Jazeker! Aldo Moro was het. Foto is inderdaad Romano Prodi. C_a_K_e +2quote:
Haar dochter?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:41 schreef C_a_K_e het volgende:
Aan wie heeft Madonna het nummer 'Little Star' opgedragen?
Ouiquote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:03 schreef slaveloos het volgende:
artikel 461 verboden toegang... het is een eetcafe, restaurantje crimineel lekker.
Heeft er wel mee te makenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:04 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
[..]
+2 De_Hertog (Jan toevallig?)
Ik weet niet hoeveel mensen er uberhaupt nog zijn.. Dit bier wordt gebrouwen op grondgebied waar Jan I vroeger de baas was, en dat is nog steeds in de naam van de provincie terug te zien. De naam is afgeleid van de Latijnse naam van Hertog Jan I van Brabant, al had de naam ook van vele andere hertogen, koningen of pausen afkomstig kunnen zijn.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:21 schreef qonmann het volgende:
Mensen die dit weten zitten aan het bier en niet achter cq. voor hun PC
Ik weet niet waar je dat vandaan had, maar denk even wat de overeenkomst kan zijn tussen Jan I en andere mensen met een titel en vertaal dit in het Latijn.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:26 schreef Ofyles2 het volgende:
Budel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
Ik hoop het niet zeg, straks is War Child ook nog failliet.quote:
heb het even opgezocht maar denk niet dat iemand dit gaat radenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 01:56 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik hoop het niet zeg, straks is War Child ook nog failliet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |