jij bepaalde stukken in Helmond bedoeltWant waar ik woon is het gewoon fijn om te wonen. Geen aso's, trainingspakken, geruzie of gerommel hier hoor
![]()
Gamen...sinds een half jaar speel ik Runes of Magic. Free2play mmorpgVoor de rest heb ik een tijdje Wow gespeeld (irriteerde ik me al snel aan..snel weer mee gekapt dus
), CoD, Battlefield, en nog wel wat meer dingen!
Haha met jou kan ik mn marsepeinverzameling dus delen
Ja mijn hips zijn ook wel onderhand los na een half jaar Zumbadansen
Hallo Noud van 31quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:46 schreef gr8w8 het volgende:
Hoi! Ik ben Noud, 31 jaar en hoop deze week een nieuwe functie te hebben met meer uitdaging, meer reistijd en meer salaris.
Zonee, zoek ik ander werk, uiterlijk 1 februari.
ik ben een en al los, je weetsquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:44 schreef -moppie- het volgende:
Losse hips![]()
ben benieuwd naar die van FUFR
Ik heb gemerkt dat het feit "vrouwen poepen niet" een fabel is.quote:
inderdaad! ik heb me ook jaren voor de gek laten houden, vroeg me al af wie dan al dat wcpapier opmaakt!quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:49 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ik heb gemerkt dat het feit "vrouwen poepen niet" een fabel is.
Nom nom nom...quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
inderdaad! ik heb me ook jaren voor de gek laten houden, vroeg me al af wie dan al dat wcpapier opmaakt!
Wat kan jij allemaal? Wai hebbe fakketures...quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:46 schreef gr8w8 het volgende:
Hoi! Ik ben Noud, 31 jaar en hoop deze week een nieuwe functie te hebben met meer uitdaging, meer reistijd en meer salaris.
Zonee, zoek ik ander werk, uiterlijk 1 februari.
ja en lees dan ook even terug hoe kut ze het er zelf vindtquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wat kan jij allemaal? Wai hebbe fakketures...
Ik vind het helemaal niet kut.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja en lees dan ook even terug hoe kut ze het er zelf vindt
quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet kut.Heb ik nooit gezegd. Systeem haperde afgelopen weken en dat was irritant, vooral omdat ik er op aangekeken word door de organisatie. Maar het bedrijf en het werk zijn eigenlijk heel tof.
Ja, het is gewoon niet leuk als iemand onzin lult.quote:
het was een garpje hoor..quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, het is gewoon niet leuk als iemand onzin lult.
hpmf! langteen!quote:
nou dan wil ik over een paar weken wel resultaat zien he!quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:34 schreef Levitation het volgende:
Oja, ik heb de Zumba DVDtjes binnen! De vorige eigenaar vond de adressering wel mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
nou dan wil ik over een paar weken wel resultaat zien he!
iets te dikke nieuwe bewonert
Je weet niet eens hoe ik er nu uit zie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar was jij vrijdag nou?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
ja, maar ik ga gewoon uit van je laatste pica hequote:Op maandag 5 oktober 2009 14:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe ik er nu uit zie...Waar was jij vrijdag nou?
Wanneer doen we dan wel meeten?quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja, maar ik ga gewoon uit van je laatste pica he
ik kon vrijdag niet, I haz told you...
Jammer dat het niet druk was, maar ik was echt tot laat bezetzt.
dat moeten we echt eens op korte termijns doen.quote:
** FUFR vernietigd snel alle foto's van 2005 en vroegerquote:
Uhhmmm.... tja...quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat moeten we echt eens op korte termijns doen.
wat vond je van BB's PdBK baard?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
Uhhmmm.... tja...
wat zal ik zeggen?
Het prikte en ik hou niet van prik.![]()
ik moest lachen toen ik het zag en heb m meteen verteld dat dit écht niet kon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft beloofd m er zondag af te halen, maar of het ook echt gedaan is..Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
Denk SQ, communicatie dus, met werkervaring in de (politieke) wereld van openbaar vervoer en achtergrond binnen bewegingswetenschapen. Via www.linkedin.com/in/nouddegreef de standaard cv. Wat voor vacatures?quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wat kan jij allemaal? Wai hebbe fakketures...
In zijn msnnaam stond van welquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik moest lachen toen ik het zag en heb m meteen verteld dat dit écht niet kon.
Hij heeft beloofd m er zondag af te halen, maar of het ook echt gedaan is..
Ik heb je een pmmetje gestuurd. iig veel succes met wat je nu op het oog hebt!quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:58 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Denk SQ, communicatie dus, met werkervaring in de (politieke) wereld van openbaar vervoer en achtergrond binnen bewegingswetenschapen. Via www.linkedin.com/in/nouddegreef de standaard cv. Wat voor vacatures?
Ik hoop echt op deze baan trouwens. Daarom deze week nog even afwachten voordat ik weer verder ga kijken. details en namen laat ik even achterwege. Past goed bij mij, nieuwe stap meer op mijn kennisniveau, zonder me teveel te wilen ophemelen.
ik was ff bang dat mijn horloge verkeerd stondquote:
Meer dan een halve dag loopt 'ie iig niet uit ritme.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik was ff bang dat mijn horloge verkeerd stond
quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik was ff bang dat mijn horloge verkeerd stond
quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:49 schreef ArTiC het volgende:
Heb ik toch bijna de hele dag -moppie- kunnen negeren
Nee helaas. Kon niet in slaap komen omdat het te druk is in mijn hoofd door diverse dingen. Ben maar een webserver gaan opzettenquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:50 schreef -moppie- het volgende:
Ik ben er weer....
al een beetje bij kunnen slapen Juup?
die snap ik nietquote:
specs?quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee helaas. Kon niet in slaap komen omdat het te druk is in mijn hoofd door diverse dingen. Ben maar een webserver gaan opzetten
Hopelijk slaap ik vannacht wel goed.
klopt, omdat we allebei geen neger zijnquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ies grapje. Jij en -moppie- negeren dat past niet bij elkaar.
beidequote:Op maandag 5 oktober 2009 16:53 schreef r8ality het volgende:
Aan de twee gamerts: hebben we het hier over consoles of over PC?
Nerdquote:
Ik weet niet hoelang -moppie- al onder (of in, het is maar hoe je het bekijkt) de zonnebank heeft gelegenquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
klopt, omdat we allebei geen neger zijn
wat is je upload thuis?quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nerd![]()
Geen bijzondere specs
PHP 5.3
MySQL 5.1.39
Apache 2.2.13
1 X HDD 120GB enkel voor de files
Nog 5 HDD's maar die werken momenteel voor de thuisserversituatiezegmaarongeveerzo'nbeetje.
Processor 2,4GHz
896MB intern Geheugen
XP Pro + Servicepack 3
Ben een beetje aan het spelen er mee en ga een deze dagen de website van Evi overhevelen naar onze server zodat ik zonder problemen een zooi filmpjes en foto's kan hosten. Nu heb ik maar 100MB ruimte bij Yourhosting en dat is een beetje erg weinig.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:00 schreef r8ality het volgende:
Zet er dan meteen Server 2003 Debian op aap.
Ja kan ik ook doen, maar ik heb nu nog geen zin om echt alles aan te passen. Ik gebruik nu de server ook om te downloaden e.d. en de vorige keer dat ik Server 2003 installeerde had ik veel gezeik met de programma's die ik wilde draaien.quote:
Euhmm 1,5Mbps geloof ik en down iets van 25Mbps. Maar nog even en dan ga ik naar OnsBrabantNetquote:
Dat wil jij ook wel doen voor dat bedrag denk ikquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:59 schreef febster het volgende:
Belt een woordvoerder van Anita Witzier op dat ze voor dik 5K wel een uur komt praten, rigghttt.
oh, dat lukt wel danquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Euhmm 1,5Mbps geloof ik en down iets van 25Mbps. Maar nog even en dan ga ik naar OnsBrabantNet
Ik kom zelfs 2 uur praten voor dat geld!quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat wil jij ook wel doen voor dat bedrag denk ik
Ik wel langerquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik kom zelfs 2 uur praten voor dat geld!
Juist en daarom wil je dus Server 2003, dan kun je tenminste routen etc. Want je huis, tuin en keuken-linksys gaat dat niet trekken...Ik heb een halfjaar probleemloos torrents gedownload en geseed met Server 2003 heurquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Euhmm 1,5Mbps geloof ik en down iets van 25Mbps. Maar nog even en dan ga ik naar OnsBrabantNet
Debian kan leuk zijn, maar ik heb geheel geen zin om een voor mij nieuw besturingssysteem aan te leren en daarna vervangende programma's te zoeken voor de Windows programma's die ik nu heb. Tevens ga ik binnenkort als ik door heb hoe alles werkt misschien toch iets van Exchange erop zetten zodat ik een gezamenlijke agenda kan gaan beheren.quote:
Dat lijkt me een beetje lastig configgen voor onze verwarmingsmonteurquote:
Oké dan. Ik was al van plan om te gaan routen idd vanaf dat wij OnsBrabantNet gaan hebben, dus misschien dat ik dan wel overstap. Maar de XP Pro is legaal en WS2003 niet bij mijquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:07 schreef r8ality het volgende:
[..]
Juist en daarom wil je dus Server 2003, dan kun je tenminste routen etc. Want je huis, tuin en keuken-linksys gaat dat niet trekken...Ik heb een halfjaar probleemloos torrents gedownload en geseed met Server 2003 heur.
Ieder zijn/haar vakquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:07 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat lijkt me een beetje lastig configgen voor onze verwarmingsmonteur.
ik niet, dat zijn net mijn voorrijkostenquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Totaal niet relevantquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oké dan. Ik was al van plan om te gaan routen idd vanaf dat wij OnsBrabantNet gaan hebben, dus misschien dat ik dan wel overstap. Maar de XP Pro is legaal en WS2003 niet bij mij
.quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:23 schreef febster het volgende:
En het nieuwe album van Mika (THE boy who knew too much) is tof, instant Gay muziek
Niet te lang praten, is duur!quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:13 schreef febster het volgende:
Ja, we zijn niet arm, maar dat kunnen we niet betalen.. Commissielid is nu kijken of er wat te praten valt
pcquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:53 schreef r8ality het volgende:
Aan de twee gamerts: hebben we het hier over consoles of over PC?
naackt?quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:59 schreef febster het volgende:
Belt een woordvoerder van Anita Witzier op dat ze voor dik 5K wel een uur komt praten, rigghttt.
ik dans en zing erbij!quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kan ook, maar bij mij is dat duidelijk duurder dan alleen praten.quote:
ik combineer dat met zumba, dan doe ik betaald sportenquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kan ook, maar bij mij is dat duidelijk duurder dan alleen praten.
In je megamindy pak! Da's wel geld waard inderdaad.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik combineer dat met zumba, dan doe ik betaald sporten
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
In je megamindy pak! Da's wel geld waard inderdaad.
Mooi. Wanneer potje Battlefield 2?quote:
die heb ik nietquote:
Ik welquote:
Met button bashen kun je ook winnen hequote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:29 schreef Inu het volgende:
[..]
Met button bashen kun je ook winnen he
Ik zag net trouwens een auto rijden met een Campzone sticker erop
Ik heb een goede smaakquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat kun jij wel zeggen, maar hoe moet ik dat weten?
Das een campingzenderquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:11 schreef r8ality het volgende:
Hoerige KUT-sbs6. Gaan ze echt middenin een film die rotkop van Joling en Beau van Balzak-Doorens erdoorheen doen, alsof ze "inbreken" in de film.
Goe naar omstandigheden. Wilde alleen de server opnieuw installeren en nu bleek de cd beschadigd te zijn halverwege de installatiequote:
Spannend...quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Goe naar omstandigheden. Wilde alleen de server opnieuw installeren en nu bleek de cd beschadigd te zijn halverwege de installatie
Heb net XP Pro incl servicepack 3 maar gedownload en dan ga ik zo maar eens verder met installeren
Spannend zegt hijquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Spannend...
Vandaag van 8 tot 22 gewerkt...best vermoeiend dus
Met een gedownloade cd is het altijd spannend wat je krijgt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Spannend zegt hij
Zo dat is idd een behoorlijke tijd werken ja. Morgen weer vroeg eruit?
Tja wat moet ik anders?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Met een gedownloade cd is het altijd spannend wat je krijgt.
Half 6 weer ja...
Ik ook, heb gisteravond van 21.00 tot 22.45 uur op de bank geslapen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:34 schreef Levitation het volgende:
Goeiemorgen. Wel lekker geslapen, maar niet genoeg.
en een dikkequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:29 schreef ColtZ40 het volgende:
Er is er één jarig, hoera, hoera,
Dat kun je wel zien: dat is hij.
Dat vinden wij allen zo prettig ja, ja,
En daarom zingen wij blij.
Hij leve lang hoera, hoera.
![]()
![]()
![]()
![]()
Feli FUFR
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:29 schreef ColtZ40 het volgende:
Er is er één jarig, hoera, hoera,
Dat kun je wel zien: dat is hij.
Dat vinden wij allen zo prettig ja, ja,
En daarom zingen wij blij.
![]()
![]()
![]()
![]()
Feli FUFR
dank je welquote:
dank je, maar ik voel me nog heel jongquote:
quote:
kampers doen datquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:43 schreef amaranta het volgende:
Wie noemt zn kind nou Wesley
Ik word daar zo verdrietig van
Wesley is de kantoorbitch?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:37 schreef FUFR het volgende:
Dank je Feb!
Jawel moppie, ik werk gewoon vandaag, want Wesley is ziek.
Ik neem vrijdag of maandag wel vrij denk ik.
en mij laten zitten met die chocolade bolquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:53 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Wesley is de kantoorbitch?
Ontslaan die hap, ziek zijn op de baas's verjaardag
Een echte?!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
en mij laten zitten met die chocolade bol
een nepperdquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:02 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Een echte?!![]()
![]()
Ik ben trouwens effe lunchen, tot zo
nou, dat viel best mee...quote:
Hmmquote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:42 schreef febster het volgende:
[..]
Hmm
Ik zit gewoon het nieuwe Boys Noize album te luisteren.. Ik heb het vermoeden dat jij dat echt ongelovelijk kut vindt
Ja ik vind dat altijd zo moeilijk te omschrijven. Het is idd electro, maar schuurt soms tegen de techno aan. Ik vind sowieso electro tof, een avond met Tiga, 2ManyDJ's, Boyz Noize en Erol Alkan maak je me erg blij meequote:
vrijdag is ok Moppie!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:58 schreef -moppie- het volgende:
Zo, ook weer es op de Hyves geweest.
Zus gaat vanavond Zumba-en in de sportschool.
ik heb zojuist de 12" aangeschaft van Erol Alkan met boyz noisequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:58 schreef febster het volgende:
[..]
Ja ik vind dat altijd zo moeilijk te omschrijven. Het is idd electro, maar schuurt soms tegen de techno aan. Ik vind sowieso electro tof, een avond met Tiga, 2ManyDJ's, Boyz Noize en Erol Alkan maak je me erg blij mee. Het publiek is iets anders dan bv Awakenings, maar veel scheelt het niet, wellciht iets hipper
.
Of is en?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:37 schreef FUFR het volgende:
Dank je Feb!
Jawel moppie, ik werk gewoon vandaag, want Wesley is ziek.
Ik neem vrijdag of maandag wel vrij denk ik.
quote:
nu wel, kunnen jullie bv zondag?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Heb je berichtje op Hives nog gelezen?
quote:
Ikke was speciaal voor jou daarop gegaanquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
nu wel, kunnen jullie bv zondag?
enne, hyves is nu net dé manier om mij niet te spreken, ik kijk zelden
eh, roep es wat?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ikke was speciaal voor jou daarop gegaan![]()
En is stond er versteld van dat ik meteen een reactie kreeg.
Zondag is prima! Wanneer zondag?
Heb vorige week de nieuwe cd van Eels gekregen, die is ook erg leukquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:58 schreef febster het volgende:
[..]
Ja ik vind dat altijd zo moeilijk te omschrijven. Het is idd electro, maar schuurt soms tegen de techno aan. Ik vind sowieso electro tof, een avond met Tiga, 2ManyDJ's, Boyz Noize en Erol Alkan maak je me erg blij mee. Het publiek is iets anders dan bv Awakenings, maar veel scheelt het niet, wellciht iets hipper
.
ik was toevallig ff online, maar ik kom er eens per week maar ofzo.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ikke was speciaal voor jou daarop gegaan![]()
En is stond er versteld van dat ik meteen een reactie kreeg.
Gechecked en te rustig bevonden, ik luister bijna alleen maar 'uptempo' muziekquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:25 schreef Inu het volgende:
[..]
Heb vorige week de nieuwe cd van Eels gekregen, die is ook erg leuk
de nieuwe basement jaxx is ook al niet van de snelle..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:43 schreef febster het volgende:
[..]
Gechecked en te rustig bevonden, ik luister bijna alleen maar 'uptempo' muziek. Het enige rustigste wat ik mooi vind is bepaalde jazz en Van Morisson
quote:
Maar ben je dan niet altijd hyper? Ik vind dit wel prettige treinmuziek, fietsmuziek mag idd wat snellerquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:43 schreef febster het volgende:
[..]
Gechecked en te rustig bevonden, ik luister bijna alleen maar 'uptempo' muziek. Het enige rustigste wat ik mooi vind is bepaalde jazz en Van Morisson
mits spaken aanwezigquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:00 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar ben je dan niet altijd hyper? Ik vind dit wel prettige treinmuziek, fietsmuziek mag idd wat sneller
Nee valt mee. Zelfs als ik slaperig ben kan ik prima luisteren naar bv de nieuwe Muse of Arctic Monkeysquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:00 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar ben je dan niet altijd hyper? Ik vind dit wel prettige treinmuziek, fietsmuziek mag idd wat sneller
zolang jij geen philips of bank bent opteer ik voor 1.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:08 schreef Juup© het volgende:
Voor de computerexperts onder jullie, wat kan ik het beste doen?De thuisserver ook gaan gebruiken als webserver Een geheel andere server opzetten
Ik neig naar de 2e optie omdat het dan fysiek 2 verschillende servers zijn en het mij qua veiligheid beter lijkt om een aparte server te hebben waar niet al onze persoonlijke shit op staat.
Iemand een suggestie?
Oh, noem je dat ook al uptempo? Eels zijn vooral liefdesachtige liedjes, maar er zitten ook wel snellere nummers tussenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:11 schreef febster het volgende:
[..]
Nee valt mee. Zelfs als ik slaperig ben kan ik prima luisteren naar bv de nieuwe Muse of Arctic Monkeys.
Ik kan zelfs slapen als ik dat soort muziek op heb trouwens.
of niet! er vallen iedere keer dooienquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:25 schreef r8ality het volgende:
Ja, doe dat ergens in het buitengebied in Nuenen/Nederwetten ofzo.
Zolang je Eindhoven mijdt gaat het prima.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:18 schreef FUFR het volgende:
en zo kun je zondag dus amper gaan rijden..
[ afbeelding ]
Ik kom je uitzwaaien!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:31 schreef r8ality het volgende:
Ik denk dat ik mijn emigratieplannen nog wat eerder ga realiseren.
Veiligheid voor allesquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
zolang jij geen philips of bank bent opteer ik voor 1.
je kunt namelijk ook overdrijven..
dan ging ik voor een aparte inlogserver die weer contact naar je webserver die weer contact maakt met je prive-porno server indien de credentials goed zijnquote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:31 schreef r8ality het volgende:
Er stond vandaag een artikel in de Telegraaf over een smid die een strip had gemaakt, met daarop allemaal scherpe punten gelast, die je aan de binnenkant van je ramen kan monteren om dieven te weren. Daarop had ie zo eens aan wat partijen nagevraagd wat ze er van vonden. De politie zei letterlijk: "Meneer de smid, met het plaatsen van deze strips loopt u het risico op een rechtszaak wanneer een dief u aanklaagt omdat ie een bedrijfsongeval heeft gehad".
sterker nog, ik schop je persoonlijk het land uitquote:
Dat is hetquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
dan ging ik voor een aparte inlogserver die weer contact naar je webserver die weer contact maakt met je prive-porno server indien de credentials goed zijn
zo werkt dat helaas wel, meerdere gevallen van bekend.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
![]()
Als dat echt zo gezegd is, is het te triest voor woorden.
Wie leest er dan ook de Telegraaf?...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:31 schreef r8ality het volgende:
Er stond vandaag een artikel in de Telegraaf over een smid die een strip had gemaakt, met daarop allemaal scherpe punten gelast, die je aan de binnenkant van je ramen kan monteren om dieven te weren. Daarop had ie zo eens aan wat partijen nagevraagd wat ze er van vonden. De politie zei letterlijk: "Meneer de smid, met het plaatsen van deze strips loopt u het risico op een rechtszaak wanneer een dief u aanklaagt omdat ie een bedrijfsongeval heeft gehad".
quote:
ik kom geen spits tegen, NU.nl is een kopie van de televaag.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:40 schreef Inu het volgende:
[..]
Waarom? Nu.nl en Spits zijn gratis en net zo slecht
euh, telegraaf.nl is ook gratiesquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:40 schreef Inu het volgende:
[..]
Waarom? Nu.nl en Spits zijn gratis en net zo slecht
Kun je dan alles lezen ja? Ik heb 's ochtends eigenlijk altijd radio of tv aan en vaak niet eens tijd voor een krantquote:
Kwestie van eerder opstaan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:47 schreef Inu het volgende:
[..]
Kun je dan alles lezen ja? Ik heb 's ochtends eigenlijk altijd radio of tv aan en vaak niet eens tijd voor een krantWil denk ik wel een weekendabo gaan nemen, dan heb ik wel tijd om kneuterig aan tafel te eten
das helemaaaaaaaal kut..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kwestie van eerder opstaan.Ik lees iedere ochtend het plaatselijke suffetje, beter bekend als ED.
Ik vind 7 uur eigenlijk al vroeg genoegquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kwestie van eerder opstaan.Ik lees iedere ochtend het plaatselijke suffetje, beter bekend als ED.
Ik sta om 6.40 op. En ben pas een uur later de deur uit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:56 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik vind 7 uur eigenlijk al vroeg genoeg
Ach, leest lekker weg. En het artikel over het Waalrese Vliegerfestival was zeer pakkend geschreven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
Aah, ik was vanochtend binnen 3 kwartier de deur uit. Hoe langer ik kan blijven liggen, hoe lieverquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik sta om 6.40 op. En ben pas een uur later de deur uit.Heb nogal wat tijd nodig om opgang te komen.
Ik heb gewoon 3 kwartier tot een uur nodig voor mijn spieren. Als ik sneller de deur uit probeer te komen, donder ik van de trap en kan ik niet fietsen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:15 schreef Inu het volgende:
[..]
Aah, ik was vanochtend binnen 3 kwartier de deur uit. Hoe langer ik kan blijven liggen, hoe liever
Ach, ik heb een vriendin die anderhalf uur nodig heeft, anders wordt ze gewoon echt niet eens wakkerquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb gewoon 3 kwartier tot een uur nodig voor mijn spieren. Als ik sneller de deur uit probeer te komen, donder ik van de trap en kan ik niet fietsen.Oma is een bietje stijfjes 's morgens.
ik binnen 20 minuten...ben echt tot het uiterste moment blijven liggenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:15 schreef Inu het volgende:
[..]
Aah, ik was vanochtend binnen 3 kwartier de deur uit. Hoe langer ik kan blijven liggen, hoe liever
Ik stink niet elke dagquote:
Met te weinig waterquote:
Mooi zoquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:11 schreef r8ality het volgende:
Server 2003 gefixt. Inclusief DHCP, Routing en DNS
.
Goeie morgen!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:14 schreef Inu het volgende:
Dan ga je dalijk toch weer naar bed?
Ik begin keelpijn te krijgen en ik ben vorige week heel veel bij iemand geweest die heel veel symptomen had van de mexicaanse griep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |