Ook errug belangrijkquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze kan zuigen als de beste![]()
strijken ook trouwens
Smiths, met Peter Lusse in de reklamequote:
[/CGM-negeermodus] Je wordt gewoon systematisch genegeerd. Op deze post na dan. [CGM-negeermodus]quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:37 schreef cablegunmaster het volgende:
1470 topics lid van KSC en niemand zal me missen als ik er niet meer ben.
zelfs in 1000 titelige topics of in de OP is er geen plaats aan mij gewijd.
'Immer' is korter, dus kost minder tijd, dus blijft er meer tijd over om te spammen.quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:44 schreef OA het volgende:
[..]
'Immer' is korter, dus kost minder tijd, dus blijft er meer tijd over om te spammen.
Omdat je het niet waard bent.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:43 schreef OA het volgende:
[..]
[/CGM-negeermodus] Je wordt gewoon systematisch genegeerd. Op deze post na dan. [CGM-negeermodus]
Vertel eens, CGM.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Omdat je het niet waard bent.
quote:
Wie wordt hier systematisch genegeerd?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:43 schreef OA het volgende:
[..]
[/CGM-negeermodus] Je wordt gewoon systematisch genegeerd. Op deze post na dan. [CGM-negeermodus]
phenoquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie wordt hier systematisch genegeerd?
Meh. Wacht maar tot we écht loos gaanquote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Omdat je het niet waard bent.
Nee, daar praten we wel meequote:
Hij doet nu een opleiding op een iets hoger niveauquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:49 schreef OA het volgende:
[..]
Vertel eens, CGM.
Hoe komt het dat je tegenwoordig begrijpbare zinnen kunt maken, zonder al te veel fouten?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ook errug belangrijk
[..]
Smiths, met Peter Lusse in de reklame
(ja, ik ken alle reklames)
[ afbeelding ]
quote:
Ik ken verder ook geen mensen die ik hier negeer...quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij doet nu een opleiding op een iets hoger niveau.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Ik ken verder ook geen mensen die ik hier negeer...
Van wie was het bericht overigens waar OA op reageerde?.
dat zegt nijns dusquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
99% van mijn posts berusten op onwaarheid en hebben geen inhoud.
Omdat het in mijn werkplan staat dat ik mezelf begrijpelijk moet kunnen maken tegen over andere mensen. Ik ben uit de fase van"het zal wel weer taaltje " en over gegaan tot "Duidelijke-taal" . Dit zal enigzins ABN voorstellen. Mogelijk AON ( algemeen onbeschaafd Nederlands)quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:49 schreef OA het volgende:
[..]
Vertel eens, CGM.
Hoe komt het dat je tegenwoordig begrijpbare zinnen kunt maken, zonder al te veel fouten?
Goed bezig, hoor!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Omdat het in mijn werkplan staat dat ik mezelf begrijpelijk moet kunnen maken tegen over andere mensen. Ik ben uit de fase van"het zal wel weer taaltje " en over gegaan tot "Duidelijke-taal" . Dit zal enigzins ABN voorstellen. Mogelijk AON ( algemeen onbeschaafd Nederlands)
Maar dit probeer ik te vermijden.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Omdat het in mijn werkplan staat dat ik mezelf begrijpelijk moet kunnen maken tegen over andere mensen. Ik ben uit de fase van"het zal wel weer taaltje " en over gegaan tot "Duidelijke-taal" . Dit zal enigzins ABN voorstellen. Mogelijk AON ( algemeen onbeschaafd Nederlands)
Maar dit probeer ik te vermijden.
Je moet ergens beginnenquote:
Blijkbaar.quote:
Whehequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnenIk begrijp nu waarom jullie zo'n probleem van interpunctie maken.
daar ben ik het wel mee eens...quote:
Heel goed!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnenIk begrijp nu waarom jullie zo'n probleem van interpunctie maken.
bij is dat nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
99% van mijn posts berusten op waarheid en hebben inhoud.
sechs?quote:
Jij post vooral smileys. Als een soort wannabe-jjquote:
quote:
Ja, in die batstent, daar bij GF.quote:
zo erg als jj zal me niet gaan lukkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij post vooral smileys. Als een soort wannabe-jj.
Vanavond toch pas?quote:
Fles moet er eerst nog naar toe reizen he. Met de treinquote:
dar komen er wel meer dan zesquote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dar komen er wel meer dan zes
Uiteraardquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Fles moet er eerst nog naar toe reizen he. Met de trein.
Bijen? Muggen waren het tochquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
wat heb jij met bijen!!!
Hij steekt graag?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
wat heb jij met bijen!!!
Nicole was de mug, zij zuigtquote:
LLquote:
Jouw vrouw toch?quote:
Ik strijk nietquote:
Immer.quote:
waar?quote:
Bij GF, vanavond.quote:
bij mij kennelijkquote: