Geen koffie in huis of thee?quote:Op maandag 15 november 2010 09:49 schreef Mrs.Vixen het volgende:
Ja![]()
Enige dichtbij, anders moet ik naar esrein fietsen enzeau.
Niet als je bij het Esrein in de buurt woontquote:
Na 4 koppen koffie ben ik toe aan wat anders,quote:Op maandag 15 november 2010 09:52 schreef bierbart het volgende:
FunzzzzzzzDit weerkend weer in Hengelo?
[..]
Geen koffie in huis of thee?
Daar heb je in ieder geval geen GPS nodig om de weg te vindenquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 09:53 schreef bierbart het volgende:
[..]
Daar heb je in ieder geval geen GPS nodig om de weg te vinden
Ben bang van niet, huisfeest op vrijdag en zaterdag heeft Banglaboy een fightquote:Op maandag 15 november 2010 09:52 schreef bierbart het volgende:
FunzzzzzzzDit weerkend weer in Hengelo?
[..]
Geen koffie in huis of thee?
Oooh vet!quote:Op maandag 15 november 2010 10:34 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ben bang van niet, huisfeest op vrijdag en zaterdag heeft Banglaboy een fight
Ja dat is waar, daarom kom ik er nooit voor een uur of 2 a 3quote:Op maandag 15 november 2010 11:45 schreef Intelligence het volgende:
Pleintje zit me teveel jong-schreeuw volk wat niet tegen alcohol kan, vroeger kwam ik er nog wel eens, nu niet meer
U riep?quote:Op maandag 15 november 2010 11:37 schreef bierbart het volgende:
Oke, ja in Hengelo moet je het wel treffen helaas! 't Pleintje is de laatste tijd wel weer okeLouis kom ik ook wel eens, ik zie weer een spontane Hengelo-meet gebeuren binnenkort
![]()
Werkze Vixen!
Yesss!quote:
Absoluut! Ik ben ff druk de komende maand, maar ik ben er rond Kerst sowieso wel weerquote:
Kerstmiddaggg!quote:Op maandag 15 november 2010 13:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Absoluut! Ik ben ff druk de komende maand, maar ik ben er rond Kerst sowieso wel weer
Maak er maar 'tussen Kerst en O&N' vanquote:Op maandag 15 november 2010 14:02 schreef bierbart het volgende:
[..]
Kerstmiddaggg!'De Grote Hengelo Kerstmiddag Meet!' gezellig samen een biertje drinken
misschien is Funzie er dan wel! en XBM?
Oke oke! Gaan we dan mooi bieren!quote:Op maandag 15 november 2010 14:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maak er maar 'tussen Kerst en O&N' vanIk weet nog niet waar ik Kerst vier namelijk, maar in die 'vakantie' ben ik er vast wel eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |