Hyperion heet dat en vroeger was daar de Lion King show. Tarzan is in het Chapparel Theater in Frontierland.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik vind/ vond het restaurant bij Space Mountain (met dat grote video scherm, vroeger was daar tarzan show) vaak ook erg vies en over de toiletten nog maar niet te spreken.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Als je om 8uur gaat ontbijten sta je een uur in de rij omdat iedereen dat doet. Ik zou wat eerder gaan. Heerlijk rustig.
Voordat ik in dat voetbalstadion bij me plaats was, was het eten inderdaad al bevroren.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:50 schreef LeonH het volgende:
Eten in Hyperion is ons de laatste keer echt slecht gevallen. Hartstikke koud en heb de hele dag nog last van de maag gehad, waardoor ik BTM, Crush Coaster en ToT echt links heb moeten laten liggen... Ik ga voortaan wel even het park uit naar McDonald's
Ik zou het een dag van tevoren doen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:11 schreef Jor_Dii het volgende:
Is het verstandig om, als je een 's avonds naar de film wilt, een kaartje te kopen een dag van te voren/diezelfde ochtend?
Dat valt ook wel mee:quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:36 schreef HaagsPietje het volgende:
Nu liggen volgens mij de helft van alle attracties plat (o.a. Peter Pan) vanwege onderhoud....schiet ook niet echt op.
We willen ook geen hele maaltijden meenemen, ik ga niet met loeizware tassen met eten sjouwenquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mag niet, maar het kan wel. Ik heb het wel gedaan, niemand die uitvoerig in je tasje kijkt heur.
Ik sleep de halve snoepwinkel mee en geen haan die er naar kraaitquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:52 schreef MaLo het volgende:
[..]
We willen ook geen hele maaltijden meenemen, ik ga niet met loeizware tassen met eten sjouwen. Maar gewoon wat flesjes water en een broodje en wat fruit voor tussendoor.
We smokkelen het wel mee naar binnen dan.
mag wel, alleen de eerste jaren waren ze daar streng op.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:42 schreef MaLo het volgende:
Wij gaan in de meivakantie naar Disney, mijn vakantie is goedgekeurd. Maar nu dus nog boeken. We willen via Oad boeken, we hebben een staatslot, dus 50 euro korting
.
We twijfelen tussen het Dream Castle hotel en het Magic Circus hotel. Zien er beide net wat leuker uit dan de Disneyhotels in dezelfde prijscategorie (Santa Fe en Cheyenne).
En mag je nu wel of niet je eigen eten en drinken meenemen in het park? Ik meen me te herinneren van niet, klopt dit?
En dat ging dus niet door. Om half 11 zouden we de Thalys naar Disney hebben vanaf Brussel-Midi, maar die reed dus niet meer vanwege het treinongeluk. Oad gebeld en die adviseerden vrij snel om naar huis te gaan. We krijgen al ons geld terug maar we balen wel echt als een stekker.quote:
Damn wat klotequote:Op woensdag 17 februari 2010 13:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
En dat ging dus niet door. Om half 11 zouden we de Thalys naar Disney hebben vanaf Brussel-Midi, maar die reed dus niet meer vanwege het treinongeluk. Oad gebeld en die adviseerden vrij snel om naar huis te gaan. We krijgen al ons geld terug maar we balen wel echt als een stekker.
mooie vergelijking in die zin: 18 dodelijke slachtoffers tegenover het niet bereiken van Disneylandquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:01 schreef MaLo het volgende:
[..]
Damn wat klote. Verheug je je zo op een tripje en dan gebeurt er dit. Het is voor de slachtoffers van het treinongeluk natuurlijk vele malen erger, maar dat neemt niet weg dat jullie Disneyreisje in het water is gevallen.
Gaan jullie op korte termijn een nieuwe datum prikken? Of is het nu helemaal van de baan.
Tuurlijk is het het erg van de ramp, voor hetzelfde geld waren we zelf betrokken geweest bij het ongeluk, maar als je daar dan staat en krijgt het nieuws dat je weer naar huis kunt baal je toch wel even enorm hoor. Uiteindelijk 8 uur onderweg geweest, mede omdat het treinennet in België echt té pauper verouderd is, wat een slechte informering zeg.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:08 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
mooie vergelijking in die zin: 18 dodelijke slachtoffers tegenover het niet bereiken van Disneyland![]()
Sorry, maar ik zou dan toch verder m'n mond houden en niet klagen...volgende keer beter.
treinennet is over het algemeen beter dan in Nederland maar dat terzijde...quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Tuurlijk is het het erg van de ramp, voor hetzelfde geld waren we zelf betrokken geweest bij het ongeluk, maar als je daar dan staat en krijgt het nieuws dat je weer naar huis kunt baal je toch wel even enorm hoor. Uiteindelijk 8 uur onderweg geweest, mede omdat het treinennet in België echt té pauper verouderd is, wat een slechte informering zeg.
Zolang Space Mountain en Indiana Jones maar open zijn kom je wel aan je portie adrenalinequote:Op woensdag 17 februari 2010 14:19 schreef MaLo het volgende:
Hmmm, als wij gaan is Big Thunder Mountain dicht
een broodje hotdog a 5-6 euroquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:03 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
mag wel, alleen de eerste jaren waren ze daar streng op.
nu niet meer, omdat ze doorkregen dat die zuinige Europeanen al die dure shit in die restaurantjes toch niet kochten![]()
maar waarom zou je, gewoon broodje hotdog halen tussen de middag.
en voor als je low/budget wilt blijven: in disney village zit een mc donald's
cheyenne is trouwens een heel leuk hotel hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |