neighter do i looks fine.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:49 schreef Lemans24 het volgende:
ik ben d'r nog nooit geweest hoor, maar dit vind ik absoluut niet lelijk:
[ afbeelding ]
Idem, heb die hele stad wel gezien want ik ben er een keer met een vriendin in verdwaald.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:40 schreef Darkestrah het volgende:
Luik is een van de lelijkste steden waar ik ooit ben geweest. Fijne middag gewenst.
Dat ziet er wel wat beter uit inderdaad.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:06 schreef GhostfaceKillah het volgende:
Luik is best leuk. Bij dit café heb ik met een vriendin wat gedronken jaren terug. Erg goedkoop in vergelijking met Nederland.
[ afbeelding ]
De binnenstad is behoorlijk opgeknapt in de jaren 90/00. Begin jaren '90 zag het er idd niet uit.
Nee, je meent 't. Osdorp en Amsterdam Zuidoost zien er toch ook niet uit?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:13 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat ziet er wel wat beter uit inderdaad.
Wij waren toen in die buitenwijken beland en daar kun je beter niet komen. Veel armoede en heel grimmige sfeer. We hebben urenlang gelopen om de weg terug naar het hotel te vinden. (Was toen met de start van de Tour. )
Het is inderdaad niet de mooiste stad, maar ik vind die industriesteden juist wel iets hebben. Zou er zelf voor geen geld willen wonen, maar er doorheen lopen is altijd wel indrukwekkend. Huizen met enorme industrie op de achtergrond, zwartgeblakerde kerkjes tussen de fabrieken dat soort dingen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:40 schreef Darkestrah het volgende:
Luik is een van de lelijkste steden waar ik ooit ben geweest. Fijne middag gewenst.
door Nederlandse ogen. Maar ja, dat minachtend gebash op de zuiderbuur is een constante, zodoende moet je met deze mening niet al te veel rekening houden. Ik zal de laatste zijn om Charleroi op te hemelen, maar van steden zoals Lelystad en Almere word ik ook niet bepaald vrolijkquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lelijkste stad van Europa geloof ik zelfs, maar best aardig om eens rond te lopen en foto's te maken.
Ja en volgens mij zijn ze het Verenigd Koninkrijk ook vergeten mee te nemen in dat onderzoekquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:52 schreef misteriks het volgende:
[..]
door Nederlandse ogen. Maar ja, dat minachtend gebash op de zuiderbuur is een constante, zodoende moet je met deze mening niet al te veel rekening houden. Ik zal de laatste zijn om Charleroi op te hemelen, maar van steden zoals Lelystad en Almere word ik ook niet bepaald vrolijk
Belgen bashen, dat doe je toch alleen als je een jaar of 10 bent?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:52 schreef misteriks het volgende:
[..]
door Nederlandse ogen. Maar ja, dat minachtend gebash op de zuiderbuur is een constante, zodoende moet je met deze mening niet al te veel rekening houden. Ik zal de laatste zijn om Charleroi op te hemelen, maar van steden zoals Lelystad en Almere word ik ook niet bepaald vrolijk
Ik heb bijna heel Luik gezien en het heeft niet 1 positieve indruk gegeven.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:45 schreef GhostfaceKillah het volgende:
[..]
Nee, je meent 't. Osdorp en Amsterdam Zuidoost zien er toch ook niet uit?
Oh, net als reactie op mijn foto anders nog wel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:05 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik heb bijna heel Luik gezien en het heeft niet 1 positieve indruk gegeven.
Daar ging het me om.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:07 schreef GhostfaceKillah het volgende:
[..]
Oh, net als reactie op mijn foto anders nog wel.
En wanneer was dat?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:21 schreef Stali het volgende:
[..]
.
Toen ik daar was, zag het er niet zo uit.
1913. Toen de mijnen nog draaiden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |