abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73303970
Ik ga volgende week een middagje naar Luik, omdat het kan en om dat nieuwe station ff te checken. Maar wat voor een bezienswaardigheden zijn er nog meer in Luik te zien? Dingen die je MOET zien als je er een half middagje rond loopt.

Bedankt voor zhe tips.
gr gr
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 13:40:37 #2
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_73304074
Luik is een van de lelijkste steden waar ik ooit ben geweest. Fijne middag gewenst.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 13:49:44 #3
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_73304352
ik ben d'r nog nooit geweest hoor, maar dit vind ik absoluut niet lelijk:

vrijdag 2 oktober 2009 @ 13:55:27 #4
269888 garriej
ik las ondertieten.
pi_73304573
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 13:49 schreef Lemans24 het volgende:
ik ben d'r nog nooit geweest hoor, maar dit vind ik absoluut niet lelijk:

[ afbeelding ]
neighter do i looks fine.
We are all going to die someday. For the lucky few of us it'll be nice and fast. But for most of us it'll be just as long and slow and painful as a conversation with you.
Xbox live:garriej
pi_73304725
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 13:40 schreef Darkestrah het volgende:
Luik is een van de lelijkste steden waar ik ooit ben geweest. Fijne middag gewenst.
Idem, heb die hele stad wel gezien want ik ben er een keer met een vriendin in verdwaald.
Mijn god, wat een armoede daar.
pi_73304770
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 13:55 schreef garriej het volgende:

[..]

neighter do i looks fine.
en wat voor taal moet dit voorstellen?
pi_73304891
Luik is best leuk. Bij dit café heb ik met een vriendin wat gedronken jaren terug. Erg goedkoop in vergelijking met Nederland.

De binnenstad is behoorlijk opgeknapt in de jaren 90/00. Begin jaren '90 zag het er idd niet uit.
pi_73304949
Bekijk het station en neem de eerste de beste trein naar Maastricht of Aachen. Dat zijn leuke en mooie steden. Als je Aachen aandoet, geef ff een seintje.

Veel plezier.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_73305122
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 14:06 schreef GhostfaceKillah het volgende:
Luik is best leuk. Bij dit café heb ik met een vriendin wat gedronken jaren terug. Erg goedkoop in vergelijking met Nederland.

[ afbeelding ]

De binnenstad is behoorlijk opgeknapt in de jaren 90/00. Begin jaren '90 zag het er idd niet uit.
Dat ziet er wel wat beter uit inderdaad.
Wij waren toen in die buitenwijken beland en daar kun je beter niet komen. Veel armoede en heel grimmige sfeer. We hebben urenlang gelopen om de weg terug naar het hotel te vinden. (Was toen met de start van de Tour. )
pi_73305322
Blijf thuis of ga ergens anders heen. Zelden zo'n deprimerende stad gezien.

Overigens is er wel een mooie kerk boven op een heuvel. Als je met de bus gaat, kom je onderweg langs een spookhuis, en die is eens in de maand open.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_73306084
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 14:13 schreef Stali het volgende:

[..]

Dat ziet er wel wat beter uit inderdaad.
Wij waren toen in die buitenwijken beland en daar kun je beter niet komen. Veel armoede en heel grimmige sfeer. We hebben urenlang gelopen om de weg terug naar het hotel te vinden. (Was toen met de start van de Tour. )
Nee, je meent 't. Osdorp en Amsterdam Zuidoost zien er toch ook niet uit?
pi_73306145
Luik is echt een pauperstad eerste klas. Ik zou er nog niet dood gevonden willen worden.

Ga dan lekker een middagje naar Maastricht ofzo. Veel leuker, mooier en gezelliger
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 14:48:52 #13
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_73306196
Vooroordelen.
Het stikt er van de geinige kroegen en restaurants.
Vrijdagmiddag/-avond erg veel scholieren/studentjes.
Het centrum vind ik plezierig en zeker niet lelijk.
En het is echt buitenland; vlak over de grens.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_73306197
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 13:40 schreef Darkestrah het volgende:
Het is inderdaad niet de mooiste stad, maar ik vind die industriesteden juist wel iets hebben. Zou er zelf voor geen geld willen wonen, maar er doorheen lopen is altijd wel indrukwekkend. Huizen met enorme industrie op de achtergrond, zwartgeblakerde kerkjes tussen de fabrieken dat soort dingen.

Charleroi is ook zo'n stad:

Lelijkste stad van Europa geloof ik zelfs, maar best aardig om eens rond te lopen en foto's te maken.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 14:50:04 #15
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_73306230
Ga eens naar Spa ( de moeder van alle Spa-resorts ) / Francorchamps (de stiefmoeder onder de F1-circuits)
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 14:52:22 #16
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_73306305
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 14:48 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Lelijkste stad van Europa geloof ik zelfs, maar best aardig om eens rond te lopen en foto's te maken.
door Nederlandse ogen. Maar ja, dat minachtend gebash op de zuiderbuur is een constante, zodoende moet je met deze mening niet al te veel rekening houden. Ik zal de laatste zijn om Charleroi op te hemelen, maar van steden zoals Lelystad en Almere word ik ook niet bepaald vrolijk
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 14:53:40 #17
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_73306347
Nieuw station HS
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_73306368
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 14:52 schreef misteriks het volgende:

[..]

door Nederlandse ogen. Maar ja, dat minachtend gebash op de zuiderbuur is een constante, zodoende moet je met deze mening niet al te veel rekening houden. Ik zal de laatste zijn om Charleroi op te hemelen, maar van steden zoals Lelystad en Almere word ik ook niet bepaald vrolijk
Ja en volgens mij zijn ze het Verenigd Koninkrijk ook vergeten mee te nemen in dat onderzoek .
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 14:57:35 #19
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_73306461
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 14:52 schreef misteriks het volgende:

[..]

Belgen bashen, dat doe je toch alleen als je een jaar of 10 bent?
pi_73306760
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 14:45 schreef GhostfaceKillah het volgende:

[..]

Nee, je meent 't. Osdorp en Amsterdam Zuidoost zien er toch ook niet uit?
Ik heb bijna heel Luik gezien en het heeft niet 1 positieve indruk gegeven.
Daar ging het me om.
pi_73306820
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 15:05 schreef Stali het volgende:

[..]

Ik heb bijna heel Luik gezien en het heeft niet 1 positieve indruk gegeven.
Daar ging het me om.
Oh, net als reactie op mijn foto anders nog wel.
pi_73307278
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 15:07 schreef GhostfaceKillah het volgende:

[..]

Oh, net als reactie op mijn foto anders nog wel.
.
Toen ik daar was, zag het er niet zo uit.
pi_73307421
Ik ben er vorig jaar ook een dagje geweest en het viel me eerlijk gezegd niet tegen, had het veel lelijiker verwacht vanwege de stukken waar je normaal altijd met de auto voorbij komt.

Volgens mij was ik er op een zondag en dan is er oko nog een redelijk grote markt langs de maas.

Ik vond vooral dat straatje met die lange trappen erg mooi en de omgeving daar in de buurt.
pi_73308902
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 15:21 schreef Stali het volgende:

[..]

.
Toen ik daar was, zag het er niet zo uit.
En wanneer was dat?
pi_73308966
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 16:06 schreef GhostfaceKillah het volgende:

[..]

En wanneer was dat?
1913. Toen de mijnen nog draaiden.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')