En als je het achterste bent, waar laat je dan de arm die onder ligt ?
Ben ook erg benieuwd of de voorkeur van positie geslachtsgebonden is in de praktijk..
*babie-meisje is liever voorste, inderdaad ivm met onhandigheid van de de bovengenoemde arm *
alweer een tijdje geleden dat Vossie zo wakker werd
quote:hmm als ik dat doe stroomt al het bloed uit mijn arm en dat voelt niet echt lekker, ga toch nog eens oefenen hoor..
Op dinsdag 23 april 2002 23:54 schreef Hubo het volgende:
het liefst achter, en die onderste arm laat ik boven haar hoofd langs op het kussen liggen.
Vooral 's ochtends vroeg is het superlekker, als ik zo wakker wordt is mijn dag alweer goed.
quote:Zo liggen: ((
Op woensdag 24 april 2002 00:06 schreef Reintje het volgende:
Lepeltje lepeltje is
En ik ben liefst het voorste lepeltje, maar als ik achter lig (wat ook niet verkeerd is hoor ) laat ik mn arm meestal onder haar kussen
quote:Voorste dus.
Op woensdag 24 april 2002 00:23 schreef Bluezz het volgende:
Achterste lepeltje met mijn hand over zijn bestek.Mmmmm..
quote:en je andere arm dan?
Op woensdag 24 april 2002 00:10 schreef Tijn het volgende:maar als ik achter lig laat ik mn arm meestal onder haar kussen
quote:Over haar heen natuurlijk
Op woensdag 24 april 2002 01:50 schreef Bluezz het volgende:[..]
en je andere arm dan?
quote:
Op woensdag 24 april 2002 00:23 schreef Bluezz het volgende:
Achterste lepeltje met mijn hand over zijn bestek.Mmmmm..
Indien achterste lepeltje, dan de ene arm langs m'n rug naar beneden, en m'n andere arm uiteraard om 't voorste lepeltje heen, op diverse plekken, hehehe.
quote:idd
Op woensdag 24 april 2002 02:06 schreef Profesor het volgende:
Prof ligt altijd achter
Meestal begint hier de seks al, als ze haar kontje een beetje draait en zo
quote:Dat is eigelijk nog het allerlekkerste gevoel;
Op woensdag 24 april 2002 09:29 schreef Qarinx het volgende:
Ik ben bijna altijd voorste lepel als we wakker zijn, maar als hij slaapt en ik ben al wakker dan ben ik de achterste lepel.
ik ben het liefst de voorste, lekker zo'n warm lichaam achter me tegen me aan en een arm om me heen.
prrrrrr
quote:Zal wel door mn lengte komen dat ik achter wil liggen, maar je kunt ook lekker relaxed een beetje 'doorsexen' zo, zonder dat het meteen een zware inspanning is.
Op woensdag 24 april 2002 18:32 schreef DennisMoore het volgende:
Willen de dames nu 'altijd' het voorste lepeltje zijn, en de heren liever 'beschermend' het achterste lepeltje? Of is 't gewoon uit practische overwegingen, omdat de dames vaak wat minder lang zijn?
ligt zo lekker..
Grappig dat iedereen het als 'LepeltjeLepeltje' kent, mijn ex noemde het altijd "in een treintje" liggen. En die had een waterbed, inderdaad nooooit last van tintelende armen ofzo.
quote:Omdat ik dat leuker vind
Op woensdag 24 april 2002 18:44 schreef micha het volgende:
Meestal achter, kweenie wrom
En die arm is idd lastig, maja, is ook wel wat op te verzinnen.
En dan Swets die tegen me aankruipt.. en dan (in z'n slaap) kusjes op mijn schouderblad geeft, z'n arm om m'n heen.. Heerlijk!
(volgens mij ligt z'n 'onderste' arm dan gewoon zoals dat altijd ligt als je op je zij ligt.. maar met een waterbed heb je daar minder last van)
Dan kan ik me makkelijk omdraaien en armen en/of benen buiten het bed hangen als ik het warm heb.
arm om z'n middel en andere arm langs z'n rug omlaag of gewoon onder z'n zij door op z'n buik.
quote:aaaaaahhhhhh
Op dinsdag 23 april 2002 23:57 schreef vosss het volgende:
*zucht*alweer een tijdje geleden dat Vossie zo wakker werd
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 14:58 schreef lovelight het volgende:[..]
opschep- en theelepeltje zogezegd;
(18+only uiteraard..)
heel goed zelfs! tenminste.. als theelepeltje voor ligt
anders is het, zoals Sundae al zei zo ongezellig..
maar goed 'dat lekkere warme lijf' waar veel dames van houden
is dan alleen maar groter.. een soort 'rondom-dekentje' zeg maar
en opscheplepel kan overal lekker goed bij in geval dat dit nodig mocht zijn
Maar heb ook wel eens ervaren dat zij s ochtends vroeg tegen me aan kroop en dat ik het voorste lepeltje was..heerlijk gevoel idd..
Dit ivm mijn lengte, als zij achterste lepeltje is, ligt ze met haar gezicht halverwege mijn rug ofzo
De onderste arm is dan overigens in gebruik als hoofdkussen voor het voorste lepeltje
quote:Precies zo ja...
Op zaterdag 12 juli 2003 15:06 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Achterste.
De arm waar ik op lig onder haar nek door.
de andere arm is altijd nog een beetje speels aan het doen maar eindigt uiteindelijk om haar taille.
quote:ach dat is een kwestie van 's nachts effe omdraaien
Op maandag 14 juli 2003 09:54 schreef nyphai het volgende:
Voorste lepeltje! uhm.... maar achterste is ook wel erg prettig..... ahh dilemma's dilemma's!
quote:LoL Goed idee! Nou nog ff iemand vinden om mee te lepelen..... als het maar geen fervent Matrix fan is met "There's is no spoon"
Op maandag 14 juli 2003 09:55 schreef Frenkie het volgende:[..]
ach dat is een kwestie van 's nachts effe omdraaien
* Sassefras heeft al te lang niet zo gelegen....
Edit : je raadt mijn gedachte Nyphai
quote:Lepelen dan maar?
Op maandag 14 juli 2003 12:37 schreef Blommetje het volgende:
Voor mij helaas "there is no spoon!"Edit :
je raadt mijn gedachte Nyphai
[edit]Ja dat snap ik ook wel maar ik mag er toch wel om grinniken[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Knut op 14-07-2003 13:48]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |