Ik wel en ik heb nooit van polipapie gehoordquote:
Leuk voor hem.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:11 schreef Zotheid het volgende:
M'n huisgenoot kan echt mieters goed saxofoon spelen.
Tof!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:11 schreef Zotheid het volgende:
M'n huisgenoot kan echt mieters goed saxofoon spelen.
Phail.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik wel en ik heb nooit van polipapie gehoord
quote:
quote:
Ja!quote:
Joah! Er is nog iemand en ze spelen nu samen When The Saints Go Marching In en ik doe mee op m'n piano.quote:
Uhm, weet ik niet meer.quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja!
[..]
Joah! Er is nog iemand en ze spelen nu samen When The Saints Go Marching In en ik doe mee op m'n toetsenbord.
Hoax, daar rijden geen bussenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je zat achterin in een bus in Gouda?
met satesaus ofzo?quote:
Verdomme, neem nou voordeelmenu 2quote:
gerard heeft geen menu'squote:
Neem is wat piona op en laat het ons horen gij vlegel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja!
[..]
Joah! Er is nog iemand en ze spelen nu samen When The Saints Go Marching In en ik doe mee op m'n piano.
3 porties friet, 1 frikandel, 1 kaassoufflé, 1 kroket, 6 mini-loempia's en een bak satésaus voor slechts 6,-!quote:
Ik drink nooit bier als ik moet rijden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
en 3 flesjes bier, ik moet nog rijden
Chin Chan maar nog snap ik polipapie nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Dat jong van de blote billen dans. Stuur het polipapie ja!
Shin Chan zei nooit polipapie.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
OHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Nee.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je zat achterin in een bus in Gouda?
Ik eet allebei:quote:
ik was aan het trollen, alleen fristi bij patatquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik drink nooit bier als ik moet rijden.
Ik had gisteren shoarma, vandaag pizza met salami.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik eet allebei:
een pizza met shoarma
quote:
dat is vertyft goedkoop!, ik betaal 2 voor 1 megaportie, en 1 per kroket/etc geloof ikquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
3 porties friet, 1 frikandel, 1 kaassoufflé, 1 kroket, 6 mini-loempia's en een bak satésaus voor slechts 6,-!
Fristi.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:27 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik was aan het trollen, alleen fristi bij patat
Ewww.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik eet allebei:
een pizza met shoarma
Een bus?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb er wel eentje. [ afbeelding ]
Pizza met salami is vast ook lekker.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik had gisteren shoarma, vandaag pizza met salami.
Inderdaad, iedere keer als we bij die tent komen nemen we datquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:28 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
dat is vertyft goedkoop!, ik betaal 2 voor 1 megaportie, en 1 per kroket/etc geloof ik
Heiligschennis.quote:
Daar zou ik best wel 's in willen rijden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb er wel eentje. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |